arrow
0%
0    0
Nebyla hodnocena

Tohle téma jsem tu nikde neobjevila a teď v čase dovolených by bylo možná fajn...
Takže jak postupovat při případné reklamaci, co řešit s delegátem a co naopak po příletu s cestovkou...Na co máte nárok a na co ne etc. Jaké jsou Vaše zkušenosti s reklamacemi dovolené...

Chystáme se v sobotu do Řecka na dovču a náš hotel má poněkud rozporuplné hodnocení (50% hodnocení je velice kladných a 50 % naopak velice záporných - nevím, co si o tom myslet...). Jsme sice vcelku nenároční, na druhou stranu má hotel mít 4* a ráda bych služby takové úrovně i dostala, když jsem si je zaplatila...

nejlepší je řešit co nejvíc věcí na místě, kolikrát se nám vyplatilo nechat si všechno potvrzovat písemně a pokud se najde něco, co bude v rozporu s popisem, který cestovka slibovala, je dobré vše vyfotit třeba i s datem pořízení fotografie. Zkušenosti s reklamací po zájezdu nemám, když jsme už někdy něco museli řešit, bylo to ještě v rámci pobytu. Ale rozhodně se neboj se ozvat, když se ti něco nelíbí nebo nezdá, když se ozve na tu samou věc pět lidí za sebou, je to účinější, než když budou nadávat potichu.

arrow
0%
0    0
Nebyla hodnocena

Cituji lucinkaf: pokud se najde něco, co bude v rozporu s popisem, který cestovka slibovala, je dobré vše vyfotit třeba i s datem pořízení fotografie.

Mohu jen potvrdi!
Ráda si zaletím na last moment do egyptského Sharmu, proto znám úroveň tamnějších hotelů a vím, že pětihvězdičkový hotel se nedá srovnávat s evropskou úrovní. Letěla jsem na doporučení přátel do mnou dříve nenavštíveného hotelu s cestovkou, se ktreou jsou už absolvovala mnoho zájezdů.
Proto bylo velké překvapení, když jsem dostala klíče od malinkatého, opotřebovaného, zašlého pokoje s dírami ve zdech, nepoužitelnými skříněmi a zašlou koupelnou s výhledem do technických prostor.
Nechtěla jsem si kazit dovolenou, řekla jsem si, že stejně jsem celé dny u moře, ale po návštěvě koupelny jsem se prostě nedokázala přemoci.
Vzala jsem si digitální fotoaparát, vyfotila asi šest detailních fotek a utíkala s tím za delegátkou na recepci. Sice kolem toho byly nějaké řeči, ale během pěti!! minut jsem měla nový pokoj s výhledem na moře, asi třikrát větší než ten původní ve vinikajícím stavu a musela jsem foto před nimi vymazat, na tom jim záleželo nejvíce.
To bylo standartní ubytování, jen po straně měli linii asi patnácti původních pokojů před rekonstrukcí, kam z naší skupiny daly většinu klientů. hodně mě to mrzelo, hlavně vůdči lidem, kteří byli takhle poprvé a netušily, že je podvedli a prostě šouply do horších pokojů.

proto doporučuji si vše vyfotit, hned řešit a nenechat se odbít

arrow
Neprodává v Bazaru

hlavně řešit hned na místě, ne po návratu!

no tak já byla s Kovotourem. Holky co si stěžovaly na špatný pokoj, tak je šupli do jiného a byl stejně hrozný, takže jsme uvážili, že nemá smysl to řešit. Všechno jsme nafotili na digitál a poslali cestovce, psala jsem tam asi 4x, ale odpověd žádná...prsotě hnus na nočním stolku prach (to digitál pěkně zachytil), mravenci, mravenčí královny, skříně smrděly stuchlinou, koupelka zašlá rezavá vodní kámen. Měly to být 3 hvězdy, ale hnus. Jídla odporné, na posledních chvíli změnili místo odjezdu. Odezva od nich žádná. Dělají, že jim nic nedošlo, přitom jsem psala třem různým osobám.Aspoň, že příroda za to stála.

arrow
profile_image
lucinka47
od 22. 4. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

lucisek1111
taky si myslím - ... souhlasím s pemou.

arrow
profile_image
lucinka47
od 22. 4. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

lucisek1111
a kde jsi přesně byla? dost se v tom vyznám

Noemi
Asi záleží s jakou CK jedeš.
Stížnosti na CK Sunny days jsou třeba naprosto zbytečné....nám jako kompenzaci nabídli slevu na další dovolenou.... no tak to leda bych byla blázen.S touhle CK už nikam a nikdy!
Takže závěr je....reklamovat se dá,pokud CK jsou majitelé češi a ne jakýsi arabák bůh ví odkud!

osobně? To mám ještě projíždet 800kč do ostravy?

Cituji lucisek1111: To mám ještě projíždet 800kč do ostravy

probůh odkud jsi? Za 800kč bys měla letenku

arrow
profile_image
Zanet96
od 26. 2. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Určitě vše řešit hned na místě a trvat si na svém,pokud ubytování nesplňuje podmínky,které byly dané.Pak vše nafotit atd..My bohužel vše řešily až po návratu z Djerby a nikdo se s námi nehodlal nijak bavit.Byla jsem s CK Sunny days,a byla to moje nejhorší dovolená.Bohužel delegátky na místě byly opravdu nepoužitelné a slečny pak zde v cestovce dost nepříjemný,ale.dokonce nám cestovka přiznala ,že o všem ví,že stížností mají dost,což byla síla.(smůla při výběru hotelu)Příště už vím,že opravdu vše se snažit řešit hned na místě,protože pak se tu s námi nikdo nehodlal bavit.Opravdu to byla děsná dovolená a pěkně drahá.

arrow
profile_image
lulamae mojeid
od 23. 10. 2008
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

moderátorka

Cituji Pema002: hele dělala jsem v cestovním ruchu 7 let a daleko víc stížností jsem měla třeba na fischera než na sunny

či to len nebude tým, že s Fischerom jazdí viac ľudí, než so Sunny, takže je tam väčší pohyb a viac "príležitostí" na to, aby sa to niekomu nepáčilo a sťažoval sa?

Inak, ako bolo povedané, čo nemáte na fleku potvrdené a poriešené s delegátkou, o tom sa "doma" s vami nikto baviť nebude...

Cituji Pema002: hele dělala jsem v cestovním ruchu 7 let

a já cestuju už 20 let a horší CK než Sunny days jsem nezažila.Ale je fakt,že jsem s nima byla v Egyptě a to je kapitola sama pro sebe.
Prostě reklamaci si přehazovali jak horkej brambor,peníze vrátit nechtěli a kompenzace sleva na další zájezd je směšná.

Cituji Pema002: A je jedno od jaký to mají cestovky

Byla jsem v Egyptě ještě dvakrát s německou CK a to bylo naprosto v pohodě.
Prostě se Sunny Days ani na Mácháčuž nikdy víc.

arrow
0%
0    0
Nebyla hodnocena

74

Obnovuji téma.

Reklamovali jste někdy dovolenou? Uspěli jste?

Nám teď nevyšla s Neckermannem na Krétě. Hotel neodpovídal hvězdám a all in nebylo all in. Ještěže to moře a počasí přálo.
Reklamujeme a už týden čekáme na vyjádření cestovky. Kupovali jsme přes Invia.cz a ti se k tomu staví zády.

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
PŘEČTĚTE SI TAKÉ

Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy uzavřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené