Dobrý den,
asi před dvěma měsíci jsem si koupila nový telefon, bohužel jsem u něj objevila závadu a to konkrétně to že když mám telefon zamčený a nic s ním nedělám (ani se ho nic nedotýká např. v kabelce) prostě když leží jen tak na stole, vytočí se nějaké číslo a já volám aniž bych o tom věděla. Zámek telefonu mám na heslo protože jinak by se odemykal sám (dotykový displej) , proto vylučuji to že bych ho nějak odemkla , vyťukala heslo a vytočila číslo omylem. Půjdu ho vrátit do obchodu, ale chtěla bych aby mi vrátili hned peníze a mohla jet koupit si nový a nebyla bez telefonu (pokud mi nabídnou výměnu za jiný ale žádný mě u nich nezaujme). Máte s tím někdo zkušenost? Mohou mi hned vrátit peníze nebo to odešlou na reklamačku a já budu muset čekat?
Děkuji za reakce
Dle mě na to mají ze zákona 30 dní a peníze hned nevrací snad nikdy....Vždy to odešlou na prozkoumání....
Cituji Lucinta: Mohou mi hned vrátit peníze nebo to odešlou na reklamačku a já budu muset čekat?
Koukni do jejich obchodních a reklamačních podmínek, ale podle mě nejdřív odešlou na reklamaci...
Těžko, pošlou ho na opravu...Pokud nesplní třicetidenní lhůtu, tak nárok máš, ale teď nejspíš ne...taky se chystám na reklamaci a nejradši bych chtěla peníze
Cituji Lucinta: a nebyla bez telefonu
Já jsem reklamovala mobil od Vodafonu fyzicky v prodejně a půjčili mi náhradní Ale jestli jdeš do obchodu, tak tuhle možnost asi mít nebudeš...
Cituji Lucinta: Zámek telefonu mám na heslo protože jinak by se odemykal sám (dotykový displej) , proto vylučuji to že bych ho nějak odemkla , vyťukala heslo a vytočila číslo omylem.
Co tak ho dát do nějakého pouzdra?Je dost divné,že by telefon volal sám úplně bez jakéhokoliv doteku zkusila bych ho znova nastavit a nejlépe zrušit rychlou volbu.
No ale peníze ti hned nedají,to až při třetí stejné závadě.
Reaguji na Laky:
Nosím ho v pouzdře, já vím že je to divné proto si myslím že mám špatný kus, který uvnitř nemá něco v pořádku.Žádnou rychlou volbu nemám.
No nic ale děkuji za příspěvky
Navíc ten telefon mám poslední - z výlohy, no a když se poprvé zapne telefon, nastavuje se tam ten dotyk podle vašich prstů, jenomže já tu čest neměla, už to přede mnou někdo zapnul takže i špatně reaguje.Prošla jsem všechno nastavení, návody a i na netu a nenašla nic k tomu jestli se to dá nastavit znovu, ale s tím už jsem se jakž takž smířila.
Cituji Lucinta: Prošla jsem všechno nastavení, návody a i na netu a nenašla nic k tomu jestli se to dá nastavit znovu, ale s tím už jsem se jakž takž smířila.
Tak jim to rovnou taky řekni a oni ti to přenastaví..
jj já takhle přišla na tři měsíce o mobil, stále se mi nezobrazoval displej, žádný peníze nevracejí, mobil jsem měla během jednoho roku 3x reklamovaný, dokonce mi ho jednou poslali z reklamace a nebyl opravený, tak ho hned poslali zpátky, teďka už ho mám přes dva roky, ale už mi zlobí klávesnice, možná jsem to měla reklamovat a dostala bych nový, takhle mi to bylo řečeno, pokud se mi s ním znovu něco stane, ale už jsem tam nešla
Cituji mitternacht: Pokud se ta závada objevila do 14ti dní od koupi, měl by ti slušný prodejce peníze vrátit.
Zákonne to platí len pre nákup "na diaľku" (napr. internet, zásielkové obchody etc.)
Príp. si to môže dať nejak obchodník ako gesto dobrej vôle do podmienok (u nás elektro NAY), ale rozhodne to neindikuje "slušného" predajcu.
Reaguji na Laky: Mě se to stalo na starý dobrý nokii 3510,ale to bylo tím, že jsem ji měla v koupelně, kde navlhla. Poté, než proschla, tak opravdu sama si vytáčela čísla. Takže možný to fakt je
Reaguji na Lucinta:
Bohužel, ale musí se poslat do servisu. Kor na prodejně, kde je jen prodavačka, ne technik, tak se nic nezjistí, co s tím telefonem je. Pokud by to byla neopravitelná vada, tak můžeš dostat nový telefon, či peníze. Jinak se závada musí opakovat 3x ta samá, či 4x rozdílná vada, abys mohla odstoupit do smlouvy
Reaguji na Lucinta:
Bohužel nárok na vrácení peněz máš až po 3 opakovaných reklamacích, když se jedná o stejnou závadu nebo v případě, že to bude neopravitelná závada. Pokud to to jdeš reklamovat poprvé, tak má prodejce ze zákona 30 dnů na opravu. Pokud by ti po této lhůtě telefon nevrátili, máš také právo na vrácení peněz.
A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.