Dobrý večer všem Chtěla bych znát Váš názor na mou situaci. V sobotu jsem si objednala z internetu jistý druh zboží. Samozřejmě že potvrzení o objednávce mi přišlo obratem, ale samotná objednávka se začala vyřizovat až v pondělí, kdy mi dokonce z toho e-shopu volali a paní slíbila, že zboží ihned donese na poštu. Jak slíbila, udělala: přišla mi v pondělí večer sms od České pošty, ve které mě spravili o tom, že mi zboží bude dodáno dnes (tj. 6.5.) a poslali číslo balíčku. Na dnešek jsem si tedy nic neplánovala, a i přes pěkné počasí jsem čekala doma. Celý den nic. Kolem 19h jsem si všimla na sledování zásilky, že zboží bylo údajně odmítnuto adresátem a odesláno zpět do sídla e-shopu. Volala jsem ihned na depo, kde mi slečna/paní oznámila, že popletli mou adresu. Dám příklad: uvedla jsem jako adresu Kotěhůlky 6 a oni to doručili na Kotěhůlskou 6 do vedlejší vesnice, kde samozřejmě zásilku odmítli. To zboží spěchá a obávám se, že mi ho zítra nestihnou dodat, i když samotné sídlo e-shopu je nějakých 70km odsud. Jde to ruku v ruce s tím, že ani ve čtvrtek mi ho nedodají, jelikož je svátek. V pátek časně ráno odjíždím a to už zboží potřebuji. Myslíte, že mám nárok na nějaké expresní dodání? Všem děkuji, že dočetli a případně děkuji za názory.
Reaguji na TerezVv: To je problem s Českou poštou a ne provozovatelem eshopu.
Cituji Lusinda2: To je problem s Českou poštou a ne provozovatelem eshopu.
No však to expresní dodání bych samozřejmě vyžadovala po České poště a ne po e-shopu.
Určitě vyžaduj expresní dodání po poště jako náhradu, je to jejich chyba... Když se nenecháš odbýt a budeš na tom trvat, tak by ti to měli dodat
Takže: včera když jsem volala do místního depa, tak mi paní řekla že zásilka byla odvezena zpět do centrálního depa a že hned ráno jim zavolá, ať pošlou balík zpět. Ovšem se na to vykašlala a když tam přítel dnes volal, tak se nechal odbýt tím, že mu paní řekla že chyba není na straně České pošty a příjde to tedy až v pátek. Myslíte, že je možné že to opravdu popletli v tom obchodě? Vždycky jsem myslela, že podavatelé z e-shopů adresy nepřepisují, ale tisknou. Navíc jak by si mohli splést Kotěhůlky 6 s Kotěhůlskou 6, když ani neví že taková ulice existuje?
Reaguji na TerezVv: Je to jednoduché - záleží co přesně je napsané jako doručovací adresa na balíku. Pokud správná, tak to zblbla pošta, pokud špatná, tak eshop(někdo to píše ručně a stačí chvilka nepozornosti, což samozřejmě není omluva). Ale stejně nechápu, jak to mohli dodat do jiné vesnice, přece jméno, psč a název obce musí sedět. Oni si popletli předpokládám jen ulici Je to divné každopádně..
Cituji wovel: Ale stejně nechápu, jak to mohli dodat do jiné vesnice, přece jméno, psč a název obce musí sedět. Oni si popletli předpokládám jen ulici Je to divné každopádně..
Tak my bydlíme ve vesnici kousek od Opavy. Obyčejně když si něco objednávám, tak zadávám jako město Opavu, psč 74601 a jako název ulice píšu Kotěhůlky 6. Protože vesnice vedle nás je větší a ulice mají, tak ta co vede do naší vsi se jmenuje Kotěhůlská. Ale nikdy jsem neměla problém s tím, že by si někde dovolili naši adresu pozměnit.
Cituji TerezVv: Ale nikdy jsem neměla problém
Jakou by jsi chtěla kompenzaci?Za co?
Ty jsi nic neplatila nebo ano?
Cituji Tiakia: Jakou by jsi chtěla kompenzaci?Za co?
Ty jsi nic neplatila nebo ano?
Myslím, že jsem popsala přesně jakou kompenzaci bych si představovala - expresní dodání. Za co? Za to, že jsem celý den čekala doma na zadku, abych mohla vyzvednout zásilku a ztratila tak pár hodin? Kvůli tomu, že na poště pracují neschopní lidé?
