Cituji Tiakia: prodává
Kde? Prošla jsem tenhle odkaz a nikde to tam nevidím.
http://www.fischer.cz/recko/kos/tigaki/tigaki-beac h
Jen v termínech a v cenách vidím zmínku o pokojích promo, dále jen dvoulůžkový pokoj a rodinný. Ale možná jsem slepá, to se mi stává často
Cituji BlackCoffee: O foto jednoho z pokojů, který CK neprodává. Tzn. že klame svého zákazníka.
Možná se mýlím, ale pochybuju, že by každá CK jezdila do všech hotelů fotit si své vlastní fotky, řekla bych, že do katalogů dávají fotky např. nabídnuté přímo hotelem, ne? A hotel tento pokoj nabízí ...
Cituji BlackCoffee: Pokud nikde ve smlouvě není uvedeno, že si za kategorii superior, na který CK odkazuje fotografií, musí zákazník připlácet, rozhodně to není v pořádku.
Ve smlouvě má uvedeno, že se jedná o "dvoulůžkový pokoj", nikolik o "dvoulůžkový pokoj superior" - jakožto zákazník, který se nenechá oje.bat o své pracně vydělané prachy hned na prvním odkaze o hotelu zjistím, že je tam toto rozdělení pokojů.
Cituji BlackCoffee: v cenách vidím zmínku o pokojích promo, dále jen dvoulůžkový pokoj a rodinný.
Promo je jasný,to je horší kvalita než nejhorší,dvoulůžkový je standard a rodinný bývá někde uveden jako superior neb je větší než je běžné.
Takže rozdělení mají.
Cituji Ciiicaaa: A hotel tento pokoj nabízí .
Ona ale neuzavírá smouvu s hotelem.
Cituji Ciiicaaa: Ve smlouvě má uvedeno, že se jedná o "dvoulůžkový pokoj", nikolik o "dvoulůžkový pokoj superior" -
Kategorii superior na stránkách CK Fischer fakt nevidím. Já jako spotřebitel nemusím dohledávat informace na fórech nebo stránkách hotelu, to bych to poučení někde ve smlouvě musela podepsat.
Já vám rozumím, co chcete říct. Právě díky této praxi se vyhledávání recenzí změnilo na nutnost před podpisem samotné smlouvy. Já se ale bavím o obecné povinnosti prodávajícího.
Cituji Tiakia: rodinný bývá někde uveden jako superior neb je větší než je běžné.
Nevím, jestli nejde spíš o to, že vyfocené pokoje jsou v rekonstuované části budovy, jak píše Cindová v 15:07
Rodinný pokoj je totiž na stránkách CK Fischer za stejnou cenu jako pokoj dvoulůžkový.
Cituji BlackCoffee: Rodinný pokoj je totiž na stránkách CH Fischer za stejnou cenu jako pokoj dvoulůžkový.
+ k tomu připočti ty ceny za přistýlky nebo pevná lůžka když ten pokoj je 2+2 max. obsazenost.
Rozumím,že má slečna Cindová vztek,nechci nijak hájit cestovky neb to jsou vesměs jen praktiky jak odrbat zákazníka,ale když kupuju něco za nemalé peníze,tak je dobré se ujistit a nejlépe písemně,že mám to,co jsem chtěla.Tady se důvěřivost opravdu nevyplácí.
Cituji BlackCoffee: Ona ale neuzavírá smouvu s hotelem.
Jasně, ale jsou to prostě fotky z toho hotelu, chápeme se Nejedná se o ilustrační foto, že někde na ostrovu Kos, se nachází možná něco takového Jako obě mluvíme o tom samém, jen každá z jiného úhlu pohledu. Slečna s reklamací dle mého nemá šanci uspět, neb dnešní situace je taková, že CK to mají ošetřeno. Může si tu na omlazku zanadávat, ale to je tak vše ...
Cituji Ciiicaaa: chápeme se
Nechápeme, promiň
Ok, kdyby šlo o fotku podobného pokoje stejné kategorie, asi by se Cindová nezlobila, páč by věděla, do čeho jde. Ale ona se až na místě dozvěděla, že pokoj, který viděla u inzerátu, se sice v hotelu nachází, ale patří do úplně jiné kategorie a musela by si připlatit, protože tento si nezaplatila a CK ani neměla v plánu jí ho nabídnout.
Je to to samé, jako bych tady na bazaru prodávala kabát za litr, ale dala k němu fotku kabátu, který mi sice visí ve skříni, dala jsem za něj o dva litry víc, ale prodávat ho za inzerovanou cenu nehodlám. A až po zaplacení a převzetí zboží bych řekla, že kabát ve skříni může mít kupující taky, ale musí si připlatit. A odkazovala se na to, že někde na netu bych měla seznam všech prodávaných věcí z mojí skříně
Ale nebojte, už to po páté psát nebudu
Cituji Ciiicaaa: CK to mají ošetřeno
Obávám se že jo.
