arrow
profile_image
TrissRanuncul
od 9. 2. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Cituji Nika115: Cena byla samozřejmě uvedená.... byla to jakoby kopie faktury, která přijde pak se zbožím... takovou to mělo podobu. Tedy včetně adresy, způsobu doručení atd...

Jo jo to je to jak jsem psalá já, že si to myslím. S tím by šlo se ohánět. Zkus to a uvidíš.

arrow
profile_image
Nika115
od 13. 7. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

ZKusím, zavolám na ČOI a uvidím, co mi poví tam. Vůbec se mi nelíbilo jednání e-shopu když jednoduše stornovali objednávku a napsali omlouváme se za chybu, nyní můžete již bez problému nakupovat... Mohli alespoň nabídnout jiný výrobek či něco jiného...

arrow
profile_image
Zanet96
od 26. 2. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Nika115
jsem se do toho pěkně zamotala.
No,nevím,zkus je kontaktovat,ale myslím,že fakt nic nezmůžeš,jelikož na storno mají právo,já stornovala objednávek a nic s tím nikdo nezmohl,bylo to naše rozhodnutí.(pravda důvod nebyl špatně uvedená cena)
Zítra se na to pořádně mrknu,jak je to s tou změnou ceny,když už byla objednávka učiněna a zda máš nárok po nich požadovat zboží za uvedenou cenu(když to obchod hned stáhl z prodeje a omluva proběhla)

arrow
profile_image
TrissRanuncul
od 9. 2. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Cituji Zanet96: (když to obchod hned stáhl z prodeje a omluva proběhla)

On to nestáhl, jen změnil tu cenu. Teoreticky kdyby třeba napsali, že daný zboží už nemá dodavatel skladem, tudíž ho nemohou dodat tak je to něco jinyho. Ale pokud napsali strohý storno bez udání důvodu, tak je šance na nějaký úspěch.

arrow
profile_image
jahodova
od 18. 2. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

ellla: "Klamavá reklama prostřednictvím ceny" vychází z evropské legislativy a myslím, že sjednocení spotřebitelských zákonů je podmínkou pro přijetí do EU. A jak znám ostatní spotřebitelské zákony na SK, tak myslím, že bude u vás ten zákon ještě přísnější, než u nás.
Např.:
Klamlivá reklama je v skratke každá reklama, realizovaná odborníkom, ktorá akýmkoľvek spôsobom klame alebo pravdepodobne môže klamať osoby, ktorým je adresovaná, ak napríklad ovplyvňuje vašu voľbu medzi výrobkami (a službami), ktoré chcete kúpiť.
" Pri určovaní, či je reklama klamlivá, sa musia zohľadniť všetky jej črty, a to konkrétne charakter výrobku, jeho dostupnosť, zloženie, cena alebo množstvo, výsledky očakávané z jeho použitia, výsledky skúšok, alebo totožnosť či kvalifikácie zadávateľa reklamy a podobne."
Otázka je prokázání úmyslného klamání, ale to už je krok 2 a bude stejný v obou zemích (ve všech EU).

arrow
profile_image
Zanet96
od 26. 2. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

TrissRanuncul
Jojo,pardon,nestáhl,ale napravil chybu.No nevim,máme hodně storna bez udání důvodu a děje se to celkem běžně v mnoha internet.obchodech.(nejen u nás v republice)
Já si myslím,že by museli to zboží dát za původní cenu,jen pokud by oni poslali slečně zboží s jinou cenou a nebyla by na to upozorněna.Netuším,nám se tohle nikdy fakt nestalo,poptám se zítra u paní,která přímo ten obchod(podmínky atd..) má pod palcem.Dnes jsem nějaká mimo,jak koukám

arrow
profile_image
Nika115
od 13. 7. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Výrobek nebyl ani stažen z prodeje, pouze u něj byla změněna cena a prodává se dál...

arrow
profile_image
Zanet96
od 26. 2. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Cituji Nika115: Výrobek nebyl ani stažen z prodeje, pouze u něj byla změněna cena a prodává se dál...

jojo,já to blbě předtím napsala,ale oni nemají důvod výrobek stahovat z prodeje a cenu už uvedl do správného stavu,tudíž na tom fakt nic divného není.
Nemyslím si,že to byl z jejich strany úmysl,prostě to byla něčí chyba,bohužel,ale kdo je neomylný,že?
Nicméně jak říkám,chápu,že jsi naštvaná,ale každý jsme jiný,já bych to nehrotila,ale ty se třeba dočkáš nápravy.

arrow
profile_image
elllla
od 21. 12. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

jahodova
To je všetko pravda, až na to, že sa nejedná o klamlivú reklamu, nedá sa to pod to subsumovať.

arrow
profile_image
Zanet96
od 26. 2. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Cituji avanta: Objednávku bez tvého souhlasu nemůže stornovat.

A proč?Nikdy se neptají,zda mohou udělat storno.

arrow
profile_image
Nika115
od 13. 7. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

No vzhledem k tomu, že pán se nechtěl ani domluvit a křičel do telefonu, předám to ČOI...

arrow
profile_image
elllla
od 21. 12. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Dnes som si to ešte dala potvrdiť ( síce podľa našej legislatívy, ale veľmi pravdepodobne tomu tak bude aj u Vás). Mala som pravdu, že nemáš žiaden právny nárok na to, aby ti predávajúci predal tovar v tej nepomerne nižšej cene . Avšak podnet na obchodnú inšpekciu môžeš dať, ale ani to nemôže viesť k tomu, aby inšpekcia zaviazala predávajúceho predať Ti daný tovar v nižšej cene, predávajúci môže byť maximálne sankcionovaný pokutou za porušenie zákona o ochrane spotrebiteľa prípadne zákona o cenách..

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
PŘEČTĚTE SI TAKÉ

Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy otevřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené