Reaguji na Paja321:
Děkuji za rady. Pár knih jsem četla a OPRAVDU si u nich nepamatuji detaily, protože jsem je četla někdy v září. Snad se to nějak dá.. Ach jo už v úterý!!
A maturuje tu někdo z lehké verze matiky? Já jo a co sem zkoušela testy, tak ani nemusíte na tu střední chodit páč je ta matika na úrovni deváté třídy.
Cituji Laky: Náš kluk si vybral jen ty knihy,které viděl jako film....pochybuju,že nějakou knihu z doporučené četby vůbec viděl
Brácha maturuje příští rok a taky pochybuju ,že by něco přečetl.
Holky a když se učíte na češtinu, tak se naučíte dílo, autora, dobu a učíte se i ostatní autory té doby nebo jak? Díky
Ahoj, také mám za sebou. Myslela sem, že to bude horší, vytáhla jsem si dílo co jse nečetla a mám 8 bodů z 9... Když mluvíte tak e to v pohodě a to sem z češtiny trojkařka-čtyřkařka...
Ahoj, chtěla bych se zeptat těch co už "to" mají za sebou, co jste říkali k tomu neuměleckému textu? Tahle část mi přijde úplně nesmyslná a zbytečná, zvlášť v té nižší úrovni, kdy neumělecký text nemá s výňatkem z knihy nic společného. Jsem z toho trochu nervozní, předem díky za odpovědi
Reaguji na carolinka: něco má společného, je to prostě jak se orientuješ v textu. Já měla Memento a neumělecký text byla nadace pro drogově závislé. Řekla si jaký e to funkční styl, co znamenají zkratky a jaké v tom textu jsou, bylo to Mudr., PhDr., a zkratky nadací. Řekla si souvislost, čili kniha byla o drogově závisl. a v neuměleckym se objevuje nadace , která jim pomáhá. Ptají se tě i v jaké prostředí se odehrává umělecký text... V jaké češtině to je, obecná. Neumělecký text byl odborný, měla si říct proč... moc je nezajímal, ale byla to pro někoho i záchrana. Nechtěli vědět ani kdy se to odehrává jen další autory a jaká je mezi nima spojitost. Takže Memento a My děti ze stanice zoo, když máš čas můžeš povídat o tý druhý knize. Já jen řekla, že udává problematiku drog, je napsaná nakonci 20.st to protože sem to věděla a že Radek John byl novinář, politik... Jo a jestli to byl skutečný příběh nebo fikce... Neni se opravdu čeho bát! Ten text ti pomůže, dokonce mě ta čj i bavila a měla sem zní radost.
Reaguji na carolinka: Z neuměleckého textu neměj vůbec strach. Já jsem si vytáhla Komenského a ten neumělecký text byl napsaný strašně, byly tam jen takové útržky. Ale stačí se naučit, co je typické pro administrativní styl, prostě sdělovací, publicistický... a tak tam řekneš, co je to za styl, proč byl napsán nebo jakou myšlenku v sobě nese, pod textem máš napsáno odkud je text čerpán, tak to taky rekni - zabiješ tím nějaký čas, no a pak jestli je to psáno spisovou nebo nespisovnou češtinou, že se tam třeba objevuje přímá řeč a takové obecné věci.
Reaguji na mishenka: Jo, my jsme si s panem profesorem fajn popovídali taky říkal, že mu ten text připadá hloupě napsaný - říkal to v průběhu zkoušky
Jsem naprosto zoufalá. Mám svaťák a přijdu si jako blbec. Nemůžu si ani zapamovat nějakou blbou angličtinu! Fuj! A taky jsem děsný nervák, takže jestli to ve zdraví přežiju, tak se budu opravdu moc moc divit.
Reaguji na Michelless: nebud, já sem taky nervák a dala sem to... jo a ajina aspon u nás na škole byla primitivní dali to každýmu.
Cituji Michelless: taky jsem děsný nervák
Čokoláda,zmzlina...prostě cukry to chce.
Holky a učily jste se všechny témata do angličtiny? Já si totiž angličtinu nechala až na konec. Maturuju příští týden v pondělí, tak nevím, jestli se mám ted pořádně věnovat angličině nebo jiným předmětům. Z angličtiny mám fakt hrozný strach že nic neřeknu
A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.