tak jsem zpět...hmm
Děkujeme Vám za Váš e-mail, a je nám líto slyšet jste neobdrželi Vaši objednávku.
Ověřil jsem a mohu potvrdit, že bohužel zásilka byla ztracena s naším dopravcem a již řešíme náhradou za Vaši objednávku.
Prosím, vyčkejte až 10 pracovních dnů na prostředky, které se objeví na vašem účtu.
Doufám, že to pomůže, ale prosím buďte s námi v kontaktu, pokud máte nějaké další otázky.
Všechno nejlepší,
Mamadou
Reaguji na prorsum:
tak alespoň, že jsem objednávali tady, představa, že se budu dohadovat z nějakým maloprodejcem o nedoručeném zboží, z toho mám vyrážku.
U nás už pošťák dnes taky byl a zase nic, takže jsem taky poslala přátelský mailík o kontrolu kde balík visí nebo nevisí a prosbou o řešení, čekám na odpověď.
Cituji moss77: nás už pošťák dnes taky byl a zase nic, takže jsem taky poslala přátelský mailík o kontrolu kde balík visí nebo nevisí a prosbou o řešení, čekám na odpověď.
Nápodobně . Říkala jsem si třeba ještě dneska, ale už začínám být nervózní... neb jsem si ty jedny šaty plánovala v pátek obléct
Cituji Sierral: neb jsem si ty jedny šaty plánovala v pátek obléct
Jo, jo, to moc dobře chápu
Tak jo, potvrdili ztrátu, zboží bohužel už není a do 10ti dnů by měly být peníze vráceny na účet. Přesně jak už přede mnou psal prorsum
Vlastně mám radost, že všechno dobře dopadlo, mamce udělám radost něčím jiným, pošlu ji do lázní
Omlouvám se, že jsem stropila paniku, běžně a často objednávám ze zahraničí a vždy super. Z Asos.com to bylo u mě poprvé, rozhodně bych se nebála to zopakovat, tady jsou fér, tak snad aspoň se ostatní nemusí bát, že by nákup nedopadl, za 10dnů napíšu, zda prašule dorazily, věřím, že ano
Z Asosu mi nepřišel balíček jen jednou - bylo to zhruba před rokem a byla to moje první objednávka od nich, peníze bez problémů vrátili (včetně poštovného). Od té doby od nich objednávám jedině s express doručením a přišly mi všechny zásilky, navíc zásilku můžu pohodlně sledovat a i vím kdy čekat kurýra.
Reaguji na moss77:
tak změna situace nevrátí peníze ale mnou požadované zboží tentokrát včetně tracking number protože to půjde DPD
Reaguji na prorsum:
No tak to je aspoň vzrůšo, jako na kolotoči, nee, super, to budeš mít za tři dny doma ?
U mě tedy zatím beznadějně vyprodáno, ale třeba se jim ještě podaří vysněné digi pro mamču někde splašit
Reaguji na prorsum:
Možná budeš mít zboží dvakrát
Mně se jednou stalo totéž, psali, že to ztratil jejich dopravce, poslali to znovu, tentokrat DPD a asi za týden po tom přišel ten původní balíček normální poštou
Cituji Teresita: poslali to znovu, tentokrat DPD a asi za týden po tom přišel ten původní balíček normální poštou
A cos dělala? Tohle mě včera zrovna napadlo, že se může stát - a co potom? Vrátit? Nevyzvednout? Nechat?...
No mě to vrazila pošťačka u nás do ruky, už jsem to ani nečekala, takže mě ani nenapadlo, že to bude ono.
Přiznám se, že jsem si to nechala, protože posílat to na vlastní náklady zpět se mi to teda nechělo, možná by to šlo poslat po dohodě nějak nevyplaceně, ale vzhledem k tomu, že hodnota té objednávky byla snad i nižší, než by bylo poštovný, tak jsem to neřešila. Něco dražšího by mi asi svědomí nedovolilo, ale bylo to pár liber a zaslání by asi vážně stálo víc...
Cituji Teresita: ale bylo to pár liber a zaslání by asi vážně stálo víc...
kdyby mi balík přišel i přesto, že slibují vrácení peněz, velice ráda bych jim vrácené peníze poslala zpět, svědomí by mi nedalo a navíc, už bych si tam nikdy nic netroufla objednat a je ještě spousta zajímavých věcí, které budu chtít objednat..........
Příště už objednám jedině s doplatkem za expresní doručení, jsem hloupá, že jsem to neudělala hned, ten nedoručený balík mě fakt moc mrzí a pořád mi vrtá hlavou kdo ho stopil , tajně stále doufám, někdo tu psal, že mu přišel i po pěti týdnech? No kéž by
Dnes mi byly vráceny peníze za nedoručené zboží zpět na účet
Tak to je fofr, nákupy na Asos.com vřele doporučuji, zákaznický servis maká rychlostí blesku, jdu písnout děkovný mail.
Všem tady děkuji za postřehy, třeba toto téma přijde vhod někomu kdo váhá s nákupem nebo má obavu o své peníze.
Každopádně připlaťte si expres doručení, dvě objednávky z minulého týdne jsem měla jeden mini balíček do tří dnů, druhý větší do pěti dnů od platby doma !
Holky, přes jaký e-mail komunikujete s Asosem? Já zkouším přes ten kontaktní, který je dole na stránkách a na něj nereagují. Vždycky přijde automatická odpověď, že se ozvou a nic Vracela jsem před více než týdnem zboží a nemám od nich žádnou reakci. Tak jestli mi můžete poradit prosím.....
Reaguji na saryvary:
O vracení zboží je napsáno tady. Je tam pak přímo odkaz, kde jim máš napsat, ten jsi použila?
HAVE YOU RECEIVED MY RETURNED GOODS?
As soon as your return has been processed by our warehouse, we'll email you to let you know.
In the unlikely event that you don't receive this email within 10 days of posting your parcel to us, please get in touch with our Customer Care Team and we'll get back to you within the hour.
A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.