Cituji Tiakia: Rozumím,že má slečna Cindová vztek,nechci nijak hájit cestovky neb to jsou vesměs jen praktiky jak odrbat zákazníka,ale když kupuju něco za nemalé peníze,tak je dobré se ujistit a nejlépe písemně,že mám to,co jsem chtěla.Tady se důvěřivost opravdu nevyplácí.
Máš pravdu.
Holky, nechci chodit za každou cenu do opozice, to je jen ta moje povaha nenechat si nic líbit. Já bych do stížnosti šla i za tu cenu, že to ve finále prohraju
Cituji BlackCoffee: Holky, nechci chodit za každou cenu do opozice, to je jen ta moje povaha nenechat si nic líbit. Já bych do stížnosti šla i za tu cenu, že to ve finále prohraju
To já také, ovšem ne v případě dovolených nabízených CK, u kterých víme, jak to funguje Ovšem já jsem také té povahy, že když něco kupuju ZA NEMALÉ PENÍZE tak se o tom informuju na internetu, a pokud narazím na něco co mi není jasné - jakože se třeba v hotelu nachází pokoje různých kategorií - tak se ptám
Cituji BlackCoffee: nechci chodit za každou cenu do opozice, to je jen ta moje povaha nenechat si nic líbit. Já bych do stížnosti šla i za tu cenu, že to ve finále prohraju
Já bych si doplatila těch 120€ za superior,byla bych na krásné dovolené a stěžovala bych si asi na sebe,že jsem to nevěděla.
Cituji Tiakia: už to holt není Fischer jako majitel,ale pouze jeho jméno a kvalita šla hodně dolů.
no ono díky bohu, že to není osobně pan Fischer, který tu cestovku dovedl do s....k, v Německu mu byla zakázana činnost a pak položil Tomi tour
Cituji Lucrezia: no ono díky bohu, že to není osobně pan Fischer
Ze začátku bylo cestování s Fischerem radost.Vše fungovalo jak mělo.Byla to moje oblíbená CK.Ale uznávám,že časem šla kvalita hodně dolů.To už jsme s ním nelítali.
Reaguji na Cindova: :
Toto je výňatek z jejich všeobecných podmínek - mají to napsané moc dobře:
Kategorie a třídy uvedené u příslušných hotelových zařízení jsou
stanoveny národními úřady pro turistiku nebo sdruženími a řídí se výlučně podle jejich národních kritérií, zejména tedy místních zvyklostí, a nejsou totožné s ustanoveními,
popř. kritérii v České republice.
Protože se katalogy připravují přibližně jeden rok před
začátkem vaší dovolené, může dojít v mezidobí ke změ-
nám místních poměrů např. v důsledku přestaveb, popř.
přístaveb, adaptací nebo podobně, a proto se katalogové
fotografi e mohou ve výjimečných případech odchylovat
od skutečné situace. Veškeré údaje o službách, cenách
a cestovních podmínkách obsažené v katalogu a ceníku
odpovídají informacím známým v době tisku a Cestovní kancelář FISCHER, a. s., si vyhrazuje právo na jejich
změnu. Zakreslení hotelů v pobytových oblastech v katalogu má pouze informativní charakter.
Holky díky za reakce, já vím že máte pravdu, o to mi nejde, reklamaci už zamítli, přesto bychom chtěli trochu okolo kopat a nenechat si to líbit. Ale evidentně budeme CK spíš k smíchu tak to nechám být, to úsilí za to nestojí.
O ty peníze nám ani nejde, už jsme je zaplatili a nepočítali jsme s nimi.
Jinak jeli jsme last minute, naštěstí nebyla cena zájezdu nijak závratná, moře bylo krásné a dovolenou jsme si užili, jen prostě ty pokoje a hrůzné jídlo.
Cituji Ciiicaaa: Ovšem já jsem také té povahy, že když něco kupuju ZA NEMALÉ PENÍZE tak se o tom informuju na internetu, a pokud narazím na něco co mi není jasné - jakože se třeba v hotelu nachází pokoje různých kategorií - tak se ptám
Tak tohle všechno jsem udělala Přečti si pár řádek výše, nebylo mi to jasné, zeptala jsem se a odpověď byla lživá. Protože CK ví, že nekupuje ty pokoje superior, jen nám bylo řečeno, že pokoje superior a pokoje standard kupuje za stejnou cenu. Což
Cituji Tiakia: Já bych si doplatila těch 120€ za superior,byla bych na krásné dovolené a stěžovala bych si asi na sebe,že jsem to nevěděla.
Kdybych o téhle částce věděla, neřeknu ani popel, ale jeli jsme na dovolenou s tím, že jako studenti utratíme 20 tis za osobu, utratili jsme i tak o pár tisíc více a prostě se nám dalších 120 EUR navíc platit nechtělo. Chápu, že pro někdo by nad takovou částkou mávl rukou, ale my ne, měli jsme rozplánované výdaje.
A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.