Tak po 5 měsících, co hledám práci jsem se rozhodla nastoupit do call centra, to že mě přijmou mi bylo jasné ještě před tím, než jsem tam šla. Zítra začínám a jsem zvědavá, jak dlouho tam vydržím. Slečna nebo paní mi řekla, že pracovní doba je od 8 do 2 nebo od 2 do 8, ale napracovat mám 37,5 hodiny týdně?! Na začátku je školení, nevím jak dlouhé. Pak budu prodávat služby pro O2, fixní plat prý není. Ukazovala mi tabulku, jak je to hodnocené. Závisí to od počtu smluv. Za 1-2 smlouvy 400,- a pak se to postupně zvyšuje. Takže někdy tam budu sedět úplně zadarmo, což se mi moc nelíbí, ale co můžu dělat, když peníze potřebuju. Pokud mi to půjde, dostanu prý nějaký začátečnický balíček, čímž mi proplatí, ty hodiny nebo tak nějak jsem to pochopila. Ze začátku to tedy je jako brigáda, pak po čase budu moct přejít na částečný úvazek a po delší době na HPP, kde je už fix 60,- na hod. Akorát nevím, jak to mám udělat, když jsem hlášená na úřadu práce, mám jim to nahlásit, Máte s tímto některá zkušenost? Díky za reakce.
A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.