Cituji El Jimador: Taky si myslím, že tu o moc nákladnější není... I v Praze můžu jít na oběd za 150 nebo za 75 Kč.
Oběd možná, ale co nejnákladnější položka - nájem
U nás má recepční tuším 18.000,- a moje asistentka 22.000,- hrubého, ale nedělá nic moc, jen kopíruje, scanuje, jezdí po Praze s dokumenty, občas s něčím urgentním na poštu - odpovědnost má minimální. A ve volných chvílích, kterých je dost, sedí na FB nebo hraje nějakou hru
Jak tu padla zmínka o těch asistentkách ředitelů, co mají 40.000,- - ano, mají, ale zpravidla těm ředitelům slouží nejen k ryze pracovním účelům
Cituji BelitaChiquita: Tak to si jen myslíš.Praha= mnohem nákladnější život
To je pravda - pokud člověk nemá to štěstí, že nějak přijde k domu/bytu (zdědí, dostane, nastěhuje se k partnerovi apod.), tak to znamená buď sehnat někde aspoň 2-3 miliony, nebo platit nájem, a v Praze i 1+kk nebo 1+1 stojí kolem 10.000,-/měsíc.
Cituji Jully: moje asistentka 22.000,- hrubého, ale nedělá nic moc, jen kopíruje, scanuje, jezdí po Praze s dokumenty, občas s něčím urgentním na poštu - odpovědnost má minimální. A ve volných chvílích, kterých je dost, sedí na FB nebo hraje nějakou hru
a neplánuje teď jít třeba na mateřskou nebo tak něco?
já pracuju jako recepční ve velké, na trhu úspěšné stabilní firmě... pracuju sice na recepci, ale je to taková recepce/asistence vlastně celé firmě - co kdo potřebuje..mám ještě odpolední kolegyně brigádnice - provoz recepce je 12h a pořád je co dělat, nudíme se zřídka kdy..
můj nástupní plat byl 17 tis. hrubého, po roce a půl 18.500 Kč, což není, vzhledem k nákladnému životu v Praze (především nájem - bydlím sama), nic moc.. taky musím vypadat trochu reprezentativně, takže investuju i do ošacení..
Nutno říct, že ale není asistentka, jako asistentka. Jsou asistentky, které sem tam booknou hotel nebo letenku, zavolají taxi a pak převážně vaří kafe - tedy práce podobná recepčním. Jsou taky asistentky, které dělají šéfům různé analýzy a chystají reporty. A jsou taky recepční, které krom zvedání telefonů mají na střídačku "back office", chystají zasedačky, uvádějí návštěvy a podobně. Opravdu přece nemůžete posuzovat jenom "já jsem asistentka a beru 18 000 hrubého" s "já jsem asistentka a beru 24 000 hrubého".
Cituji Jully: ano, mají, ale zpravidla těm ředitelům slouží nejen k ryze pracovním účelům
Nezlob se, ale tyhle klepy... neříkám, že to tak nikdy není, ale dělat z toho pravidlo je trochu hloupé.
Reaguji na Maui: Já jsem asistentka, která dělá všechno co jsi tady napsala .. včetně finančních reportů, částečně účetnictví, uvádím návštěvy, rezervuji a vyhledávám kdeco, starám se o veškerou korespondenci .. prostě asistentka + recepční + částečně účto + další různé povinnosti .. a můj plat? Kéž bych mohla říct že mám 18 hrubého .. kéž by ..
Reaguji na Dominika08: Zrovna hledáme asistentku ředitele. Není tady někdo šikovný na tuto pozici?
Reaguji na Jully:
No, v Brně to s těma nájmama není o moc lepší a podle toho, co tu holky píší za platy, tak tu máme průměr poněkud dost nižší...
Pardon za OT, ale to jen taková poznámka. Myslím, že zrovna Praha-Brno skoro stejné náklady, ale v Praze vyšší platy...
Holky, potřebovala bych poradit. Včera se mi ozvaly přes jeden portál práce (sami si mě našli) a volala mi slečna s nabídkou - ještě mi to poslala v podrobnostech na mail. Jedná se o práci recepční/asistentky (prý spíše té asistentky, než recepční) v jedné jazykové škole. Takže denní komunikace v angličtině s rodilým mluvčím. Požadovanou praxi a zkušenosti mám, anglicky se dokážu v pohodě dorozumět. Je mi 20. Myslíte, že je troufalé říct si o 20 000 Kč hrubého? Jen pro upřesnění - je to v Praze.
Reaguji na Sandrate: I když se mi nezdá, že by tam práce jako asistentky bylo moc, myslím, že o 20tis. hrub. hlavně proto, že je to v Praze a máš dobrou angličtinu.
Reaguji na Dominika08: No je pravda, že tam to přímo napsané není, ale ta slečna mi říkala po telefonu, že to bude spíš práce jako asistentka, že na recepci je minimum práce. Angličtinu mám dobrou, požadované 2 roky zkušeností v administrativě taky, a jiné požadované znalosti taky splňuju. Takže myslíš, že si o těch 20 000 Kč můžu říct?
Reaguji na Sandrate: Jojo, na recepci moc práce není .. u mě nejvíc času zabírají faktury a různá práce s nimi, zakládání, zapisování, sem tak účtování, jinak veškeré fin. reporty a podobně. A jak říkáš, všechny požadavky splňuješ, nebála bych se si o 20tis. říct.
A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.