Zdravím,dnes jsem prošla 1.kolem pohovoru a v pondělí mě čeká 2.kolo.Popis pozice je správa pohledávek jednak po telefonu,tak i písemnou formou.Pracujete někdo na podobné pozici?A jak jste spokojeny?
já asi záleží na velikosti firmy...já mám celou na starosti sama, plus jednu naší menší sesterskou společnost....V systému si vyjedu upomínky a kouknu do svých poznámek a pokud je to "stará" firma, volám na čísla účetních ve firmách, domlouvám se, jak to vypadá, píšu si poznámky. Pokud se jedná o novou firmu, hledám na netu kontakty, obvolávám. Z mateřské firmy mi chodí každý týden tabulka pohledávek, do které zapisuju, jak to vypadá s pohledávkama, kdy zaplatí a posílám zpět. Pokud jsou nesrovnalosti v platbách, řeším to, dohledávám platby (občas i roky zpětně,neb se přede mnou o to nikdo systematicky nestaral...). Já to mám tedy napsáno na plný úvazek, ale dělám k tomu i další věci, neb bych se tam asi ukousala nudou...
Já bych to taky měla mít na plný úvazek,no snad to vyjde.Každopádně děkuji za reakci.
není zač...ono je to asi firma od firmy...každopádně držím palce Jo a líbit se mi to celkem líbí, i když občas je už trochu blbý, když do firmy furt voláš, ale to k tomu patří...
No,já bych měla volat spíš konkrétním lidem dlužníkům.
Cituji hodnulka: No,já bych měla volat spíš konkrétním lidem dlužníkům.
Nechci Tě strašit, možná se pletu, ale podle popisu asi budeš dělat obyčejnej telemarketing a budeš z lidí vymáhat peníze, pod tlakem přes naučený fráze. Točit číslo za číslem. Prý je to velmi stresující, náročné a málokdo u toho vydrží.
Já měla práci předtím taky dost sresující a mě tahle forma práce nevadí.Pořád lepší než sedět doma na ÚP.Každopádně také děkuji za reakci.
Cituji Diplomka: možná se pletu, ale podle popisu asi budeš dělat obyčejnej telemarketing a budeš z lidí vymáhat peníze
Podle mě se pleteš určitě Pokud má pozice v názvu "správa pohledávek" tak se o telemarketing určitě nejedná. Smyslem této práce je starat se o to, aby klienti nezapomínali hradit faktury (proto neustálé volání a připomínání) a také vyřizovat případné problémy (např. pokud fakturu klient neobdržel) - určitě se nejedná ani doslova o vymáhání (to v případé dlouhodobého neplatiče přebírá vymahačská agentura). ... Já na této pozici pracovala (ne na plný úvazek, byla to brigáda). Má práce probíhala téměř přesně tak, jak píše cutworm. Pokud se, hondulko, nestydíš při telefonování tak si myslím, že se ti práce bude líbít P.S. záleží na velikosti firmy ale já při brigádě 2 dny v týdnu toho měla opravdu hodně - když to máš na plný úvazek je možné, že to buď časově budeš mít ideální anebo se budeš nudit jak píše cutworm
Reaguji na Raduschka:
Myslím,že Tvůj popis to vystihuje dobře,podle toho co říkali,tak by to mělo být něco takového.Přes telefon se nestydím,pracovala jsem předtím s lidmi face to face (i když náplň práce byla jiná) a tohle by mě bavilo mnohem více.No,uvidím po pondělku.Děkuji za odezvu,jestli mě přijmou,tak dám za čas vědět jak jsem spokojená
A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.