Dobrý den,
pracuji jako copywriter a tak se setkávám s množstvím obchodních podmínek rozdílných eshopů. Musíte si je dobře přečíst, protože zákoník v tomto případě umožňuje nastavování podmínek majitelem eshopu téměř libovolně.
Pokud obchodní podmínky na eshopu nejsou uvedeny, máte právo napsat dokonce stížnost!
ono v podmínkách může mít napsáno co chce,ale zákony jsou jen jedny.To že bude mít v podmínkách že neproplácí poštovné při reklamaci atd je pouze lež.Vše se řídí OZ a přes to vlak nejede.Ted jsem nedávno taky řešila dvě reklamace a měl v podmínkách že reklamaci vyřídí do 60 dnů tak jsem se zasmála.Samozřejmě že do 30 dnů bylo vše vyřešeno.Při reklamaci je nárok na proplacení veškerých nákladů spojené s reklamací,ale pouze nejlevnější variantou.Myšleno že třeba nepojedu autem 100 km reklamovat věc za 200 kč,ale pošlu poštou samozřejmě s dodejkou
Cituji Tomboy: Musíte si je dobře přečíst, protože zákoník v tomto případě umožňuje nastavování podmínek majitelem eshopu téměř libovolně.
No,tak to podle mě není a nemůže být,máme internetový obchod,pokud je reklamace,musíme vrátit i poštovné.
A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.