Lidl mi nevyhovuje celkově takže tam chodím jen když nemam kam jinam a to většinou malý nákup, ale často se mi tohle stává když skočím pro něco do vietnamské večerky tam si všechno tak nějak zvláštěně zaokrouhlují Alspoň, že druhý den peníze vrátili to by jinde třeba ani neudělali
V Lidlu se mi nikdy nic podobného nestalo, ale nedávno jsem šla se sestrou nakupovat do Hyper a když na nás pokladní vybafla neuvěřitelnou částku za nákup, tak jsme začaly kontrolovat účet a ejhle - chleba nebyl namarkovaný jednou, ale rovnou 65x! Nevím, jak se jí to povedlo
Cituji Jully: kde jim hrozně často nesedí regálové ceny s markovanými - někdy v můj neprospěch, jindy v můj prospěch, ale fakt hrozně často
Tak tohle je v Tescu, ale tam je to vždy v můj neprospěch..
V Lidlu a Penny se "to stává" poměrně často - vím o tom i od známých, často nesedí ceny nebo je na účtence zboží které si vůbe nekoupíte A to kolikrát i u poměrně malých nákupů - já to zjistila když jsem si chodila kupovat svačiny, takže kontroluju pokaždé a hádám se... no jak kdy Např. v Kauflandu se mi to ještě nestalo, zato v Albertu mají neustále ****** v "akčních" cenovkách, ale to už je jiná diskuze
Já si nemyslim, že by za to mohla ta firma, spiš nepozorné markováni, ale to se dá pochopit, když jsou hnané k co nejrychlejšímu odbavení zákazníka. Nevím, jestli je to v Lidlu v čechách pořád, ale ty ženský to markovaly tak rychle, že jsem to ani nestačila na druhé straně házet do tašek
Mně se stává docela často v Kauflandě, že mám něco namarkováno vícekrát, než ve skutečnosti, nebo úplně jiná cena, než cenovka v regále apod. Vždy si účtenku kontroluji. Musím ale říct, že mi vždy ochotně vrátí rozdíl a nikdy nedělají žádné problémy. Přičítám to spíše tomu, že za pokladnou pracuje hodně brigádníků a jsou nepozorní, úmysl v tom nevidím.
No sama na pokladně dělám v kauflandu a párkrát se stane že se něco natipuje 2x... Ale aby se natipoval chleba 35x je nějaka blbost Když si všimnu že mám storno zavolám a je to. Ale stane se že něco přehlidnu když nas tlačí čas protože po nás chtěji ať jedeme co nejrychleji jako nějaky stroj. Ale omluva je podle mě namístě a ne že řeknou tak sory a podobně
Tohle se neděje jen v Lidlu. Je to o zaměstnancích, ale řekla bych, že tohle nikdo nedělá schválně. Sama jsem dělala brigádně na pokladně v Bille a po pokladní se chce aby byla rychlá a někdy se stane, že se člověk uťukne. Pak už je to na pozornosti pokladní jestli si toho všimne nebo ne. Já měla to štěstí, že "obrazovku" jsem měla před sebou.. v některých obchodech máte ten scaner a obrazovku na jiných stranách a to se člověk nemůže pořád otáčet.. :/ To je ale samozřejmě neomlouvá, ale fakt to nikdo nedělá schválně.. proč by to dělal? Pokladním se nepočítá plat z obratu.. A k cenovkách. Jo tak v těch maj ******. Akční zboží rozházené po celé prodejně a pak, když se mají měnit štítky, tak se vymění jen na jednou místě v domění, že nikde jinde není.. To se stává fakt často a taky to nesnáším.. jen z toho nedělám tragédii. Prostě jim to oznámím a oni to vyřeší.
Reaguji na pracuje hodně brigádníků a jsou nepozorní:
Ono to není tak o pozornosti jako o tom, že se spoustu věcí zapomene brigádníkům říct, páč tam nejsou každý den. Takže se to, že na banány je 50% sleva často dozvídáte až od zákazníků, když si postěžují na cenu.
Cituji pulspuls: A stalo se vám to i jinde?
Mně se to stávalo pravidelně v Penny Marketu. V každém druhém nákupu snad. Radši tam nechodím pokud nemusím. Neměla jsem čas na to pořád vyřizovat nějaké reklamace. Nedávno jsem si brala jedno máslo a paní namarkovala 3. Když jsem si toho všimla tak mi řekla, jestli si nechci zajít vzít ty další dvě
Cituji Kockavlocka: ty ženský to markovaly tak rychle, že jsem to ani nestačila na druhé straně házet do tašek
Ta nepříjemná pokladní včera náš nákup markovala šíleně rychle. Na skládání do tašek jsme byly dvě a ani tak jsme nestíhaly. Skoro to padalo na zem. Hlavně že byla rychlá, ale že markuje položky blbě to už jí asi nevadilo
Reaguji na noeud:
No já nebydlím v čr a při první návštěvě místního lidlu jsem byla dost překvapená, že nejen že stíhám skládat, ale že občas na to zboží i čekám a prodavačka se vykecava a že tu v lídlu skoro nikdo není a na pokladní se musí občas zvonit.
Bohužel si myslím, že ona být rychlá prosté musí, je od toho placená nebo hodnocená a pak dělají chyby
Reaguji na Cabrunka:
Pokladní s tím stejně nic neudělá, není to jeji chyba ale těch zaměstancu kteří to maji na starosti. Mě se taky kolikrát stalo že je jina cena ale je to tím počítačem a ne mnou..Buď se to vystornuje nebo se to řeší třeba na informacích že vyplatí rozdíl. Proto nam taky neříkaji že je sleva na toto a toto zboží protože já bych s tím stejně nic neudělala kdyby tam ta cena nebyla
Ve většině českých obchodů sedí na kasách neschopné brigádnice,kterým je to úplně jedno,tak se není čemu divit.
Chce to si zboží dát z kasy zpět do koše,překontrolovat účtenku a pak to teprve dát do tašky.Já to dělám tak,že prostě koukám co se markuje,klidně si i ten display otočím,abych na něj dobře viděla. ale to chce mít sebou někoho,kdo to nandá do koše.
Tak tohle se stává všude možně je to o lidech. Když si toho nevšimneš jde jí to do kapsy.. Já už si ale dávám velký pozor v bille, tam už se nám několikrát stalo, že zboží označené v akci nám naúčtovali za plnou cenu a když jsme si toho všimli tak nám řekli, že akce začíná třeba až zítra a oni už to mají připravené dopředu. Tak to je na zabití, prostě cena u zboží je platná a hotovo.
A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.