Ahoj holky,
nepracovala jste některá na této pozici?Jsem pozvaná na pohovor, ale nějak si nejsem jistá co od toho očekávat. Moje představa je, že budu celý den jen zvedat telefony a odpovídat na reklamace apod. Náplň práce v zádání inzerátu zněla takto:
Náplň práce:
- Account Management pro klíčové zákazníky
- koordinátor mezi zákazníkem a opravárenským centrem
- jednání o záručních a pozáručních podmínkách s novými zákazníky
- organizování RMA procesu pro současné zákazníky a jednání s novými zákazníky
- interní komunikace s ostatními odděleními
- pravidelná spolupráce s mateřskou společností na Tchaj-wanu
Každopádně požadují VŠ vzdělání a plynulou AJ. A já jakožto absolvent si moc vybírat nemůžu Ale zajímali by mě vaše postřehy apod. A taky- nevíte jaké je platové ohodnocení? Příp. kolik si zhruba říct na pohovoru?Jedná se o Brno. DĚKUJU
Ahojky, já těď dělám brigádně specialistku zákaznického centra ve společnosti Tutor. Zvedám telefony (řeším všechny dotazy a požadavky), vyřizuju maily, zajiš´tuji osobní kontakt s klientem (platby, faktury, objednávání). Výběrové řízení bylo jak na ředitele zeměkoule, taky chtěli plynulou AJ, komunikační schopnosti, práci s PC a plat mám 50Kč na hodinu plus provize z objednaných produktů. (lidé volají sami, nic nikomu nenutím)
Za zhruba 100 hodin měsíčně mám 8580Kč, takže asi 85Kč na hodinu.
Jakmile se zapracuješ, je to poměrně lehká práce, docela stereotypní, ale pro mě jako brigáda v pohodě. Na HPP bych to dělat asi nechtěla.
Ahoj, jj, ten popis praconí pozice je dosti přesný. Začátky bývají složitější - naučit se pracovat s interním systémem, vědět kdy komu co psát, naučit se znát produkty firmy, ale po zaučení to jde. Angličtina a práce s excelem/accessem by měla být na vyšší úrovni.
Co se týče platu na HPP v Brně je to kolem 20tis - znám CSR za 18tis, ale i za 22tis - ale to asi nebyl nástupní plat.
Děkuju za odpovědi!
Mistress mohla bys to prosím ještě trošku rozvést tu náplň práce? A plat- bavíme se o hrubé mzdě asi že?
A ještě mě napadá-je možný nějaký kariérní postup?V inzerátu bylo uvedeno že ANO, ale nějak si neumím představit kam !?!
Záleží, jak to má ta firma zavedené. Jedná se o vyřizování vratek a reklamací nebo stížnosti, zadávání dat do systému, vytváření reportů. Důležitou roli hraje mailová komunikace a umět si organizovat práci, vytřídit priority. Někdy to není med jednat s naštvaným zákazníkem.
Jj, plat je brutto.
A ten karierní postup je možný. Neznám strukturu firmy tvého zaměstnavatele, ale kde pracuji já je možno se dostat ze CSR pozice na project manažera, na planning..
A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.