Nemáte zkušenost s nakupováním v oddělení cestování? Myslím různé chaty, chalupy.. zvýhodněné pobyty v hotelech?
Zdravím, mám takový problém a nevím, s kým se poradit, tak to dám sem. 16. ledna jsem na aukru vyhrála kabát, všimla jsem si ho v poslední minutě, kdy se dalo přihazovat, prodejce měl v závorce za nickem nulu, z čehož jsem usoudila, že je nový a moc to neřešila, kabát se mi líbil, vyhrála jsem ho za 1700 Kč plus poštovné. Jenže pak jsem mrkla na uživatelskou kartu a prodejce měl jeden pozitiv za to, že už něco koupil, ale jeden negativ a neutrál za prodej, typu, že je s ním komplikovaná dohoda, zboží poslal až za dlouho, a muselo k vyřešení vést kontaktování aukrotýmu.. No ani nevíte jak jsem se zděsila, jenže pak mi přišel mail s číslem účtu a prosbou o platbu. Tak jsem si řekla, že už asi bude vše v pořádku, peníze poslala a čekala. Asi po týdnu jsem napsala prodejci, zda peníze dorazily a kdy pošle zboží. No napsal, že už ho poslal ve čtvrtek a mlo by dorazit. Jenže mi samozřejmě nic nepřišlo, tak jsem prodejce opět kontaktovala a zda má podací lístek, že to zkusíme dohledat. Odpověď byla, že to posílala kamarádka a podací lístek už nemají. Nevím, co si o tom mám myslet, pak mi napsala prodejkyně, že byla na poště a prý na doručení mají měsíc, tak mám čekat a prý, že jsem si zboží klidně mohla převzít a dělat, že nedošlo. Vůbec nevím co mám dělat, jsem studentka a je to pro mě fakt dost peněz, navíc to nebyl můj první obchod, už jsem tam nakoupila kolem třiceti věcí a vždy vše bylo bez problémů a ani pošta mi žádný balíček neztratila. Co si o tom myslíte vy, jak by jste zareagovali? Napadlo mě, jestli třeba nejde na poště dohledat, že zboží odešlo z podací pošty na mou adresu, nebo něco takového.... Moc se omlouvám, že je to tak zdlouhavé, ale nevěděla jsem jak to stručněji vše popsat.. Předem díky za jakoukoliv reakci.
Freesee: mám velmi dobrou zkušenost s uživatelem F1LDA...koupila jsem i něj pobyt na prodloužený víkend ve Špindlu, naprosto bez problému....
Milísek
vanyma
Děkuji za odpověď. Ptám se protože jsem si tady v kosmetických přebytcích koupila pigmenty a s prodejkyní je trochu špatná komunikace.
kacenka20: mám za to, že cenné balíky (tedy připojištěné - což bych předpokládala, že vzhledem k ceně kabátu by měl být tento případ) jsou na poště uloženy standardně 14 dní...
pošta občas ale "zapomene" dát do schránky oznámení, že máš něco uložené, takže bych se poptala na poště, jestli tam něco není a když ne, tak bych okamžitě kontaktovala Aukrotým..
jinak je divné, že podací lístek nemá - podlě mě se prostě jen vymlouvá a nic neposlal (
jinak je divné, že podací lístek nemá - podlě mě se prostě jen vymlouvá a nic neposlal
Kacenka20: nebojte se Aukrotým kontaktovat, neposlala jste malé peníze, já bych tam udělala bengál držím palce, ať to dobře dopadne!
kacenka20
Nemá smysl čekat měsíc, kontaktuj Aukro tým, že prodejce ti odmítá poslat kopii podacího lístku a nepřišlo ti zboží. Napiš jim přímo přes kontaktní formulář, na centrum sporů se vykašli, to k řešení nevede. Oni ho "oficiálně" vyzvou k dokončení transakce, pokud nedokáže, že ti zboží poslal, tak ho odstaví. Pokud nic nepošle, pohroz mu, že na něj podáš trestní oznámení, na někoho to může zabrat. Pokud nepomůže vůbec nic, zkus Program na ochranu kupujících, tam je ale potřeba to trestní oznámení opravdu podat.
Tesz, Barbucha: Díky za reakce, tak až se doberu k nějakému výsledku, dám vědět jak to dopadlo...
A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.