Zdravím,
chtěla bych se zeptat vás, co už jste si z Asosu objednávali dříve, já měla teď první objednávku a napsali mi, že by zboží mělo dorazit 11.5. - dorazí přesně ten den nebo je to tak +/- ? A zboží chodí kdy ? spíše v dopoledních hodinách ? abych věděla, kdy mám být doma a čekat popřípadě co se stane, když doma nebudu, kam ten balíček dají ?
...jak kdy,nejkratší doba byla 5 dní,nejdelší skoro 3 týdny kvůli zimní kalamitě,jednou ztracený ale znovu poslaný
Doručování je jako běžná zásilka takže v tu dobu kdy ti pošťačka nosí běžnou poštu,s uložením na poště stejné,pokud nebudeš doma oznámení do schránky a uložení na poště cca.10-12 dní teď přesně nevím
Nechápu otázku, prostě ti to přijde jako normální balíček na poštu - buď tě zastihnou doma nebo si to na základě oznámení, co ti daí do schránky, když tě nezastihnou, vyzvedneš na příslušné poště.
Když jsme si pročítala diskuzi, tak tam někdo psal, že neví, jestli mu balíček došel, že oběhal sousedy a zatím asi ne.. Tak jsem z toho nepochopila, že nechávají normálně oznámení když tě nezastihnou
Pokud si to necháš poslat expres, pak to jde přes DPD a s těmi mám zkušenost, že mi ráno zavolají jestli zhruba v tolik a tolik budu na doručovací adrese, příp. s nimi dohodnu jiný termín doručení. A balíček mi vždycky přišel buď v ten den, který byl na Asosu u objednávky nebo o den dřív.
Pokud si to necháváš posílat standardně, tak s tím jsem měla jen jednu zkušenost - a to tu, že mi balíček nikdy nedorazil a já žádala o vrácení peněz (ale já celkově nemám štěstí na posílání balíčků přes poštu z Británie, dost mi jich nikdy nedorazilo).
Já teď čekám.
V pátek to dávali poště, jsou zavalení objednávkami
Chtěla jsem se zeptat, jestli někdo nevíte jak Asos posílá balíky. Udělala jsem tam 3 objednávky, jednou jsem balík měla na poště, podruhé mi to přivezlo DPD a třetí balík se ztratil. Všechno jsem nechala poslat standard delivery bez příplatku. Jednou jsem tam měla tracking number a teď ho tam nemám. Opravdu nevím, jak to tedy mají udělané.
Objednávala jsem si zboží, které mělo být doručeno 29.9. a až do dnes není nic a ve schránce není žádné oznámení. Má někdo podobný problém? Má cenu psát přímo do Asosu? Díky
jo, písni jim, napíšou ti datum, do kterého počkáš a pokud zboží nedorazí, zašlou ti nové nebo vrátí peníze
Reaguji na kosturka:
Napsala jsem jim a byli uplně super, už ten den mi zásilku odeslali znova a to expresně na vlastní náklady, protože to tam nějak popletli, už je v Praze, takže počítám, že v pondělí bude zásilka moje
dnes, 21:48:39 - Připojeno během spojování:
Asos - způsob doručení zásilky
Dobrý večer všem,
chtěla bych se zeptat, zda některá z Vás neví, jak to má Asos s doručováním zásilek. Asi špatně hledám, ale nenašla jsem, co přesně pojmy "standard delivery" a "express" u Asosu znamenají. Je "standard delivery" obyčejný balík České pošty, který je bez záruky? Nebo je to doporučená zásilka? Express prý zahrnuje telefonické upozornění na zásilku + domluvu na konkrétní čas doručení.
Právě dělám svoji první objednávku u tohoto e-shopu. Jde mi o to, že nemám příliš kladné zkušenosti s obyčejným balíkem (zboží se ztrácí, je poškozené...), kvůli záruce radši vše posílám a nechávám si doručovat doporučeně.
Kterou ze dvou alternativ e-shopu zvolit? Má "standard delivery" podobné záruky jako doporučená zásilka? Případně jaké máte zkušenosti s doručování zásilek od Asosu Vy? Už se někdy ztratila Vaše zásilka?
Děkuji za Vaše příspěvky
Cituji UsmejSe: standard delivery
Obyčejná zásilka bez záruky. Na poště po mě ani nechtěli občanku, když jsem si šla vyzvednout balík z Asosu.
Když to pošlou s poštovným zadarmo, tak ti hodí balík do schránky, když je větší, tak ho klidně nechaj pošťáci na schránkách... Ale zatím mi všechno vždycky přišlo
A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.