Ahoj holky
objednala jsem si od jedné paní na MMB svíčku Yankee Candle. Dnes mi přišla, byla zabalená v pevné krabici, vystlaná ubrousky apod., ale přišla mi rozbitá Netuším co se s balíčkem dělo, při převzetí vypadal v pořádku. Museli s tím někde praštit. Co jsem si četla diskuze na internetu, tak to vypadá, že pošta většinou lidi posílá do háje. Můžete mi prosím někdo poradit jak postupovat? Prodejkyni jsem teď psala, tak uvidím co odepíše, ale vůbec nevím co s tím. Jednou mi pošta rozbila obal na iPad a nenadělala jsem nic. Tak bych teď prosila o nějakou radu
Reaguji na Alisss: Bohužel si myslím, že není šance aby ti to pošta dodatečně vyreklamovala. To jsi měla uplatit na místě, ale chápu, že na krabici nebylo poznat, že je vevnitř svíčka rozbitá. Každopádně teď ti to pošta neuzná protože sis to klidně mohla udělat doma sama jestli mi rozumíš
Jasný, to chápu toho se právě bojím. Ale jak mám poznat, že co je v krabici? Krabice vypadá neporušená, takže jim asi spadla někde "narovno" na zem a s krabicí to nic neudělalo. Ty střepy co jsou v balíku jsou tam fakt po té svíčce, je z toho vidět, že se rozbila tam. Kdybych s ní hodila o zem a pak to tam nasypala, tak to takhle nikdy nenaskládám
Určitě to řešit. Baliček se pokaždý nemusí rozbalovat na místě.
Každopadně nevím, zda to nebude muset reklamovat právě odesílatelka, jelikož ma k tomu papír o odeslani, atd.
Češká Pošta by měla mít informační linku, kam bych zavolala a zeptala se na postup.
Dělám na poště a tohle se běžně stávalo hlavně před Vánocemi. U nás to chodí tak, že když si zavoláš, že máš převzaté zboží rozbité, tak se to řeší s komisí, která přijede a zkontroluje přepravní balení - čili, jestli bylo správně označeno, že se jedná o křehké zboží a že se má dávat pozor při manipulace, pokud se prokáže, že přepravním balení nebylo označeno těmito piktogramy, tak máš bohužel smůlu
Na pošte takmer nikdy nič neuznajú. Posielala som do USA obraz, ktorý som robila na zákazku, dokonca som zásielku poistila a aj tak prišiel poškodený. Rám zlomený,plátno natrhnuté a nálepka "krehké" samozrejme byť nemohla, pošta vie čo robí. Zásielku som si poistila a nić nezmohla a nič nedostala. Oni nevedia na ktorej strane je chyba, potom ďalej nevedia ako to bolo zabalené a preto to nemôžu zhodnotiť a podobné pí...
A je to jedno či je to medzinárodná zásielka alebo tuzemská. Priśla ti rozbitá zásielka, proste máš smolu.
Takže som sa poučila, že na pošte žiadne príplatky, poistenia a ani reklamácie nemaju iný zmysel ako iba vyťahovanie peňazí od ľudí..toť vsjo
Tak nálepku o křehkosti bohužel nikde nevidím ale krabička mi přijde fakt pevná, ještě byla vyložená.
Reaguji na Tyrande:
Takže myslíš, že mám teď jít na poštu? Má to cenu? Když nemám tu samolepku? Nebo mám čekat až se mi ozve paní. Četla jsem, že má pošta limit do kdy to můžeš oznámit, tak bych to nerada prošvihla..
Ta svíčka se rozbila na 100% v té krabici. Je to vidět jak je to tam rozsypané, kdyby to kdokoliv rozbil a pak tam to sklo vrátil, tak se to takhle nikdy neposkládá. Prodejkyně má několik stovek kladných hodnocení, takže to si nemyslím Když na to pořádně koukám, tak pod ní toho až tolik nebylo, takže asi rána zespoda a bylo to. Je to přeci jen sklo..
Prodejkyně už se mi ozvala, je moc hodná a milá, vyřešíme to spolu ale co jsem teda hledala reakce lidí na internetu, tak mají hodně špatné zkušenosti i křehce označené zásilky mají zničené a nikdo jim nic neuznal. Hrůza..
Co tak vím z doslechu, tak pošťácká komise, která zkoumá tyto reklama je docela pečlivá a opravdu hned kouká na přepravní obal a ty nálepky. To je první faktor, který určuje úspěšnost reklamace.
Já nevím, když zkusít zajít na poštu, tak za to nic nedáš. Oni ti tam poví víc. Já tam jen pracuji a přihlížím, co se tam děje, neřeším reklamace.
Cituji mroskvicka: To by tam musely být ty svíčky dvě, aby bouchly o sebe
To mi taky přijde trošku divný, pokud to bylo vyslané a krabice neporušená, tak možnost rozbití je menší ( nikoliv malá )
Myslím, že reklamovat se musí do 2 dnů od převzetí balíčku. Ale obávám se, že pokud svíčka ve skle nebyla označena jako křehké zboží, tak ti to neuznaj. Mě teda pošta kladně vyreklamovala 2 balíčky, ale vždycky byly dobře zabalené a označené křehké. Za pokus ale nic nedáš.
Po podobných špatných zkušenostech s ČP si už všechno nechávám posílat jinýma doručovacíma společnostma pokud je na výběr. Obvykle nejsou o moc dražší a zatím se mi to vždy osvědčilo. Jestli máš dostatek času a nervů se o tom s ČP bavit, tak bych to alespoň zkusila. Prodejkyně by tě mohla podpořit, ale obávám se, že jak tam není ta nálepka atd., že to je bez šance.
Musí to reklamovat odesílatel, ty jako příjemce balíku uplatňuješ reklamaci u prodejce, s poštou nemáš co řešit
Cituji ilka1: Musí to reklamovat odesílatel, ty jako příjemce balíku uplatňuješ reklamaci u prodejce, s poštou nemáš co řešit
Naprosto souhlasím. Vůbec nechápu, proč se tu řeší pošta.
Reklamace na stránkác ČP zde.
Reklamuje příjemce balíčku, logicky přece nemůže rozbitý balík reklamovat odesílatel, který ho nemá v ruce
A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.