Cituji TerezVv: expresní dodání.
Expresní dodání jsi sice objednala,ale nezaplatila takže stěžovat by si mohl eshop,že mu balík poslala poště zpět
Cituji TerezVv: Za to, že jsem celý den čekala doma na zadku, abych mohla vyzvednout zásilku a ztratila tak pár hodin?
jo ty chceš zaplatit ztrátu času,tak to dej vědět co ti na poště řeknou.Máš představu kolik?
Reaguji na Tiakia: Drahá Tiakio, nechápu, proč se poslední dobou do mnoha lidí na omlázku navážíš. Založila jsem diskuzi, abych slyšela názor zda mám právo na zcela běžnou kompenzaci a ne, aby si někdo opět vyléval mindráky nebo co já vím. Myslím, že mé rozezlení je na místě a každý by to v mé situaci řešil stejně nebo alespoň podobně Ono když zjistíš že ses obrala o jednu denní odměnu a přišlo to v niveč kvůli neschopnosti ČP, tak přirozeně chceš aby ti to bylo kompenzováno aspoň tím, že ti to včas přivezou dnes. Opravdu nerozumím tomu, kde jsi přišla na to, že po nich chci, aby mi něco platili oni. Já chci pouze a jen kvalitní služby za své peníze. Pokud ty chápeš slovo "kompenzace" jen jako ekvivalent slova "peníze", tak věř, že význam to má skutečně jiný. Chápu, že to je diskuze, ale to není omluva pro ty, kteří se bezdůvodně vysmívají.
Cituji TerezVv: zda mám právo na zcela běžnou kompenzaci a ne, aby si někdo opět vyléval mindráky nebo co já vím.
Hele mě to pobavilo má se tedy vedoucí pošty vypravit pro tvůj balík nebo jak si to představuješ?
Celkem nechápu co a po kom chceš?Prostě balík odjel zpět do eshopu a zřejmě jsi blbě napsala adresu no tak stane se,dej to k soudu
Cituji Tiakia: má se tedy vedoucí pošty vypravit pro tvůj balík nebo jak si to představuješ?
Celkem nechápu co a po kom chceš?
Ne, představuji si to tak, že budou plnit službu podle toho, jak si jí zaplatím.
Cituji Tiakia: Prostě balík odjel zpět do eshopu a zřejmě jsi blbě napsala adresu
Kontrolovala jsem to hned, protože ta možnost mě taky napadla, ale napsala jsem jí správně, takže chybu marně hledáš u mě.
Cituji Tiakia: no tak stane se,dej to k soudu
A opět vysmívání se - umíš něco jiného?
Cituji Tiakia: jo ty chceš zaplatit ztrátu času,tak to dej vědět co ti na poště řeknou. Máš představu kolik?
Reagovat na něčí problém výsměchem? hezké... Pokud pošta neudělá to, co má (a tedy to, za co je zaplacena), ať už omylem či z lenosti, je normální požadovat nápravu, pokud to člověku způsobilo problém. V takových případech je kompenzací myšleno co nejrychlejší bezplatné znovu-doručení balíku. Už jsem podobnou situaci řešila (nejednalo se o chybnou adresu, ale o něco jiného - ale byla to chyba pošty) a po obtelefonování 4 různých lidí (kteří se ze začátku vymlouvali na všechno možné), mi pošta zdarma balíček okamžitě doručila znovu.
Já tedy s TerezVv naprosto souhlasím a nevím, co je divného na tom, že chce, aby pošta napravila svou chybu
Jak už bylo řečeno, musíš zjistit, co je za adresu na balíku. Pokud to je opravdu chyba pošty, tak ti musí ten balík bezplatně doručit znovu a - jak jsem psala - hlavní je nenechat se odbýt. Pokud to spletl e-shop, budeš se muset domluvit s nimi, a na nich bude zdarma ti to znovu poslat (to bude ale asi trvat dýl).
Bohužel je blbé, že je zítra svátek no :/
Cituji Raduschka: Reagovat na něčí problém výsměchem? hezké...
Ten velký problém mě rozesmál a výsměch to nebyl.Prostě občas pobaví na co vše si lidi stěžují a kolik tomu věnují času místo aby zajela hned na poštu.
Cituji TerezVv: A opět vysmívání se - umíš něco jiného?
Nebuď tak citlivá snad se na té poště nerozbrečíš až tě vedoucí pošle domů bez náhrady.
A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.