Reaguji na Laky: Souhlasím. V případě argumentace, že musí prodat i ostatní zboží/např. ten salám. To není problém zákazníka, ale oné prodavačky.
Mmch. viděla jsem tohle dost pravidelně u jedné kolegyně....paní chtěla šunku na chlebíčky a ona jí tam naházela prostě "objem", ale už ne tu použitelnou kvalitu. Je to otázka vlastní práce a ne buzerace zákazníky.
Reaguji na PaniMedova:
I když si zákazník přečte špatnou cenovku, tak stále platí úsměv a následně situaci vyřešit a nedělat ze zákazníka debila.
Reaguji na Tejunka: Právě tak to skutečně je. Často mají lidé..jako my všichni...prostě blbou náladu, ale pokud se usměješ, projevíš o zákazníka zájem, tak ho to zkrátka přejde a dost často se i z blbého dne pro prodavačku může stát den příjemný.
brigádníkem na pokladně jsem byla a to prosím i za 53 kč/hod.! Vydržela jsem to půl roku než mě vyhodili za to, že jsem v košíku (ve slepém rohu) nenašla metličku ve stejné barvě i materiálu jaký je ten nákupní košík. Hold byla to zrovna kontrola z Prahy. Mimochodem, pracovala jsem v Kauflandu. Být tebou tak radši zůstanu tam kde jsi.
Cituji Laky: hezký úsměv lidi uklidní
Bohužel to některé prudiče rozzuří ještě víc Navíc když je na ně člověk příjemný, tak jim to rozproudí krev v žilách. Ale je to celkem zábava. Člověk se nad to prostě musí povznést a pak se celkem i pobaví
Cituji Veselka10: Akce v různých obchodech - jiná cena... pokladní namarkuje zboží a to má jinou cenu než je uvedeno na regálu... zákazníkovi sdělí, že ona to takhle má podle kódu a nic s tím dělat nemůže,
To se stává dost často i u nás, ale samozřejmě se omluvíme a nabídnema výměnu zboží. Ve většině s tebou souhlasím, ale opravdu jsou lidi, kteří se jdou čistě jen pohádat. Jo, v menším obchodě, kde je spousta stálých zákazníku je to OK. Ale ve středu Brna to bylo o něco horší. Ale je pravda, že spousta prodavaček se chová nevhodně¨
Cituji Veselka10: 1 - být milá (ne blahosklonná) to platí obecně
2 - zákazníkovi se omluvit
3 - ihned zavolat vedoucího či jeho zástupce, případně osobu pověřenou taková pochybení obchodu řešit.... a to protože v případě nesprávného ocenění zboží, je to právě on/ona, který má se zákazníkem tuto situaci řešit.
Takto se totiž pokladní snaží zákazníkovi pomoci.
Přesně tak. Já za to taky nemůžu, že mi přes kód vyjede špatná cena, ale základ je se omluvit. Ale je taky fakt, že se někdy stane, že po vás i tak zákazník nehorázně vyjede a řekne, že ho vědomě okrádáte
Já za pokladnou pracovala a náhodou to byla super brigáda. Když bylo moc lidí, tak mi směna rychle utíkala, když byla chvilka času, tak jsem si tam s ostatníma stihla i popovídat. Nic složitého na tom není, náročného také ne. Lidi byli spíše příjemní než nepříjemní. Líbilo se mi tam
Nešla bych za pokladnu ani za nic, zůstala bych u salámů. U pokladny máš hmotnou zodpovědnost a víš jak to je ... fronty, lidi jsou nepříjmení VŠUDE a nedej bože, když zadáš špatně kód nebo musíš volat vedoucí - to máš pak vidět ty kyselé obličeje, kteří i trousí poznámkama o neschopnosti a že je zdržuješ. Je to mnohem HORŠÍ, věř mi! Právě kvůli té hmotné zodpovědnosti bych tam nešla!
