Reaguji na Eveyli:
didaktis. Ta knížka je červeno-bílo modrá, najdeš i na internetu, ale nějak mi sem nejde dát odkaz
Reaguji na Eveyli:
Jasně jsou tam takovéhle chytáky, ale to se dá většinou očekávat. Dobré je, že v ti lidi mluví srozumitelně a pomalu + je tam minimum neznámých slovíček. Ono, když se při prvním poslechu trochu zorientuješ a pochopíš o čem se mluví, tak při druhém není tak těžké tu odpověď zachytit.
Reaguji na Maryon:
Tak to nás potom češtinářka asi šulí, když nám ji sama doporučila Však za pár dnů sama uvidím co a jak
Reaguji na bramburk: Snad jo, no Já u tohoto typu měla vždycky 1-2 špatně, no A celkově na 65%. Pak mi přijde trošku obtížnější ta další část- rozhovor a ty máš určit pravdivé,nepravdivé. Hodně mých známých si dali raději M, právě kvůli poslechu, hehe.
Reaguji na Maryon:
haha to teda jo, závidím Ale stejně z Aj jsou větší bobky než z nějaké literatury
já maturuju v pondělí, tak vám dám vědět
Ale hlavu už mám z toho vážně jak balon a pocit, že nic neumím
Reaguji na haňule: Joo z ajiny bobky měj. Na jake jsi škole? Nechápu jak to nejaké děcka z učňáku můžou zvládnout Jako žádná hrůza, ale lehké to nebylo.
Reaguji na Maryon: Můžu ti poslat na maila prac.listy, které máma řekla bys mi jestli to tak probíhalo?
Reaguji na Maryon: napíšu ti to ve zprávě
Nechápu, co máte proti lidem z učňáku s nástavbou? Jen proto, že mají Výuční list a dodělávají si maturitu jsou hloupejší? O stupeň níž? To si děláte legraci! To je stejné, jako když se říká, že na gympl chodí ti, kteří nevědí, co v životě dělat! Podle mě ti, co chodí na nástavbu to mají těžší, musí se naučit za 2-3 roky to, na co mají ostatní 4 roky. A navíc, maturita je stejná, takže se prověří, kdo jak na tom je. Hodně záleží i na učiteli a o štěstí, jakou otázku si vytáhneme u ústní. Didaktické testy nebyly těžké, takže nevidím důvod, proč by to studenti z nástavby nemohli udělat!
A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.