"Dobrý den, rádi bychom se touto cestou omluvili všem zákazníkům Inter-Store.cz za vzniklou situaci počas víkendu. Přišlo k technické chybě, která způsobila, že nefungoval kalkulátor cen, který konvertoval ceny z eur do korun..." o je jejich vyjádření na heurece, je to fakt kravina- ani ceny v eurech by neodpovídali
Mimochodem, zajímavý je, že ještě teď, na jejich úvodní stránce jsou ty směšný ceny- po rozkliknutí normální..
Co kdyby jsme od nich požadovali objednané zboží s tím, že by jsme jim částku zaplatili v eurech? I tak zboží vyjde opravdu o hodně levněji a oni sami přišli s výrokem, že ceny měli být v eurech..
Například: BIOFIRE BIOKRB Bordeaux na stôl- 56Kč
v eurech 1120 Kč- nynější cena na stránkách- 2775Kč
Nebo pudr Artdeco- 6Kč- za 120Kč bych ho taky brala všemi deseti
Ženské vy snad nejste normální. Diskuzi jsem sledovala taky a celá ta věc mi přišla velmi úsměvná. Ale vůbec nechápu, proč tam někdo dával objednávku za x tisíc po korunových položkách. Každý normálně smýšlející člověk by si řekl, že je to prostě chyba.
Ale po přečtění recenzí a diskuzí na heuréce jsem v šoku. Udělat stovku hrozných recenzí, na základě, že jim obchod objednávku zrušil při tak očividné chybě? Jednou měla alza chybu u notebooku asi o tisíc korun, zavolali mi, omluvili se, zeptali se jestli objednávku chci za tuto cenu a bylo hotovo! Ale žasnu nad českou vychcanou povahou, kteří už si představovali kolik na tom vydělají, jak jim dojde náklaďák ve stotisícové hodnotě a co si všechno koupí 10% sleva je prostě kompenzace a zkuste si na chvíli připustit, že o žádný marketingový tah nešlo. A ty lidi, co píšou na heuréce jak jim budou sabotovat celý e-shop, bych zrovna liskla. Ať jdou radši makat, a pak si můžou kupovat co chtějí!
Mimochodem, na FB stránce eshopu můžete najít, jak na vánoce darovali opuštěným pejskům 360kg krmiva! Takže hanba na vás, co je všude špiníte. Na ČOI z vás budou mít jenom legraci.
Reaguji na HoneyL: Reaguji na mroskvicka: A mně zase nepřijde normální Vaše reakce.. Jak jsem již psala, objednávku jsem sepisovala spíše z recese, než že bych se zbožím za pár korun opravdu počítala Ale opravdu mě zaráží tolik zvláštních náhod a také jejich vyjádření.. prostě nevěřím, že to celé je jen, jak oni říkají: "chybička"! toť vše
Cituji ssimusshka: objednávku jsem sepisovala spíše z recese
Pak si ale nikdo nemůže stěžovat, že mají vaše kontakty atd. Poskytly jste je samy a dobrovolně, to je vaše věc a dělat z toho takové haló mi přijde podivné. Každý normální člověk by si řekl, že je to chyba a dál se tím nezabýval a neobjednával, ale hloupost lidí opravdu nezná mezí. A jak se zdá spousta lidí asi nemá na práci nic jiného, než objednávat, za očividně chybné ceny a pak si někde stěžovat a snažit se jim to "zavařit", zábava no.
Přesně jak píše ssimusshka. Nejde mi o to zboží, ale o to jak jednají se zákazníkem. Jak to údajně byla chyba, údajně špatné přepočítávání měny atd. Nelíbí se mi jejich jednání ke spotřebiteli. Pokud mělo jít o marketingový tah tak pěkně podlý... Vůbec jejich jednání je podivné.
Když ve stvem e-shopu nabízí nějaké zboží za minimální nebo dokonce směšnou cenu, proč bych na to neměla reagovat tím, že si výrobek koupím....a je jedno zda se jednalo o chybné ceny nebo ne. Někdo něco nabízí a já na to prostě reaguju a všechno ostatní mi může být přece jedno.
A na heurece měli něco kolem 60%, negativní komentáře měli i před celou touhle akcí.
méně než
10 příspěvků
Já osobně zklamaná nejsem, tohle jsem čekala, objednala jsem spíš proto, že jsem byla zvědavá, jak to bude pokračovat
Pro HoneyL a mroskvicku cituji z heureky od jenoho uživatele:
"Když jste tuto pro Vás super akci vymýšleli, měli jste ji promyslet lépe - do deailu, protože s tím přepočtem je to naprostý nesmysl, nemá to žádnou logiku, poměr ceny v Kč a € byl u každého zboží jiný, takže o nefunkčnosti či špatném přepočtu nemůže být vůbec řeč. A jak byste tedy vysvětlili, že k těmto objednávkám byly přidělovány čísla objednávek vyřízených již v loňském roce?"
Pořád vám to přijde jen jako chyba eshopu?
teď přišel email, že ty osobní data pak vymažou
Prijmite preto, prosím, naše hlboké ospravedlnenie. Budeme radi, ak využijete 10-percentnú zľavu na ľubovoľný nákup na Inter-Store.cz do 15.3.2012. Po tomto dátume Vám garantujeme vymazanie Vašich osobných údajov z našej databázy.
méně než
10 příspěvků
Reaguji na madzup: to je taky divný. ráno v mailu bylo "Ako protislužbu si Vám dovoľujeme ponúknuť zľavu 10% na akýkoľvek produkt z našej ponuky." a teď už to je sleva na celej nákup?
a když na to přijde, garantovat můžou co chtějí, neznamená to ale, že to udělají
A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.