Cituji Monus: No právě akorát že zůstane to viset na tom, že tam není nikdo kdo to vyřeší, takže se člověk stejně "nedovolá toho čeho by chtěl" ...
tak sama sis odpověděla Já totiž volám Nosím v telefonu číslo na ČOI, asi by ses divila jak krásně funguje, když paní prodavačka remcá, že rovnou řekneš: "No mám na ně uložené číslo tak uvidíme jaký na to budou mít názor." Ani se na ČOI nedovoláš.
Ale tenhle přístup asi nebude pro každého
Pokud můžu poradit, dost zabírá telefon s diktafonem... ale musíte ho zapnout před prodavačkou nebo vedoucí
Cituji Monus: Máš číslo přímo na někoho konkrétního, nebo na nějakou "zákaznickou" linku kde radí v aktuálních situacích?
Rovnou na inspektorát pro Hl. m. Prahu - 296 366 360 - to mi poradila přítelova mamka. Ale jinak když je nepotřebuji kontaktovat přímo, tak jim napíšu email, sice to docela dlouho trvá než odpoví, ale alespoň je člověk upozorní na problém, naposledy jsem psala kvůli tomu, že MALL.cz porušil obchodní podmínky. Napsali jen, že to prošetří.
Cituji Cindova: "No mám na ně uložené číslo tak uvidíme jaký na to budou mít názor."
Perfektní!
A to se na mě přítel blbě dívá, když si jdu v Tescu nechat vrátit dvě koruny, tohle ho dorazí, ale souhlasím s holkama - princip je princip a ve zmiňovaném Tescu opravdu kontroluji úplně vše. Jinak se taky dovolávám vedoucích, ale většinou se prodavačky s úsměvem zeptám, jak se jmenuje, ať vím na čí neochotu si stěžovat - ony se zamračí, podívají se do počítače a najednou ta nová cena namarkovat jde...
Já chápu, že asi musí dělat drahoty a když si toho někdo nevšimne, jeho problém, ale ať nedělají z lidí blbce hned tam a zvláště když už se ozvou.
Tohle se mi stává pravidelně v Tescu, dohromady jsem asi jen dvakrát platila tolik, kolik jsem měla. Zákazník se prostě musí ozvat sám a hlavně se nenechat odbýt, jinak má smůlu.
A ta falešná čísla na ČOI a diktafony..no hezky si nás obchodní řetězce zpracovaly, když se svých práv musíme domáhat i takto Není nad to dělat z lidí blbce a lidi, co to tolerují.
Ještě jeden malý tip, docela pomáhá zeptat se prodavačky na jméno a příjmení kvůli stížnosti jejímu vedoucímu a před ní si to jméno zapsat, když tvrdí, že vedoucí není, číslo nemá atd.
Mně za cenu na cedulce prodají vždy, ještě se mi nestalo, aby to nešlo. Na druhou stranu když mi namarkuje míň, tak ji na to upozorním a z mojí zkušenosti jsou prodavačky tak v šoku, že je na to někdo upozorní, že to prodají i tak za tu nižší cenu (dokonce bych řekla, že je to jiná reakce, když prodavačku upozorním, že mi vrací víc, než by měla - to jsou některé skoro dotčené, že je "opravuju").
Tak jsem tam holky byla, bylo mi řečeno, že nižší cena je pro velikost XS a moje cena je pro vel. S a proto ten rozdíl, slečna na pokladně mě ale nedokázala vysvětlit účet a ceny na něm i proč neodpovídá DPH... vedoucí evidentně neměla náladu a dělala jak má hodně práce a její odpověď, že chyba v DPH není jen je asi chyba v počítači ale na finální ceně to nic neřeší ... Toť bylo vše
Jak zde bylo napsáno ze zákona ti to musí prodat za uvedenou cenu...
To co ti řekli je nesmysl !
Doporučuji okopírovat doklad a zaslat oficiální stížnost na ČOI... Oni si to prošetří.. Možná bych to udělala i na FÚ a ŽU... Kam dle místa podnikání patří a oni už si s nima poradí.. minimálně jim to znepříjemníš...
Je neskutečný na jak nízké úrovni služby v ČR všeobecně jsou.. Ať jsou to obchody, nebo reataurace...
Osobně sem včera vrátila prodavačce, která se sekla v můj prospěch o 1.000 Kč celou částku.. koukala, nechápala... platila sem dvoutisícovkou a měla mi vrátit 600 Kč, ale vracela 1.600 Kč, trošku se dod toho zamotala...Byla nesmírně šťastná a neustále opakovala, to už se dneska nevidí...
Nemám ráda nevychované a hloupé lidi a v obchodech, kde se mi takový problém stane a neumí se chovat slušně znovu nenakupuji...
V řetězcích je tato praxe běžná a je dělána záměrně ( dorovnávání schodků ), úmysl nelze prokázat, ale mám tuto informaci z vysokého postu v jednom z řetězců...
A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.