Ahoj holky, dneska jsem si v NY koupila krásný svetřík, byl ve slevě a na cenovce bylo napsáno 376 kč, u pokladny mi ale naúčtovali 458kč, když jsem se zeptala proč slečna mě odbyla tím, že chyba na cenovce a hned brala slečnu za mnou. Já spěchala do práce, byla jsem tam o pauze...
V práci mě ale napadlo, že cenovku s cenou kde byla napsána sleva mi do tašky nedala a jen účtenku s 458kč. Říkala jsem si, že bych tam zítra zašla, vzala svoje šaty a účtenku a jiné (příjemnější) prodavačky se optala proč se liší cena mých šatů od ceny šatů na prodejně.
Myslíte že to projde nebo jsem se nechala obrat a mám smůlu?
PS: já vím, že je to hloupé téma a jde o "blbou" stovku ale princip je princip

Mně se takhle několikrát stalo, že na cenovce byla jiná cena než mi na pokladně naúčtovali, vždycky řekli, že s tím nic neudělají, prostě je chyba na cenovce a buď zaplatim, co mi naúčtovali, nebo mam smůlu.

Jak je to upraveno právně ale nevím.

arrow
Neprodává v Bazaru

méně než
10 příspěvků

Já bych tam zašla, jak píšeš...ukázala jí svou cenovku, klidně i ty šaty a zeptala se, proč ti naúčtovala o stovku víc. Pokud ti to nějak rozumně nevysvětlí, tak by ti tu "blbou" stovku měli vrátit.

arrow
profile_image
Ivónie
od 26. 2. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Dle zákona o ochraně spotřebitele má zákazník právo na tu cenu, která je na cenovce (i kdyby tam omylem napsali třeba 0 Kč).

Prodavačka to nevyřeší, protože to není v její kompetenci. Musíš trvat na tom, že chceš mluvit s vedoucím. Kdyby ti řekla, že tam vedoucí není, tak můžeš citovat další paragraf ze zákona o ochraně spotřebitele, kde je psáno, že vedoucí musí být vždy přítomen.

Bohužel se u nás málo lidí domáhá svých práv a nechají se odbýt a proto si prodejci tolik dovolují.

arrow
profile_image
Ivónie
od 26. 2. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Každopádně pokud máš už teď svetřík bez originální cenovky, tak se ničeho nedomůžeš. Tyto věci by se měly řešit okamžitě, protože takhle ti můžou říct, že sis tu cenu přelepila nebo něco...

Cituji Ivónie: Musíš trvat na tom, že chceš mluvit s vedoucím

Toto jsem jednou udělala a vedoucí mi řekla, že s tím nic neudělá, že tak to mají centrálně nastavené.

Cituji Ivónie: prodejci tolik dovolují

Bohužel je to tak :/

arrow
profile_image
marsh.mallow
od 26. 3. 2012
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

taky se mi to jednou stalo a platila jsem nakonec tu cenu nižší, co byla na tričku.

Cituji Ivónie: Každopádně pokud máš už teď svetřík bez originální cenovky

No cenovku jsem právě vůbec nedostala Hlavně na dokladu je toto:
Bezna cena: 376,-
Rabat: -29,-

damsky svetr, kod svetru PI a **** 458,-

Castka v CZK .... 458,-
vcetne.... 20% DPH: 81,50,-
Přijato: 458,-

Nechápu

Mam chut tam zavolat a dát jim čouda!

arrow
profile_image
Ivónie
od 26. 2. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Cituji AlmaSinger: Toto jsem jednou udělala a vedoucí mi řekla, že s tím nic neudělá, že tak to mají centrálně nastavené.

Tak jsi jí měla říct, že na ně pošleš ČOIku (jestli skutečná cena odpovídá ceně na etiketě je jedna z věcí, kterou kontrolují). To je jejich problém, že to mají blbě nastavený, ty máš právo na tu cenu, která je uvedena na cenovce.
(S tímto paragrafem mají občas problém e-shopy, když se jim zblázní program a u všeho zboží jim nastaví cenu třeba 1 Kč - bohužel, musí to těm lidem, co si to v tu dobu koupili, prodat za 1 Kč, protože taková byla v tu dobu nastavená cena a nikoho nezajímá, že to byla chyba systému).

Prostě dle zákona na to máš právo, akorát občas narazíš na vedoucího, kterej se s tebou bude chtít hádat a proto je lepší ten zákon dobře znát, ať máš jak argumentovat.

Reaguji na Ivónie: Děkuju za radu!!

arrow
profile_image
MalinkaBoo
od 30. 3. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

TAky se mi tohle stalo, věc jsem si prostě nekoupila...nešlo mi o ten rozdíl v ceně(vlastně jednou jo, tolik jsem s sebou neměla) ale právě o ten princip...to že se občas zamění regálovky se stát může, ale jestli to bylo napsáno přímo na visačce toho svetříku...moje máma dělala roky manažerku v jednom nejmenovaném hypermarketu a když se toto stalo a zákazník si přišel stěžovat a stížnost byla oprávněná, vypláceli jim rozdíl ceny...prodavačka to opravdu ovlivnit nemůže, ale vedoucí pracovníci by takovou situaci měli řešit...nedělá to dobré jméno obchodu...kdyby se to namíchalo na stojan se zlevněnými věcmi nebo tak, ale když je to přímo na visačce...to už mi přijde fakt jako okrádání

arrow
profile_image
marsh.mallow
od 26. 3. 2012
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

zase na druhou stranu kdyby to tak ze zákona bylo, takby toho lidi využívali, přelepovali by věci v kabince a tak dále.. nebo ne?

arrow
profile_image
MalinkaBoo
od 30. 3. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Reaguji na Ivónie: díky, je fajn takový věci znát...

Občas i v Tescu na věcech mají špatnou cenovku.
Už jsem si zvykla chodit k pípáku a zjišťuju si cenu sama.

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
PŘEČTĚTE SI TAKÉ

Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy uzavřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené