Ahoj, ráda bych zjistila, jestli někdo máte podobnou zkušenost. Vlastně ani nevím, jestli to nazvat šizením, ale v mém okolí nejsem sama komu se něco podobného stalo, tak si začínám myslet, že to možná není náhoda. Před cca třemi týdny mi namarkovali několik set za piva (žádná piva jsem nekupovala). Nákup byl za 3000,- takže mi to nepřišlo divné. Zjistila jsem to až doma a druhý den peníze vrátili.
Včera jsem zase kupovala 2 chleby, jeden tmavý za 40 Kč a druhý obyčejný za 26 Kč. Na účtence byly oba za 40Kč. Když jsem to oznámila po kontrole účtenky pokladní, tak zavolala vedoucí a ta mi peníze vrátila arogantním tónem se slovy "tady máte". Zeptala jsem se jestli by nebylo na místě omluvit se. Na to mi odpověděla "Tak se stane, no!"
Stalo se vám něco podobného taky a myslíte, že je to náhoda, nebo jen zkouší, že si toho lidi nevšimnou?
Já mám Lidlovské potraviny moc ráda, ale přemýšlím, že po těchto zkušenostech začnu chodit jinam.
Stalo. A ne jednou. Místo jedné Nutelly namarkovány dvě. Místo 6-ti rohlíků 60. Vždy si nákup kontroluji. Stát se to může. Naštěstí mi vždy vyšli vstříc a peníze vrátili. Jestli se tu toho tvářili arogantně nebo se neomluvili - raději neřeším. Člověk si musí dávat pozor.
Cituji noeud: Já mám Lidlovské potraviny moc ráda
to já ne, ale jsou levné
No, ani by mě to nepřekvapilo - já to nikdy nějak výrazněji nekontrolovala a asi spoléhají na to, že ti lidi taky ne a nebo, že jim to bude jedno - tohle se ale nedělá....
A stalo se vám to i jinde? Třeba v Kauflandu? Asi si začnu dávat majzla.
Reaguji na noeud: Tak tohle se mi ještě v obchodech nestalo, ale spíš v restauracích a barech. V jednom podniku jim nepřišlo hloupé k účtu, kde byly jenom dvě dvojky vína naúčtovat tři neperlivé vody a to v prázdném podniku. No, omluvy jsme se s kamarádkou tehdy nedočkali. Prostě to zkouší a buď to vyjde nebo ne. Spíš to vidím tak, že ten, kdo podvádí úmysleně tě takto hnusně odbude a ten, kdo omylem, tak se omlouvá až do aleluja a je to věrohodnější.
Prostě účty kontrolovat asi hned a všude.
No pěkný teda, moje máma si na to stěžovala už několikrát, když jsem s ní zrovna byla v Lidlu,ale já ji pokaždý řekla, ale prosim tě neřeš to a pojď .. Tak teď se teda na tu kontrolu učetnky zaměříme víc, to je vrchol tohle.. A co teprv starý lidi, který na tu učetnku nekoukají někteří skoro vůbec. Achjo kam ten svět spěje..
Přesně tohle ne, ale jednou jsme tam koupili nějakou paštiku. Hned nějak večer bylo ve zprávách, že je v ní obsaženo něco nebezpečného. Jeli jsme jí vrátit se slovy, jak můžou něco takového prodávat a ještě to nestáhli. Vedoucí se ani neomluvila, tak jsme prohlásili, že by byla aspon slušností nějaká omluva. Prohlásila ironicky a otráveně, tak sory.
do lídlu nechodím, ale stalo se mi to v Makru, namarkovali jeden balík ice tea navíc, ale všimla jsem si toho až doma, zpět jsem nešla. ale od té doby si počítám vždy počet balení a za pokladnou hned mrknu jestli to sedí s tou fakturou
do Lídlu chodím hodně často a nikdy se mi to nestalo asi taky záleží na prodejně
no tak to je něco tak odteď si budu kontrolovat ůčtenky z lidlu protože tam taky docela často jezdíme
To mohlo být nepozornou pokladní, v Lidlu nakupuji dlouho, párkrát do týdne a nic takového se mi nestalo ani jednou, pobočky střídám... to v Tescu nebo Intersparu jsem každou chvíli na informacích, protože mají jinou cenu v regálu a jinou (vyšší) na účtence a podobně.
Chování jako takové je neomluvitelné, chyby se ale stávají snadno a práce pokladní je strašná, snadno se stane, že se uklepne v rychlokódu a místo co já vím, celeru naskočí přepravka piva. Pokladní z takové chyby žádný finanční prospěch nemá a nemá ani vedoucí, co je v pokladně musí sedět, na všechno jsou záznamy. Prostě si kontrolujte účtenky, když je částka podezřelá a chovejte se jako slušně vychovaní lidi.
Nám se jednou stalo, že nám pokladní namarkovala 32ks nějakých chipsů místo 2ks, měli jsme docela velký nákup tak nám to nepřišlo. Všimli jsme si toho doma, byla sobota a já to šla reklamovat až v pondělí, dřív jsem se tam nedostala. Moc šancí jsem tomu nedávala, ale paní mi velmi ochotně vrátila peníze a byla milá.
Nemyslím si, že by to dělali naschvál, daleko horší příběhy jsem slyšela o jiných řetězcích, do Lidlu chodím moc ráda.
Já Lídl ráda moc nemám, ale šizení se imho děje všude. V Tescu jsem kolikrát platila za věc víc než bylo udáno na štítku v regále. Raději chodím na samoobslužný pokladny, kde mám ceny pod kontrolou.
Cituji noeud: Když jsem to oznámila po kontrole účtenky pokladní, tak zavolala vedoucí a ta mi peníze vrátila arogantním tónem se slovy "tady máte". Zeptala jsem se jestli by nebylo na místě omluvit se. Na to mi odpověděla "Tak se stane, no!"
Tohle zrovna ok není, ale všechno je o lidech. Já se tam s takovým přístupem nikdy nesetkala a to tam nakupuji každý týden.
Já do Lidlu nechodím moc často, ale zatím mě tam nikdy "neokradli". Naprosto nejhorší zkušenosti mám v tomhle ohledu s Billou, kde jim hrozně často nesedí regálové ceny s markovanými - někdy v můj neprospěch, jindy v můj prospěch, ale fakt hrozně často.
Jinak souhlasím, že to bude hodně o vedoucích a manažerech prodejen, jak si to na konkrétní prodejně ošéfují.
A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.