No tak se potvrzuje to o čem tady už bylo mnoho témat. Většina lidí na omlazení si hraje na něco co není a baví je jenom urážet ostatní.
Proč by obráběč kovů měl být *****?.. Můj přítel dělal obráběče kovů protože nemohl najít lepší místo a to byl na vysoké škole. A teď taky dělá na dílně. Sice už lepší místo,líp placené Ale je to na dílně na tří směnný provoz,stejně jako obráběči kovů a přijde mi teda docela inteligentní.
Samozřejmě chápu,že máte zkušenosti s klukama z učnáků ale oni na ty učnáky nechodí jen proto že jsou hloupí..ale třeba taky proto, že mají nějakou vadu a aby vystudovali střední školu,tak by se jim musel někdo moc věnovat a na to rodiče nemají vetšinou čas ani peníze.
Jinak k tématu. mám pedagogickou střední a měla jsem praxi v dětském domově a jsou tam děti s dyslexií,disgrafií a vším dis co existuje a normálně se učily anglicky,takže se to asi může a ještě ke všemu on už je dospělý,takže on si musí rozhodnout sám jestli to tak chce,nikdo mu to nebude vymlouvat a zařizovat mu nějaký speciální program(to by dělali kdyby mu bylo možná tak 10 ale ne 28 .Tak si s ním třeba promluv a zkuste vymyslet lepší možnost pro něj než se 5 hodin trápit a ještě po práci
Přítelův bratr je dyslektik, angličtina ve škole pro něho byla tragédie, spíše potřeboval anglicky mluvit, než psát a pak být zesměšňován za chyby. V pohodě se dívá na filmy nebo dokumenty v originále bez titulků, číst anglický text je pro něho těžší, ale pořád lepší, než si s ním např. česky psát po Skypu, to by neznalý člověk asi vyrostl...
Cituji verula: ak je dyslektik, tak potrebuje iný špecialny prístup, zvolila by som skor vyuku formou dialogu, alebo zvuk, kazety
Přesně.
Cituji marilyn: vy tady z něj chudáka děláte uplnýho debila...jestli je dyslektik, neznamená to ještě, že je hloupej
Taky
První věc je, že nejsem pedagog, ale lektor.
Druhá věc je, že jsem s nim extra rychle nešla.Nejsem blbá. Opakujem vše do zblbnutí a on to stejně neví. Zaměňuje slova za jiná, čte písmena co tam nejsou a zas nečte ta co tam jsou. Neslyší rozdíly při výslovnosti u hlásek podobných. Prakticky nic nepíšem,většina je ústně.
Máme za sebou 20hodinn a stačilo mi. Dělá te ze mě, že jsem neschopná, ale mohly byste si to zkusit. Jestli má mít extra přístup, měl mi to někdo sdělit dopředu. Učila jsem spoustu lidí, i ty pomalejší, ale tohle je fakt extrém. Já nejsem placena od toho, abych sháněla po netu příručky, jak ho učit.
Cituji Nikki1988: Dělá te ze mě, že jsem neschopná, ale mohly byste si to zkusit.
Nikdo tady neřekl, že jsi neschopná. Chtěla jsi radu, tak jsme se ti ji snažili poskytnout a přijít na to, kde je problém. Za neschopnou, tě nikdo neoznačil, nevím, kde jsi na to přišla.
Měli jsme ve třídě několik kluků dislektiků, ale žádný na tom nebyl snad tak špatně jako on. Určitě by potřeboval jiný přístup a ne tak dlouhé učení, ale jak to udělat. U nás spolužáci psali třeba o polovinu diktátu méně, protože se prostě nedokázali soustředit na ty písmenka. O němčině měli takové kartičky. Byly tam slovesa nebo různý ovoce, atd. a oni k obrázkům přiřazovali slovíčka a potom to četli. Myslím, že opakování do zblbnutí asi nebude fungovat, nevím. Asi bych se ho na rovinu zeptala, jestli není dyslektik. Možná bych s ním spíš konverzovala, nebo nevím jak jinak. Určitě se dá sehnat nějaká inspirace na internetu. Držím palce a přeju pevné nervy.
A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.