Reaguji na duckie: No divila by ses, jak se na kase dá právě markováním někomu jinému krást.... A kdybys měla vlastní firmu, tak by ses divila, kolik zaměstnanců (právě na takových pozicích) krade
Reaguji na HanLiu: Tak že bych se divila zrovna 2x se mi teda nezdá
Ne, mně se ještě nikdy nic takovýho nestalo a to nakupuju opravdu často (jakože mi není sedmnáct a neživí mne maminka).
Jo, namarkovala mi třeba místo zázvoru nebo červené řepy brambory, místo jablek Golden nějaký jiný. Jednou sama místo jednoho kódu nacvakala kód ostružinový marmelády, hned volala tu stornopaní a bylo.
Krade se všude, o tom žádná, ale nedělala bych z toho pravidlo.
Cituji pulspuls: A stalo se vám to i jinde? Třeba v Kauflandu? Asi si začnu dávat majzla.
V Kauflandu se mi toto stává právě velice často, namarkují mi ne jednu tyčinku, ale 10, klamou zákazníky i tím, že je uvedená určitá cena, ale namarkována je také jiná (vyšší). V Lidlu se mi toto ještě nestalo...
Cituji anysekk: A stalo se vám to i jinde?
mě už všude, bez vyjímky...Tesco, Lidl, Penny i v Bille. Tam jsem si jednou nabrala 5 min. před zavíračkou hromadu věcí, ale konečný součet byl mnnohem vyšší než jsem čekala. Tak se ptám, co ty ceny, nějaký divný, když je na regale míň. No jo, akce je až od zítra, my jsem si to ted před zavíračkou přichystali na zítra Tak to zas kočka odmarkovala, narovnala do jiný tašky a nechala mi to u pokladny na další den...nakonec jsme se k tomu smály, až se přišel i vedoucí omluvit
Holky, asi vám seberu iluze, ale moje sestřenka chodí na brigádu po supermarketech na kasu. Já sama jsem taky kdysi na takové brigádě byla a řeknu vám, že třeba za mě se tam na kase kradlo. Dělá se to i dnes.
1) pokud lze na kase provést storno bez přítomnosti hlavní pokladní (to bylo za mě, stačilo zmáčknout F8 a dal se vystornovat celý nákup, pokud se nezmáčknul enter), tak pokladní namarkuje nákup, ukazuje se výsledná cena, ale neukazuje se vratka (k tomu je právě nutné zmáčknout ten enter). Po zaplacení zákazník odchází, pokladní jednoduše vše vystornuje a peníze má v kase "navíc" = do kapsy. Jediné, co chybí, je zboží na krámě. Takto si vydělávaly dámy v marketu, kde jsem brigádničila, dozvěděla jsem se to až když jsem tam nepracovala od vedoucího. Ničeho jsem si jako neznalá amatérka nevšimla.
2) pokladní mají své rodiny a známé, takže častým jevem je namarkování 10ti rohlíků kamarádovi, který má v košíku pět kilo masa. Stačí předstírat, že nelze načíst kód. Kdo si toho ve frontě všimne? Čím větší nákup, tím lépe se to ztratí. To dle sestřenky frčí dnes a denně. Pokud to vedoucí nesleduje online přímo v kanclu, že viděl zrovna ve frontě chlapa s masem a podívá se, jestli to projelo počítačem (kasou), tak to nezjistí.
3) objevily se vám na nákupním lístku kalamáry za 300,- nebo basa piv? No a proč ne? Pokladní tak jednoduše přikryje zboží, které bylo "ukradeno" dle bodu 2), takže při inventuře zboží nechybí ani basa piv, ani kalamáry atd.
Já sama mám s lidlem bohaté zkušenosti, tedy nejen s lidlem. Zajímavé je, že někdy se to opravdu "stane", že tam mám místo brambor namarkovaný třeba toaleťák, ale už se mi stalo několikrát, že jsem tam měla správně každou položku svého nákupu, akorát někde uprostřed tam byla položka navíc, nejčastěji od 100 - 200 Kč, takže žádné drobné.
Já kontroluju pečlivě a vyplácí se mi to.
Mně se to stalo v Tescu.
Cituji Martinice: oni ale musej, neb jim měřej jak rychle markujou, pak různě vyhodnocujou a buzerujou
Jenže pokud to člověk nestíhá tak rychle dávat do tašky, tak se stejně musí čekat a je to k ničemu.
Cituji blackberry: Jenže pokud to člověk nestíhá tak rychle dávat do tašky, tak se stejně musí čekat a je to k ničemu
Jak kdy. V penny se mi stalo, že jsem nestíhala a pokladní zboží tak drasticky házela , že spadl půl kilový jogurt na zem . Ještě se na mě dívala jak na nějakého dementa, že za to můžu já.
