Cituji Kaci01: Také hodlám napsat na ČOI jestli tohle můžou. Mám udělané print screeny když jsem zboží objednávalal. Jsem zvědavá jak se k tomu vyjádří.
Ani se nemusíš obtěžovat. ČOI tohle řešit nebude. Jsou ve svých Obchodních podmínkách proti typografické chybě chráněni. Nikdo je nemůže donutit zboží za tyto směšné ceny prodat. Už jsem v podobném případě tuto otázku na ČOI položila a přesně toto mi bylo zodpovězeno.
Cituji ssimusshka: Jak jsem již psala, objednávku jsem sepisovala spíše z recese, než že bych se zbožím za pár korun opravdu počítala
Jasně, z recese a ted chceš sepisovat stížnost na ČOI a kdo ví co ještě Achjo..
Holky zkoušeli jste taky zadávat číslo objednávky do sledování zásilky? Já jsem zjistila, že má objednávka byla doručena 12.4.2011
Reaguji na mishka999: Jo, ze srandy jsem objednávala Ale jestli se prokáže, to co si spousta lidí myslí, to už mi jako legrace nepřijde
méně než
10 příspěvků
Reaguji na mroskvicka: Já od toho nečekala naprosto nic a ty jsi očividně nepřečetla nic z toho, co teď cituješ
Stane se, že se překliknou u jedné věci..Ale u tolika? To se mi nezdá, že to bylo omylem...Ani bych se nedivila kdyby opravdu to udělali tak mazaně jako reklamu
Reaguji na Sonah: No, každopádně si myslim, že pravdu už se jen tak nedozvíme Melou si furt to své dokola a na otázky neodpovídají..
Cituji mroskvicka: Prosím vás lidi, je mi jedno, jestli to byla chyba e-shopu, nebo byl jejich programátor zrovna ožralý když uváděl stránky do provozu, nebo to byl nepovedený marketingový tah. Můj názor na lidskou hloupost to opravdu nezmění Dělali jste to z recese, tak co jste čekali. Snad si nemyslíte, že vám teď omluvu přinesou osobně na stříbrném podnose a přidají k tomu ledničku zdarma. Nebo ano? Opravdu by mě zajímalo, co jste od toho všichni očekávali.. A ohledně nějakého zneužití dat, myslím si že naše osobní údaje už vlastní tolik společností, aniž o tom víme, že je zbytečné se kvůli tomu (potažmo vlastní blbosti) rozčilovat. Připomíná mi to to o té potrefené huse..aspoň se poučíme pro příště, že ano.
O tomto jsem se dozvěděla zde. Na inter-store jsem si objednávala za ceny obvyklé, všechno bylo ok, takže nemůžu na jejich adresu říct nic negativního. Co se týká nesmyslně nízkých cen...možná šlo skutečně o chybu a možná také ne, to nevím, ale určitě bych si zboží za extrémně nízkou cenu neobjednávala a to ani z recese, protože každá objednávka se musí zpracovat a nějak vyřešit a i to stojí čas a peníze.
Ti z vás kteří tvrdí, že to nemohla být chyba, spravovali jste někdy obsáhlý eshop, abyste věděli, že to opravdu není možné? Asi sotva.
Eshopu se nezastávám, jen musím konstatovat, že chyba to být mohla a pokud chce někdo vydělávat na chybě druhého vypovídá to hodně právě o něm.
Reaguji na HoneyL:
naprosto souhlasím s tímto názorem
pokud se jednalo o chybu, lidem v ČR by nemusela chybět trocha pochopení místo typického rozčilování (ještě ke všemu nad jasně nelogickou věcí - pračku za 100 korun neuvidíte ani v Lalalandu)
A pokud se jednalo o marketingový tah, tak si buďte jistí, že než do toho šli, tak si podrobně nastudovali svoje práva a poté co zjistili, že jim zákazník nic nemůže, tak si zvesela naplánovali tuhle akci a vaše rozčarování je tudíž naprosto zbytečné
A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.