Ahoj všichni, potřebovala bych poradit. Já a kolegyně z jiné školy jsme byly se svýma třídama na zájezdě do the UK - Londýn. Všechno bylo špatně.
1) Ze strany cestovky
- nekompletní seznamy studentů ubytovaných v rodinách
- neochota řešit naše problémy s průvodcem (vytípli nám několikrát telefon)
- špatně vyplněné kartičky zdravotního pojištění
- špatné údaje na smlouvě
- jiný program než byl uvedený
2) Ze strany průvodce
- nic nechtěl řešit; na vše měl odpověď, že to není jeho starost
- nic nám neřekl o místech, kterými jsme procházeli - max. to je The Globe - a šli jsme dál
- neuvěřitelně rychlé tempo, kterému nikdo nestačil
- křičel na nás - nejen na studenty, ale i na nás učitelky
- když okradli jednu holčinu, nechtěl s tím mít nic společného a řekl, že to riskneme bez řešení dokladů s policií a ambasádou
- vyúčtování přinesl na ušmudlaném papíru, kde byla změť čísel, které nedávaly smysl - když jsem se ptala na vysvětlení, seřval mě, že jsem blbá, že tomu nerozumím
- špatná organizace - řekl, že si nemáme nic brát s sebou z autobusu, protože se k němu vrátíme; autobus jsme neviděli následujících 6 hodin (studenti neměli s sebou peníze, jídlo, pití, doklady, nic)
- neuvěřitelně si vymýšlel, lhal a do lží se zamotával
Bylo toho moc. Poradíte, co teď dělat?
Celé bych to reklamovala, okopírovala bych si tu fakturu apod.. Tohle by řešit určitě měli, za předpokladu že to je seriózní CK. Možná by se i hodilo aby jsi tu napsala která cestovka to byla.
Tak jsme žádost poslaly a uvidíme, jak se k tomu CK vyjádří. JH Travel CK a průvodce pan Bc. Eduard Novotný - na toho bacha!
A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.