Cituji moninagr: Reklamace na stránkác ČP zde.
Reklamuje příjemce balíčku, logicky přece nemůže rozbitý balík reklamovat odesílatel, který ho nemá v ruce
To se týká pouze viditelně poškozeného balíku. Tento nebyl dle zakladatelky poškozený, takže ihned nereklamovala
Cituji ilka1: Tento nebyl dle zakladatelky poškozený, takže ihned nereklamovala
To sice nereklamovala, ale přece, pokud mi přijde balík, tak ho co nejdřív rozbalím. Není nutné ho rozbalovat hned na poště, klidně doma- proto je tam snad ta lhůta 2 dnů, aby se člověk mohl dostat včas na poštu s reklamací.
Ať je to s reklamací jak chce, proč si příjemce má komplikovat život? Prostě to sám nerozbil, ani není zodpovědný za balení a způsob odeslání-označerní balíku, tak proč se tím zatěžovat. Mně když přišla rozbitá keramika, nafotila jsem a poslala mail prodejci. Odepsal mně, že mu to nemám posílat nazpět, domluvili jsme se, že vrátí peníze a o víc jsem se nestarala
Reaguji na ilka1: Tak to je solidní prodejce... A co zakladatelka - už to nějak dopadlo?
Já osobně už na Českou poštu nemám nervy. Reklamovat mi přijde zbytečný, už se mi stalo, že uznali chybu a vrátili cenu poštovného, nikoli cenu zásilky. Ještě že už jsou alternativy, třeba Delibarry... snad nepůjdou ve šlépějích ČP.
Jestli ti mohu doporučit přes Českou poštu si nenechávej nic posílat. Jsou kostrbatý a nespolehlivý Když už mi po několikáté dorazil poškozený balík nemám k tomu víc co asi dodat. Prostě pošta.
A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.