Mně se v Lidlu stalo, že jsem kupovala 2xčekanku a až druhý den doma jsem si všimla, že jsem ji měla namarkovanou 5x. Bylo to mimo sezónu, byla drahá, rozdíl dělal kolem 200,-. Šla jsem tam až druhý den, řekla to vedoucí a ona mi rozdíl přesto vrátila.Byla jsem byla příjemně překvapená. Myslím, že to není o názvu obchodu, ale o lidech... I když v Albertu se mi také stalo, že mi místo rohlíků namarkovali chleby a když jsem se šla reklamovat, tak zavřeli a měla jsem smůlu. Hned druhý den jsem jela s pánem, kterému tam místo 1 šlehačky namarkovali 10 a všiml si toho až autobusu. Byl to stařičký důchodce, tak osmdesátník, bylo mi ho líto. A na věci v akci jsou v Albertu specialisté. Vždycky už je buď po slevě nebo před slevou, prostě ty nižší ceny zrovna ten den neplatí. Prodavačka pak musí volat kvůli stornu vedoucí, zavírá se kasa, většinou jsem zažila, že zákazník byl naštvaný, ale zboží si raději vzal za vyšší cenu než aby tam stál půl hodiny. :-/
Cituji Verushkk: Pokladní s tím stejně nic neudělá, není to jeji chyba ale těch zaměstancu kteří to maji na starosti. Mě se taky kolikrát stalo že je jina cena ale je to tím počítačem a ne mnou..
Dělala jsem v Bille a tam se některé slevy "dávají" ručně u pokladny. Třeba, když už jsou v sedm večer hnusné banány, tak se na ně dá 50% sleva, kterou musí udělat pokladní.
V Lidlu se mi to zatím nestalo, ale už v Albertu a Kauflandu - naposledy na nákupu za 350 Kč 50Kč navíc - místo rohlíků koláčky a nenačetl se slevový čárový kód. Na informacích mi vrátili přeplatek bez problému..
Je to smutné, ale zrovna se mi to stalo 2x po sobě za dva dny. Vždy to bylo kolem 300 rozdíl. Navíc toustovač, pečivo nebo šampon není nic neobvyklého. Vždy že se mi zdálo kontrolování účtenek ještě v obchodě ponižující a na takové lidi jsem se dívala jako na sociálně slabé občany nebo důchodce. Nakonec mě donutili to dělat také!! a to je mi teprve 30. raději tedy chodím do samoobslužných pokladen.
jak jsou věci přes rychlokódy a ne čárové kódy nebo se nemarkuje po kusech, ale dá se třeba 4x xy, tak se to prostě stane, pokladní z toho nic nemá
pánovi přede mnou nedopatřením naúčtovala 45x kefír, aféra se z toho nedělala, zavolala se pokladní s pravomocí opravovat účet
mně zas naúčtovali 123x rohlíků, nedělám z toho aféru, na brigádě jsem na pokladně byla, vím jak strašně snadno se to stane
a že mám obecnou představu, kolik mne nákup bude stát? To je snad normální, nepovažuju to za nic ponižujícího, ani pro chudinu. Takový postoj je pro holubičky Huňkové.
Je to součást umění zacházet s penězi.
Tak opět mne v Lídlu ošidili o 200 Kč. Místo 1 sýrů mi namarkovali 10x.
Kikulíno to myslíš, že si člověk má při vložení do košíku počítat v duchu součty??
vážně chci vidět lidi , jak si počítají plný košíky!
Nejde mi o sebe, ale tohle se stávat prostě NEMŮŽE! JE TO KRADEŽ. Prodavačka za to nemuže, ale obchodní řetězec ano. Dnes mi v klidu sdělila, že se to prostě stává..............skutečně? tak mají snad nastaveny schválně pokladny, aby zalepili manka? nebo proč to jejich IT programátoři, kteří berou 50tisíc měíčně nespraví? a nebo jsou placení, že to tak dobře spravili? Ví o tom minimálně 2 měsíce, co pozoruji. Sousedi odnaproti jsou staří důchodci a ti si mají kontrolovat učtenky? to chudáci dopadli!
Nikde se šidit nemá a konkrétně Lidl to nemá zapotřebí. Jednoduchou aritmetikou si můžu spočítat o kolik asi lidi za měsíc ošidí. Stává se to pravidelně pokud máte víc než 10 položek .Je mi líto prodavaček - tam bych nedělala ani za 40 tisíc, aby na mne zákazníci denně řvali.
A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.