Holky nemáte s tím některá zkušenosti? A myslíte, že když se jedná o pasivní linku, tak že to nebude obvolávání lidí a nucení služeb?
pasivní znamená že oni volají tobě ne ty jim (si zákaznická linka)... jinak co takhle vidím v práci na pasivu tak mají asi měsíc školení, musí se toho hafo naučit a musí to mít na hpp, takže to nejde na brigádu... ale je to určitě lepší než aktiv (=voláš ty někomu...)
Cituji anngirl: pasivní znamená že oni volají tobě ne ty jim (si zákaznická linka)
přesně tak, byla by jsi linka péče tzn. že když někdo vytočí *88,*11 atp. bude přepojen na tebe
Cituji anngirl: musí to mít na hpp, takže to nejde na brigádu...
u nás to holky dělaj i na brigádu, takže to asi jde
Jerry jsem zaměstnancem TO2 a tedy né na této pozici a nemyslím si, že to mělo být to nejhorší.. Proč tak soudíš?
Měla bych to jako brigádu, takže to nemusí být jen na Hpp.
Larinko a jak dlouho trvalo to zaučování a je těch informací co se musíš naučit hodně?
Před třemi lety,za dob mého nástupu trvalo školení tuším 14 dní a to na HPP..Školení - teorie je v pohodě,ale když jsem nastoupila na sluchátko,tak mi byla ta teorie najednou celkem k ničemu,je to jako,když tě hodí do vody a ty neumíš plavat,ale dá se to zvládnout,jen to byly ze začátku celkem nervy..A v jaké firmě a v kterém městě by byla ta tvoje brigáda?
Teď jsem se ještě potom trochu pídila a našla jsem stránky přímo té zprostředkovatelské firmy a píšou tam že školení trvá 18 dní. Bylo by to v Praze, a zajišťuje to firma Atento.
A můžu se ještě zeptat kolik si tam měsíčně vyděláš?
Takže budeme nejspíš kolegyně na lince 800123456,akorát že já pracuji v Ústí nad Labem a přímo pod TO2,a.s...ty budeš pracovat na externím call centru..a v tom případě těžko říct,jaký budeš mít plat,my jedeme přes jiné směrnice
A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.