No já mám zase pocit že jste moc nepochopili o co mi šlo. Ale to nevadí. Momentálně mi jde hlavně o to že mi přišel dopis, ve kterém jsou všehovšudy 3 věty, a žádný pořádný výčet toho zaco přesně chtějí po mě 5 tisíc, a vám se nezdá divné, že mi to píšou až 6 týdnu potom co jsem odešla?
Veděla jsem moc dobře co to obnáší, ale KAŽDÝ kdo nastupoval semnou byl uveden v omyl že mu fixní plat náleží za všech okolností...pak bylo nemilé překvapení když se jim nepodařilo uzavřít smlouvy do konce září a ejhle....najednou žádná výplata. O to mi jde.
No díky bohu že tam už nejsem...zítra se chystám tam zavolat...
Tak mám novinky...
Můj bývalý manažer mi napsal, že jediné co vidí ve výplatním systému je že mi ČP má poslat 3000,- Kč
Mají v tom teda pěkny b*rdel s prominutím. Nejenom že telefonní linka, která je uvedena v oficiálním zápatí dopisu je nefunkční, ale ještě k tomu - naprosto nesmyslně Vám v tomto případě nezbyde nic jiného než volat na zákaznickou linku, když se chcete dovolat do Centrály. Naštěstí slečna na druhé straně byla ochotná...hovor trval sice přes 20 minut, ale nakonec poslala požadavek na přešetření, protože v registru pojišťováků ČNB nejsem a oni mi to chcou naúčtovat....Taky jsem si zadala požadavek aby mi náklady spojené se školením byly prominuty (náš ředitel pobočky je prý většinou odpouštěl, pokud nováček odešel brzy). No tak jsem zvědavá jak se k tomu ČP vyjádří, mají mi zaslat podrobný přehled toho zaco konkrétně chtěji 5 000,- Kč - ne jenom že mi to napíšou ve dvou řádcích, ale pěkně položku po položce z čeho se tato částka skládá.
Nakonec se chystám -až se to vše vyřeší, je písemně požádat o nějaké prohlášení o tom, že jako bývaý zaměstnanec u nich nemám již žádné finanční závazky...jinak už to nevidím.
Myslim si že tohle opravdu není o tom že jsem si přečetla špatně smlouvu...věřte že jsem ji četla velice dobře před podpisem.
A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.