Reaguji na Allia: Jasný Jen říkám, že když ti prodejce chce dát nový kus, tak ho můžeš odmítnout a chtít peníze, i když je to první reklamace.
Co se týče vnucování poukázek - hodnota na poukázce odpovídá prodejní ceně a né nákupce, tudíž je nutí, protože z toho pořád něco mají. Můžeš odmítnout.
Peněžní poukázky se staly hitem-ale podle mě ji zákazník nemusí přijmout a má nárok na vrácení peně,pokud je to vada neodstranitelná a ty už nový kus-výrobek-nechceš..
Reaguji na Midlinkaaa:
Zkus se informovat na ČOI,tam by měli vědět co a jak.Já si myslím,že ale nárok na peníze máš,oni prostě chtějí poukázkama pouze udržet prachy u nich.
Reaguji na Midlinkaaa: Ptala jsem se přítele, co řeší reklamace už pár let a prý jim poukázky můžeš hodit na hlavu. Máš nárok na odstoupení, tudíž vrácení peněz.
Vůbec nikde se informovat nemusíš. Tak jak tady je citovaný obč.zákoník, tak to prostě je.
Pokud Ti pán řekl, že Ti "něco" budou vracet, je to evidentně vada neodstranitelná a ty máš nárok požadovat to, co je taxativně uvedeno v zákoně. Tudíž i odstoupení od kupní smlouvy a vrácení KUPNÍ CENY ! Né však v poukázkách. Je to jejich způsob obcházení zákona. Nenech se zvyklat a trvej na svém, jak Ti tu holky radí. Volej vedoucího a neodejdi, dokud nebudeš mít peníze v ruce.
Cituji debbie: Pokud Ti pán řekl, že Ti "něco" budou vracet, je to evidentně vada neodstranitelná
to, že jí budou vracet poukázky jí řekl pán při přijímání reklamace (zřejmě tedy on sám usoudil, že to je neodstranitelná vada), ale klidně tam teď může přijít a oni jí řeknou, že to nebyla neodstranitelná vada a tudíž že to opravili nebo jí to vymění...potom ale nemá nárok na vrácení peněz a může se tím ohánět jak bude chtít. Proto říkám, že nevíme jestli to je neodstranitelná vada nebo není, protože to prostě nevíme.
Když volali, že je reklamace uznána, že si mohu přijet, tak jsem zrovna kolem sebe měla hluk a moc nevím co říkal Necháme se překvapit Nový bazén to doufám nebude
Tak dostat nový bazén teď na podzim je nanic no, lepší peníze a koupi příští rok nový prostě pokud ti budou chtít vrátit poukázky, tak trvej na tom, že máš nárok na peníze a nenech se odbýt. Jako aby ti vrátili několik tisíc v poukázkách, to je fakt blbý. Ještě to chápu třeba u trička za pár stovek, ale u bazénu to je děs. Lituju lidi, co ty poukázky fakt vezmou. Tak hodně štěstí a pak dej vědět jak to probíhalo
Reaguji na Allia: Třeba já to pochopila teda tak, že když to dávala slečna na reklamaci, tak ji pán řekl, že když už to uznají, dostane poukázky (ne, že ji to opraví) tak sem usuzovala, že prostě dostane poukázky .....pokud to opraví, převezme, no a pokud to neopraví, tak má nárok na peníze - ne poukázky, výměnu může odmítnout.
Každopádně držím palce.
Reaguji na nookii: Jj nezmiňoval se o opravě, pokud mi budou chtít dát nový kus jsem ráda, že mohu také odmítnout
Reaguji na Midlinkaaa: jj, taky sem to nevěděla...až teď nedávno mi to při mý reklamaci přítel vysvětloval...
kdyby náhodu na tebe zkoušeli nějaký výmluvy a ty si nebyla jistá, tak nepodepisuj přijetí a radši se ještě (třeba tady) zeptej
Holky, vy jste znalkyně, můžu mít podobný dotaz ?
Jak je to s várcením nepoškozeného a nepoužitého zboží ? Dnes jsem byla v Canisu a chtěla jsem vrátit kalhoty ( kupované před třemi dny) a odešla jsem s nepořízenou. Prý peníze nevrací, můžu si maximálně vybrat něco jiného. Jak je to prosím v tomto případě ?
A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.