Já už tam radši nechodím, nemám ráda když mi tam něco vnucují, nedávno jsem byla v Sephore a paní se mě ptala co sháním tak jsem jí řekla že rtěnku od ysl + odstín (který jsem si již vyhlédla) .. a ona mi řekla že bohužel v jejich prodejně nemají ysl že se jim to tam nevešlo a začala mi ukazovat rtěnky jiných značek že jsou lepší a mají taky hezký barvy a proč nechci zrovna tuhle že tam je moc pěkná.., potom jsem sháněla voňavku lanvin rumeur 2 a na to mi řekla že už se nevyrábí a začala mi nabízet jiný podle ní ''úplně stejný'' vůně.. no prostě radši zajdu do Douglasu nebo tak ale třeba se zahraničím se to nedá srovnávat tam tě nikdo neotravuje a nekoukaj na tebe jak na zloděje což mě tady v ČR opravdu uráží a obtěžuje když mi security služba fuňí na záda!
Jako já s váma souhlasím, ale takto blbé zkušenosti naštěstí nemám. Naopak v brněnské Sephoře jsou prodavačky docela v poho, teda né že bych je nazvala super ochotné, ale když jsem něco potřebovala, vyšli mi vstříc. A jednou jsem potřebovala vzoreček tónovacího krému (za 2500,-) pro mamku a potřebovala se rozhodnout, který odstín, bylo mi blbé chtít oba v jedné projdejně, ale v Douglasu mi ho taky dali zcela bez problémů a docela i ochotně. A se sekuriťákama taky nemám problém, nikdy se mi k zadku nelepí - btw to by mě dost zajímalo - když se v obchodech tak krade, jak vypadá "typický" zloděj?že podle čeho si ten sekuriťák vyhlídne, koho spíš sledovat?
Je to asi taky o přístupu a psychice. To ten druhý prostě taky vycítí. Já se (ačkoli nakupuju potom na netu, ty ceny jsou u nás děsné) v parfumeriích cítím zcela patřičně, jsem různé výrobky z jejich sortimentu zvyklá používat už léta. Naopak se spíš necítím v obchodech s dražší módou, tam mám pocit, že nepatřím třeba do TH chodím vyloženě nerada.
Reaguji na Lake: aždopádně minule jsem byla v Sephoře na Arkádách, tam byla slečna milá, pomáhala vybírat parfémy a byla opravdu trpělivá.
Jojo, v Arkádách mi taky přišly nej. A taky mám jen samé dobré zkušenost z Orsay v Arkádách. Prodavačky tam kolem mě lítaly, nosily věci do kabinky, vždycky se zeptaly jak se v tom cítím a byly opravdu velmi milé a ochotné. takže jsem si samozřejmě odnesla plno věcí, ale od toho to je obchodník, ne přijde mi, že si to teď ty drahé obchody s lacinějšími prohodily. Kdysi se mohl personál ve "značkových" obchodech jako je Pepe Jeans, TH, Lacoste apod. přetrhnout jak moc chtěli prodat a naopak v Orsay a podobných si člověka nikdy nevšímali, ale poslední dva roky pozoruji, že je to přesně naopak. nevím čím to...ale možná je to jen můj pocit...
Možná pocit- ale já už dlouhá léta prodavačku dělám, nejdřív jsem prodávala v obchodních centrech velkých měst, poslední půlrok z osobních důvodů prodávám ve smíšeném zboží v městečku kde teď žiju. A ujišťuji vás, že kdybych se tady tak chovala k zákazníkům, jak mně učili v oněch "centrech", můžem obchod zavřít, a jít okopávat řepu. Nikdo by tu neustál ono "lepení na se zadek" a věčný dotaz "mohu Vám pomoct?"
Nedávno jsem byla v Sephoře na Chodově a byla jsem spokojená.Prodavačka milá,ochotná.Poradila mi s výběrem kosmetiky,nalíčila mě,při placení jsem u pokladny dostala ještě několik vzorečků.Jediné co mi vadilo,byl securiťák,který i při líčení stál dva metry od nás.
Holky ty hlídače nesnášim, také se bojím si něco vyzkoušet, je velice nepiříjemné, když je pořád za mnou a kouká mi pod ruku.
Jinak ve Fann se mi stalo, že tam byli 2 strážníci a dobírali si mě kvůli tričku. Měla jsem tričko s anglickým nápisem, česky to znamenalo Polib mě dokud se můj kluk nevrátí, čuměli mi na to tričko a nahlas si to četli a něco o tom povídali- teď zpetně mě mrzí, že jsem to nějak neřešila a akorát znechuceně odešla.
Jo a dneska jdu do parfumky, sice do Marionnaud, ale když tam za mnou ztrážník poleze tak řeknu "přejete si?" to jednou řekla kámoška, když za ní venku pořád šel nějaký chlap
Cituji Dasule: jak vypadá "typický" zloděj?
právě že už nic jako Typický zloděj neexistuje...myslím že zlaté časy kdy to byla jen tmavá osada.Teď je to vpodstatě kdokoliv
Marionaud mi k srdci nepřirostl,většinou stísněné prostory a personál na mě skoro vypadne z regálu,Sephora & spol líbivější prostornější a obsluha většinou nevšímavější,což mi ale vyhovuje
ale jak zde někdo psal většinu nákupů obstarám na netu
Sephora na Zličíně - hrozná atmosféra, xichtící se prodavačky a ostraha za zadkem. Nikdy více!
