Cituji marsh.mallow: zase na druhou stranu kdyby to tak ze zákona bylo, takby toho lidi využívali, přelepovali by věci v kabince a tak dále.. nebo ne?
Ono to tak ze zákona fakt je. Většinou mají ty etikety natištěný počítačem, takže tam jde vidět, že do toho někdo zasáhl a přelepil to. A i když to přelepíš, tak když se pak vedoucí podívá do regálu a vidí, že všechny ostatní ty stejný věci stojí jinak, tak je taky jasný, že si to ten člověk přelepil.
(i když někde jsem tady četla, že někdo u Vietnamců "šetří" tak, že si ty cenovky přelepí - když na to prodejce nepřijde, jeho chyba)
Jednou jsem si koupila v C&A sáčko. Na cenovce bylo cca 300 kč a u pokladny mi ho naúčtovali asi za 500 kč. Jelikož jsem si kupovala více věcí, tak jsem si toho u pokladny nevšimla a zjistila jsem to až doma. Tak jsem tam druhý den normálně zašla a zeptala se, proč mi naúčtovali tolik, když na cenovce je něco jiného. Prodavačky byly milé, omluvily se mi a těch 200 kč mi bez problémů vrátily. Jinak podle mě má zákazník právo na tu cenu, která je uvedená na cenovce.
Mně se to nestalo v obchodě s oblečením, ale v Tescu, Albertu celkem pravidelně ... tím myslím tak jednou za 14 dní, co je třeba špatně naúčtovaná cena za ovoce, olej, džus, kávu, jiná, než je v regále. Vždycky jdu na informace a tam si to zkontrolujou, jdou se mrknout do regálu a pak mi vrátí rozdíl, nebo všechny peníze a vezmou si výrobek.
Všichni se mi smějou, že jak urviš kontroluju účtenky, ale když by se to posčítalo, tak to možná udělá za rok i tisícovku... A ta na ulici neleží.
Cituji Lady Flame: Jinak podle mě má zákazník právo na tu cenu, která je uvedená na cenovce.
Ano ale mě prodavačka cedulku nedala, asi věděla proč...
Cituji Nympha: Ano ale mě prodavačka cedulku nedala, asi věděla proč...
Njn, kdo ví, asi instrukce od vedoucího... Každopádně ta účtenka je taky nějaká divná. Jestli máš chuť se hádat, tak bych to vzala a šla se zítra zeptat vedoucího, co to znamená.
Cituji Nympha: byl ve slevě a na cenovce bylo napsáno 376 kč, u pokladny mi ale naúčtovali 458kč, když jsem se zeptala proč slečna mě odbyla tím, že chyba na cenovce a hned brala slečnu za mnou.
Obchod Ti musí prodat zboží za cenu,která je na cenovce,byla si v právu a prodavačka by mohla mít problém.
Tebe jako zákazníka nemusí zajímat,že mají v cenách zmatek,vždy se platí částka,která je na zboží a ne co ji vyjede z počítače.
Cituji evzza: Mně se to nestalo v obchodě s oblečením, ale v Tescu, Albertu celkem pravidelně
tak koukám, že nemám tyto zkušenosti sama
Cituji Janissinka: Mně se to nestalo v obchodě s oblečením, ale v Tescu, Albertu celkem pravidelně
tak koukám, že nemám tyto zkušenosti sama
jo v albertu celkem pravidelne... kontrola uctenek nezbytna.
Cituji Ivónie: Tak jsi jí měla říct, že na ně pošleš ČOIku
Tak tyhle tři kouzelná písmenka ČOI používám velmi často , několikrát se mi stalo, že mi chtěli prodat věc za víc, třeba baleríny v M&S cena uvedená 1300 cena nová 490 a paní mi vesele namarkovala 990, zeptala jsem se jí proč budu platit víc a ona mi řekla že to tam asi někdo nalepil špatně (stály všechny 490 ne jen můj pár). No a stačilo říct ČOI a řekla mi sedmkrát omlouvám se a třikrát na shledanou
Té prodavačce to může být jedno za kolik mi to prodá není to tak? Nebo ona za to pak nese nějakou zodpovědnost?
Mně teda přijde, jakoby ti tam nějakým záhadným způsobem k ceně (těch 376,-), která má být podle mě již s DPH, přičetli těch na účtence uvedených 20 % DPH 81,50 Kč, kterou teda nechápu z čeho spočítali Ta částka není 20 procenty ani z 376,-, ani z 458,- Bych jim to tam asi šla omlátit o hlavu..
Jo a jednou (nakupuji ve slevách často a tohle bylo jen jedinkrát) mi v Tally Weijl prodavačka řekla, že tu "slevovou" cedulku si musí nechat k doložení, ale zaplatila jsem samozřejmě jen to, co mi sleva slibovala
Reaguji na Monus: Já bych jí asi řekla, že chci číslo na někoho z jejích nadřízených, případně na někoho, kdo to může řešit To by mohlo fungovat
A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.