Raději bych zavolala nebo bych se na podmínky výměny/vrácení zašla zeptat do prodejny osobně. Spousta obchodů toto třeba na účtenkách uvedeno nemá, ale přitom s výměnou/vrácením nemají žádný problém (pokud tedy zákazník splňuje všechny podmínky - vejde se do lhůty, oblečení má visačku, má paragon atd. atd.)
Reaguji na La Bella: tohle bych vůbec neřešila klasickým odstoupením od smlouvy (zde je nový občanský zákoník, kde je definována tak často zmiňovaná 14 denní lhůta), tohle bylo ve vyjímkách i v předchozím.
Je to něco jako individuální výroba. "Spotřebitel nemůže odstoupit od smlouvy
a) o poskytování služeb, jestliže byly splněny s jeho předchozím výslovným souhlasem před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a podnikatel před uzavřením smlouvy sdělil spotřebiteli, že v takovém případě nemá právo na odstoupení od smlouvy,"
Ale určitě bych to klasicky reklamovala - výsledek neodpovídá tomu, co bylo deklarováno. Nebylo ti dodáno to, co bylo slíbeno. Řídila ses fotkami na webu, které nekorespondují s hotovým tričkem apod.
Jediné, co ti zbyde, je asi trika prodat. Taky bych byla naštvaná, po Vánocích se mění běžně všude. Vracela jsem nějaké věci do Nextu i MS a bez problémů. Na účtence uváděli do 14 dnů, ale určitě jsem šla později. Nechápu, jak tady někteří píšou, že se má jít hned po Vánocích. V tuhle dobu, včetně Silvestra, většina lidí jezdí na hory, dovolené, k příbuzným. Takže vracet po Novém roce mi nepřijde nic divného a jsem ráda, že mi obchody vždy vyšly vstříc a to i s vrácením zboží. Často pokud nebyla možnost vrátit peníze, tak mi vystavili poukázku platnou rok. Přece nebudu měnit zboží, když se mi nic nelíbí, raději si nakoupím v nové kolekci. Bude spokojen prodávající i já, a ještě získají stálého zákazníka
Jak už tu bylo řečeno, výběr zboží je na zákazníkovi, takže nějaké výměny a vrácení peněz je pouze z dobrých vztahů mezi obchodem a zákazníky....my to máme třeba do měsíce pokud je zboží naprosto v pořádku a nenošené
Je to trošku mimo ale mne priateľ kupoval cez net BB krémy z nemenovaného eshopu a prišli fake. Bolo to cez dva týždne pred sviatkami a nemal už doma ani faktúru o zaplatení. Nakoniec sme napísali eshop správu , minulý týždeň sme im to poslali a čakáme na peniaze. Písali, že nám dokonca preplatia aj poštovné tak som zvedavá.
Musím říci, že nakonec jsem spokojená. Napsala jsem do Nordblanc email, vysvětlila problém a vyšli mi vstříc a navíc byli moc milí. Do prodejny jsem se vrátila, trička vyměnila za větší.Vím, že je to jen o ochotě obchodníků, ale nákup špatné velikosti se o vánocích podaří skoro každému, takže myslím, že výměna zboží po zakoupení by mělo být "normální" službou zákazníkům. A proč jsem nešla do obchodu hned 27? Jsem z vesnice, takže letět kvůli špatnému dárku hned do Prahy se mi opravdu nechtělo a navíc jsem byla nemocná.
A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.