Ahoj chtěla jsem Vás poprosit a zeptat se, jak je to s Aukrem a zbožím, které zakoupíte a nejste s ním s pokojeni. Dají vymáhat nějak peníze zpět? Slyšela jsem něco o zahájení sporu přes aukro, který dohlíží na průběh. Nevíte o tom něco? Do jaké doby od koupě se musí něco dělat, po 14 dnech není pozdě?
Děkuji za každou radu!
Reaguji na skating.princes: Přečti si obchodní podmínky Aukra, tam najdeš vše. A navíc, pokud jsi nespokojená, tak dáš špatné hodnocení prodávajícímu a prvně to zkoušíš řešit s ním.
Ten to pravé řešit nechce a na tom až kru jsem to přímo nenašla nevis jak to je dekuju
Nejdřív je třeba kontaktovat prodávajícího a pokusit se s ním dohodnout, pokud není kontaktní nebo s vrácením peněz nesouhlasí, je možné otevřít spor v záložce centrum sporů - ve slopečku - nový spor - musíš být přihlášená a je to v políčku můj účet -vše tě tím provede je třeba např. uvést důvod proč chceš zboží vrátit (neodpovídá popisu, je poškozené atd.) Aukro si vyžádá stanovisko obou stran - má na to nějakou lhůtu a pak rozhodne.
Mohla bych vás poprosit na odkaz na aukru - ty podminky kde se tohle řeší ? Pravidla sporu ? Děkuji moc
Také záleží, z jakého důvodu jsi se zbožím nespokojena. Pokud se ti třeba jen nelíbí nebo ti nesedí (malé/velké), prodejce není povinnen peníze vrátit - pokud není OSVČ.
Po mých zkušenostoch, kdy jsem chtěla spory řešit přes aukro, mi poslali, že se mám obrátit na soud. Aukro prý ručí za zboží od nějaké hodnoty a ta hodnota to nebyla. Jednou to bylo, že uživatel zboží asi v hodnotě 2000 zboží nedodal ( sešlo se nás asi 10, kteří jsme byli podvedeni) a uživatel byl jen odstaven. Další bylo to, že jsem objednala obraz, sice přišel, ale bez rámu, byl celý roztrhlý na tři kusy a ještě k tomu přišel srolovaný do tenké ruličky, takže už nešel narovnat a slepit. Nic s tím neudělali, jen jsme si dali navzájem negaivní hodnocení.
Dobrý den,
jestliže se setkáte na Aukru s potížemi, kdy Vám prodejce dodá zboží, které neodpovídá popisu, nebo je vadné, doporučujeme Vám v dané nabídce založit spor a danou záležitost řešit tímto způsobem přímo s prodejcem. Pokud by prodejce nereagoval na Vaše zprávy ani na založený spor, můžete se na nás následně obrátit také pomocí našeho kontaktního formuláře na: http://aukro.cz/Contact2/Contact2.php
S pozdravem a přáním hezkého dne
--
Jan Růžička
Aukro.cz
A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.