Krásný večer.
Vracím podprsenku, posílá zpět do e-shopu. A právě vyplňuji reklamační lístek, a nevím, jakou mám vyplnit částku. Jesti jenom cenu za zboží, nebo jestli mohu připočítat i poštovné. Děkuji za radu.
Někdy záleží i na konkrétním eshopu. Já jednou takhle reklamovala prstýnek, poslala jsem ho a zpátky mi v obálce přišly peníze za poštu ))
Ale asi bych to udělala, jak radí holky, tedy jen cenu zboží. Případně se zeptat nebo prostudovat obchodní podmínky.
Cituji danca187: Jesti jenom cenu za zboží, nebo jestli mohu připočítat i poštovné.
No podle članku - pštovne co jsi hradila, když to poslali tobě ti vrátí, ale co zaplatíš ted při poslání zpět už platíš ty.
Dle zákona máš nárok i na vrácení poštovného, ale e-shopy se většinou cukají...
Samozřejmě, že ti eshop musí vrátit i nutné náklady na vrácení zboží. Je to v zákoně. Ale je fakt, že automaticky to nedělají, koliktát ani u reklamace. Spousta lidí o tom vůbec neví, viz. první příspěvky k tomuto tématu. Já dám vždy jasně najevo, že to vím a když se cukají pošlu i onen paragraf a pak už nikdo problém nedělá.
Cituji Lady Flame: aké jsem žila v domnění, že i poštovné...
Obchod by Ti měl zaplatit i poštovné,ale málokdo to dělá.
Moc děkuju. Nebyla jsem si jistá.
Já lidem v případě reklamace vracím i poštovné. Ale je pravda,že moc obchodů to dělat nechce. Zkus a uvidíš.
záleží jestli reklamuješ nebo vracíš - tzn. odstupuješ od smlouvy (v tom případě není vadný výrobek, ale prostě ho už nechceš). Pokud reklamuješ, tak teoreticky máš nárok na to, aby ti hradili i náklady vynaložené při zaslání reklamovaného výrobku. Ale pokud mají v obchodních podmínkách uvedeno, že si to kupující hradí sám... tak ti to neproplatí. Takže se podívej do ObchPod. a pokud to tam nebudou mít - a ty reklamuješ, tak určitě ten nárok může uplatnit
A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.