ahojky, vyzkoušela jsem si brigádu jak v lahůdkách, tak v uzeninách Na lidi jsem si stěžovat nemohla, vždycky jsem to nějak hodila za hlavu a bylo mi to upřímně jedno. Věděla jsem, že svou práci dělám dobře a že lidem dokážu vyhovět a klidně jim nakrájet salám tak, jak oni chtějí
Momentálně pracuji na pokladně.. je to sice lepší, ale je to mnohem stresovější
jsem na pokladně spokojená a dokud to půjde, tak tam vydržím
Reaguji na monca114: Pro mě to ponižující bylo. Zákazníci si můžou dovolit všechny, ale já se bránit nemohla nijak. Povznést? To jo, potom už jsem ty urážky ani nevnímala, to je pravda. Ale je to hodně ponižující práce pro člověka, který má nějaké vzdělání... . Ale mně nic jiného nezbylo, když jsem nemohla najít práci, bohužel.
Reaguji na Eleanoraka: To je častý mýtus a omyl lidí, kteří si pouze chtějí stěžovat a myslí si, že jsou něco víc. Každý člověk si k Tobě dovolí jen tolik, co mu dovolíš Ty a to platí i v obchodě.
Tak od prosince půjdu na pokladnu před Vánoci to sice bude něco, ale snad bude platit klid a pohoda alespoň v chování lidí Tak uvidím, jak to tam zvládnu
Cituji Eleanoraka: Pro mě to ponižující bylo.
Cituji Eleanoraka: je to hodně ponižující práce pro člověka, který má nějaké vzdělání... . Ale mně nic jiného nezbylo, když jsem nemohla najít práci, bohužel.
Děvče,je ti kolik? 22 ? Takže máš nějakou střední školu,práci jsi bez praxe nenašla a možná i ta střední škola je typu - špatné uplatnění oboru.Pamatuj si,že každá práce je potřebná a ty navíc neumíš ještě prakticky nic takže je to jen tvůj dojem,že jsi vyjímečná svým vzděláním a na pokladní je tě škoda.........................
Cituji Eleanoraka: Ale je to hodně ponižující práce pro člověka, který má nějaké vzdělání.
Tohle tvrzení nemám ráda. Mám spoustu známých, kteří mají VŠ a prodávají a ponížení nejsou. To, že má někdo vzdělání neznamená, že má automaticky volnou pozici v prestižní firmě. Jooo, spousta lidí (většina) studuje, ale kde pak mají uplatnění? Hlavně když se nechtějí "snížit" na post pokladní
Cituji Laky: Děvče,je ti kolik? 22 ? Takže máš nějakou střední školu,práci jsi bez praxe nenašla a možná i ta střední škola je typu - špatné uplatnění oboru.Pamatuj si,že každá práce je potřebná a ty navíc neumíš ještě prakticky nic takže je to jen tvůj dojem,že jsi vyjímečná svým vzděláním a na pokladní je tě škoda.........................
Omlouvám se, ale musím souhlasit. Opravdu nemám tohle ráda... "mám maturitu, VŠ nebo diplom, tak si ze mě musí každý sednout na pr.d... zadek" Každý někde začíná a bez praxe težko. Každý nemůže čekat, že jak vyleze ze školy, tak má hned práci za 30tis. čistého, ve tři doma a volné víkendy.
No joo, když vy se tady vždycky pustíte do jednoho člověka jak vosy. Kdybyste občas používaly mozek, tak byste přišly na to, že jsem to nemyslela tak, že si o sobě myslím bůh ví co. Ponižující práce to bohužel je, když vám zákazníci nadávají a vy nemůžete nic říct, Prostě držet hubu nebo poletíte... . Tak sakra, když respekt, tak respekt z obou stran! Jak ze strany zákazníka, tak ze strany prodávajícího. Ponižující práce to prostě je. Lidé nemají respekt a můžou si dovolit všechno. Ponižující práce by to nebyla, kdyby vás tam pořád někdo nebuzeroval. Každý má mít svou hrdost, ale pokud ji někdo nemá, pak se nedivím těmto názorům, které tu píšete. Buzeraci si nikdo, kdo poctivě maká nezaslouží. Buzerace = ponížení.
A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.