Ahoj holky, nenašla jsem tu odpověď co hledám, tak třeba někdo z vás bude vědět. Objednávala jsem na asosu a zapomněla do objednávky dát slevový kód. Naštěstí jsem si to uvědomila hned, tak jsem dala storno (podmínka je do 30 minut) a objednala znovu s kódem. V bance mám ale nezaúčtované (zatím) platby za obě objednávky. Zajímalo by mě, zda peníze vrátí automaticky za tu stornovanou objednávku? Nebo si o ně musím napsat? Děkuji mockrát za jakoukoliv odpověď.

A kdy to bylo? Ono to může nějakou dobu trvat.

Reaguji na mishka999: předevčírem, je mi jasné, že nemají na starost jen mě , jen mě zajímalo, zda si o peníze psát nebo to není nutné

Reaguji na Karolinaa:
Určitě jim psát nemusíš, tohle je automatika, tvoje objednávka nebyla u asos zaúčtována. Ale tím, že jsi nejdříve peníze odeslala ze své banky a až pak zrušila objednávku u asos, tak ji máš mezi nezaúčtovanými platbami u své banky. Mezi zaúčtované se už ale nedostane.

Reaguji na mishka999: Děkuju mockrát za objasnění

Mám ten samý problém.
Objednávala jsem zboží, zadala jsem slevový kód - sleva se odečetla - odeslala jsem objednávku, ale při celkovém shrnutí se zobrazila plná cena - objednávku jsem tedy stornovala, ale z účtu už se mi peníze strhly (nemám je sice napsané ve výpisu, ale v blokovaných platbách).
Psala jsem už na care@asos.com, ale bez odpovědi.

Vrátí se mi peníze na účet?

Reaguji na Mischulilie: Sice ti odpoví i oni, ale : Pokud jsi stihla v tom daném časovém limitu stornovat objednávku, budeš mít platbu pouze v nezaúčtovaných platbách, ale reálně se ti neodečte, nemusíš se bát, peníze ti zůstanou . I kdyby se náhodou odečetly (což by určitě neměly), stačí napsat na jejich zákaznický servis a oni ti hned pošlou refundaci, kdyby každý eshop fungoval jako asos, jak by bylo hezky ))

Reaguji na Karolinaa:
Objednávku jsem stornovala ihned (cca 10 vteřin po vytvoření), jelikož se mi tam zobrazila jiná cena. Nějak jim blbnou slevové kupóny.
Potom mi odpověděli i v bance, že peníze se mi z blokací převedou zpět na účet cca do týdne

dnes, 17:50:08 - Připojeno během spojování:
Stornování objednávky Asos

Zdravím,

Věc z Asosu už jsem zaplatila (peníze mi byly strženy z účtu), ale pak jsem objednávku zrušila, přišel mi jen krátký oznamující mail s tím, že potvrzují zrušení objednávky a taky na Asos účtu to mám jako zrušené. No ale peníze se mi na účet nevrátily, jsou to teprve 4 dny, ale chci se zeptat, jestli má někdo zkušenost s tím, jak dlouho to trvalo?

arrow
profile_image
Edisopu
od 8. 8. 2013
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Na peníze jsem čekala asi 8 dní. Ještě chvilí vyčkej a kdyby peníze na účtu nebyly tak bych jim napsala.

Reaguji na Edisopu: Díky za odpověď

Cituji Edisopu: 8 dní

Tak to by bylo v pohodě, já jsem právě na internetu našla, že to trvalo někomu až 14 dní, ale nevím, jak věrohodné to je...To už bych asi napsala po takové době. Ty peníze celkem potřebuju

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
PŘEČTĚTE SI TAKÉ

Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy uzavřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené