Ahoj holky,
moc prosím o radu. Teď jsem se vrátila z dovolené v Turecku a cestovka nás pěkně podfoukla.Na jejich stránkách měli o hotelu(3*) v kterém jsme byli ubytování napsaná hory doly( bary, mini-klub,diskotéky, animace, lednička, fen na pokoji, ping-pong stoly atd.) prostě opravdu hrozné lži. Hotel byl špinavý, strava "all inclusive" jen plná penze, no prostě hrůza. Chci se zeptat, máte nějaká zkušenosti jak se bránit? Na koho se obrátit? Cestovka nám jako odškodnění nabídla opravdu směšné peníze..je možné podat třeba trestní oznámení o podvod nebo tak něco? Předem děkuji za všechny odpovědi
Zkus zavolat na ČOI, oni ti poradí i po telefonu. Sice jsem neřešila problém s cestovkou, ale s něčím jiným, a byli tam všichni hrozně ochotní a výborně mi poradili.
Reaguji na Lukika:
Podle mně neuspěješ cestovky to mají dobře ošetřené.
Měla bys mít napsanou stížnost,potvrzenou delegátem na místě pobytu,nejlépe vše nafocené a mělo by vás být víc........ale ona se CK stejně nějak vymluví a eventuelně vám nabídne nějaké směšné odškodné nebo slevu na další zájezd
No reklamační protokol sepsaný mám, vše mám nafocené a mám dokonce i videa..stěžuje si a a podává protokol 9 lidí z 11,co s námi bylo ubytovaných...tak doufám, že je aspoň malá šance
prosím tě a co to bylo za hotel a kolik jste do toho vrazili za osobu? já o té cestovce teď slyším prvně a sjíždím jejich web.
Hotel se jmenoval queen Mary a bylo to za cenu okolo 11 500. No web maj pěkně udělanej, bohužel moc pravdivý to neni
Cituji Lukika: tak doufám, že je aspoň malá šance
No nepočítej s tím,že bys dostala něco zpět ono to,co popisuješ odpová asi kvalitě 3* hotelů v té zemi.
Cituji Laky: Měla bys mít napsanou stížnost,potvrzenou delegátem na místě pobytu,nejlépe vše nafocené a mělo by vás být víc........ale ona se CK stejně nějak vymluví a eventuelně vám nabídne nějaké směšné odškodné nebo slevu na další zájezd
ano, a vzhledem k tomu že ji máš, máš nárok na reklamaci - co vím, bývá to tak 10-30% z částky zájezdu - poradila bych Ti obrátit se bezplatně na sos sdružení spotřebitelů - můžeš jim napsat i elektronicky, ale nejsem si jistá, zda není toto řešení omezené jen do 10-15 dnů..
Přesně tak, je důležité sepsat stížnost hned na místě a pokud Ti to není umožněno, tak alespoň vše rádně nafotit. Jinak jsi v podstatě bez šancí s tím nějak bojovat...
Směrodatné je, co je napsáno ve smlouvě s cestovkou, kterou jste podepsali. Rádi vynechávají "detaily", aby za ně pak nebyli napadnutelní.
A přečti si, jestli to slibovali i písemně v katalogu nebo na stránkách. V Turecku, Egyptě atp. jejich značení hotelů neodpovídá Evropě- je to tak o hvzdu míň.
To jsi měla ze slevového portálu? Já, že dneska mají zase na slevách zájezd, opět OREX TRAVEL. Klidně bych ještě kontaktovala slevový portál, na kterých mají nabídku, že to není úplně v pořádku. I jsem četla diskuzi na tom dotyčným portálu k danému zájezdu a paní z cestovky se tam dušuje, že to co slibujou, tak to tam je....!
No já jsem s Orex Travel byla ve 3* hotelu a bez problémů. Platila jsem asi podobně 11 500 za 2 osoby a nic tak hrozného tam nebylo. V Turecku už jsem několikrát byla a vím, že vždycky záleží na výběru hotelu, obzvlášt u 3* hotelu. Jidlo nebylo špatný a hotel čistý, nic jiného u 3* hotelu nemůžu čekat a hlavně za tuto cenu. Díky takový ceně Turecko stihneme v létě ještě jednou.
A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.