Jinak s tou ostrahou např v DM, co chodí v civilu je dobrý se ptát: "nechcete s něčím poradit?"... většinou se pak chlapi stáhnou a vy můžete v klidu očuchávat a zkoušet
Cituji Dasule: A se sekuriťákama taky nemám problém, nikdy se mi k zadku nelepí - btw to by mě dost zajímalo - když se v obchodech tak krade, jak vypadá "typický" zloděj?že podle čeho si ten sekuriťák vyhlídne, koho spíš sledovat?
Také nemám problém.Já je i chápu,v obchodním centru jsem dělala a známá právě v parfumce,bez ochranky by to nešlo(už jen pro ten pocit-že tam je jaksi někdo navíc a ona se může věnovat zákaznicím.
Je paradox ,že nejvíc kradou ty rádoby dámičky a RUSKY-do kterých by to nikdo neřekl a většinou jich jde víc...kdo v tom leta dělá,už to často pozná.
Jinak do Sephory nechodím už ani na kukandu,nevím proč,ale ta prodejna mě není milá.Prodavačky se ale nikdy nevnucovaly a nebyly nikdy nepříjemné.
Nejčastěji jsem chodila do Sephory na Zličíně, kde je přístup prodavaček i ostrahy tak nepříjemný, že jsem se rozhodla své peníze utrácet v jiné parfumerii. Raději si zajedu o 10 km. dál, nikdo už mě v Sephoře neuvidí. Možná je chyba, že obsluhující personál si myslí, že pod pojmem shop assistant se skrývá něco více, než stará dobrá prodavačka. V Sephoře na Zličíně se prodavačky chovají slušně pouze k zákaznici, která projevuje zájem o krém za 5 000,- . Navíc mě uráží věrnostní systém Sephory spočívající v tom, že platíte přes kartu a za utracených 4 500 Kč Vám zašlou kupon na slevu 10% na jejich sortiment, který je cca o 30% dražší, než se dá sehnat na internetu. Za kosmetiku utratím asi 3 000 Kč měsíčně a v Sephoře s jejich "protizákaznickým" přístupem je tedy nenechávám.
Bohužel ze Sephory také mívám trauma. Minule jsem se načapala, jak přemýšlím, co si vezmu na sebe, než tam půjdu, abych nevypadala, jako socka, protože mi připadá, že se tam ke mě tak skoro pokaždé chovají... Pravda, nejsem panička s kabelkou od LV, ale na kvalitní kosmetiku si potrpím už od střední. Dost mě štve, když tam pak 45 minut čekám, až si mě (kromě hlídače) někdo všimne a když pak nějaká ehm... slečna s povýšeným výrazem přijde, tak zjistím, že toho o kosmetice vím nejspíš daleko víc, než ona. Taky mě vždy pobaví, že jakmile projevím zájem o určitý typ výrobku, třeba šampon, tak čapne do ruky ten první, co potká a začne číst, co je napsané na obalu, což bych snad zvládla i sama...
Ale abych jen nehanila, jednou se mi stalo, že tam byla příjemná mladá prodavačka, která se snažila poradit a nabalila mi domu hromadu vzorečků péče o můj typ pleti a sama mi doporučila, abych zatím nic nekupovala a nejprve vyzkoušela...
Do Sephory už nechodím, jen co jsem se blížila ke vstupu, už si mě přeměřovala ochranka, krůta mě otravuje, co potřebuju, když řeknu, že se jdu podívat už na mě blbě čumí a ochranka stále za mnou, fakt na to nemám nervy.
Tak já se taky přidám se svojí neláskou k Sephoře - chodím tam, jen když potřebuju něco konkrétního, tzn. že to popadnu, rychle zaplatím a mažu pryč, pár blbých vzorků, co mi přidají k nákupu mi náladu nezlepší, protože na mě celou cestu od vchodu k regálu a ke kase čumí a zevluje (bez pardonu) ochranka, která se tváří tak, že mám pocit, že snad bych si nic kupovat neměla, protože na to nemám... Nejraději nakupuju na letišti, tam se dá vyzkoušet vše a prodavačky jsou většinou milé a ceny příznivější, hlavně tam mají novinky rychleji než v Sephoře a ostat.
Jednu dobrou zkušenost ale mám, a to s Marrionaud v Myslbeku. Bývala tam směna, na které byla brýlatá slečna (trochu ráčkovala) a s ní paní (asi 45 let, vysoká blondýnka), obě byly moc milé a ochotné poradit, hledat. Doufám, že jsou tam stále. Jestli někdo víte, tak prosím napište.
Já mám taky sto chutí poslat Sephoře odkaz na tuto diskuzi. Třeba se zastydí a něco s tím udělají. Mohli by naučit jak sekuriťáky, tak prodavačky minimálně slušnému chování, ovšem ve službách je podle mě důležité i milé chování.
A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.