arrow
Neprodává v Bazaru

moderátorka

Já osobně si myslím, že je Pangas a Pangas (jako u všeho). Když s etu začal objevovat, tak skoro každý byl dobrý, nerozbahňoval se a byl i chutný (byť ne po rybině ). Ale pak začal boom a byl docela problém koupit dobrýho - všechny se rozbahňují, parkrát se mi stalo,ž e divně zapáchal, takže už ho radši moc nekupujeme. Tilápii jsem zkoušela a je dobrá, le obávám se, že jí čeká to samé co pangase. Já teď plánuju si koupit na farmářských trzích pstruha a na Pangase se vykašlat....
Ale - byla jsem v brně na školení a měli jsme tam catering od hodně dobré firmy (obsluhovali i anglickou královnu ) a na závěrečném včírku jsme kromě kachního fois gras (jestli se to tak píše) a další dobrůtek měli i Pangase a tak dobrého jsem ho už dlouho nejedla - fakt pěkné maso, žádné bahno, žádný zápach. takže asi záleží hodně na tom, kde se koupí.....

arrow
profile_image
Blanche
od 15. 11. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Pangas mi nechutná, mám radši naše voňavé krásné ryby (stejně tak nejím třeba amura, je to bílé bahno). A co vím o tom jak se chová .... Ve Vietnamu by ho nikdo nepozřel, ale tady se holt sní všechno. Ale platí to u spousty věcí, rozhodně nejsem jednostranně zaujatá proti pangasům

Cituji panda08: paniku si vážně představuju zcela jinak

Nemluvila jsem o panice v této konkrétní diskuzi. Ale už to, co takový email dokáže vyvolat a že se o tom vůbec tak hojně diskutuje, považuji za přehnanou paniku. (Mimochodem v každém tématu, kde někdo zmínil pangase, tak následovala zhnusená reakce citující zrovna onen hoax.)

Cituji panda08: Jde o normální diskusi, kde se diskutuje nad informacemi zjištěnými z různých zdrojů a z vlastní zkušenosti.

Informací z různých zdrojů tady vidím zatím poměrně málo. Domněnky a „slyšela jsem, že…“ nepovažuji za informace. A zkušenosti? Tak na to už jsem reagovala. Spousta z nich je ovlivněna právě těmi informacemi z hoaxu.

Cituji panda08: paniku si vážně představuju zcela jinak

Nemluvila jsem o panice v této konkrétní diskuzi. Ale už to, co takový email dokáže vyvolat a že se o tom vůbec tak hojně diskutuje, považuji za přehnanou paniku. (Mimochodem v každém tématu, kde někdo zmínil pangase, tak následovala zhnusená reakce citující zrovna onen hoax.)

Cituji panda08: Jde o normální diskusi, kde se diskutuje nad informacemi zjištěnými z různých zdrojů a z vlastní zkušenosti.

Informací z různých zdrojů tady vidím zatím poměrně málo. Domněnky a „slyšela jsem, že…“ nepovažuji za informace. A zkušenosti? Tak na to už jsem reagovala. Spousta z nich je ovlivněna právě těmi informacemi z hoaxu.

arrow
profile_image
Ifísek
od 6. 11. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Cituji mishka999: Ale už to, co takový email dokáže vyvolat

tak pokud se lidi začnou děsit a panikařit kvůli jednomu mailu, pak s tebou souhlasím, že to neni na místě. Ale když zadáš pangasia do vyhledávače tak ti vyjede ohromný množství článků, testů, rozhovorů co se ho týká - mnohdy si myslím že jsou od jindy docela důvěryhodných zdrojů (v porovnání s mailem) a to už bych jako zbytečnou paniku nepovažovala. Minimálně za promyšlení a zjištění dalších informací to podle mě stojí (ostatně, hledáme i větší kraviny,že)

Cituji bakalářka: osobně si myslím, že je Pangas a Pangas

Ano
Asi před pěti lety jsem kupovala Pangase chlazeného a byla to celkem poživatená ryba - když jsem nepřemýšlela nad tím,kde vyrostla ,dalo se to v pohodě obalit,usmažit i upéct jen tak,normálně se "listovalo maso" a nic se nerozblemtalo.
No pak jsem se spletla chlazená ryba už nějak nebyla,tak jsem koupila mraženou variantu okamžitě to letělo do popelnice málem i s pánví ....... zkusila jse ještě 3x jiné dodavatele a prostě mražené filé je neskutečný hnus,který nechtěl ani náš pes

Cituji panda08: to mi přijde naprosto normální reakce.

To jo, ale usekla jsi mou větu v půlce a ten konec k ní docela významně patřil Takže moc nemůžu reagovat.

Cituji panda08: Nebo snad když napíší o škodlivosti určité potraviny, tak si mneš rukama, jaká je to bašta, že to teď budeš mít levnější, když to ostatní přestanou kupovat?

Ehm, ono je taky dost rozdíl, zda takovou zprávu vydá seriozní potravinářská organizace nebo mi přijde emailem od babičky (ano, moje babička se vyžívá v tom, aby celou rodinu informovala o pangasech, rakovinách z antiperspirantů a podobných věcech).

Cituji bakalářka: Já osobně si myslím, že je Pangas a Pangas (jako u všeho)

Taky si myslím Někdy se mi úplně rozbřednul na kaši a naopak včera jsem si jej dělala na másle a zůstal normálně celý a byl i velmi chutný

Cituji panda08: nepřijde mi, že by ho lidé i po tom hoax(který už tu je tak 2 roky) začali pangase kupovat míň.

To je otázkou, žádná prodejní čísla v rukou nemáme.

Cituji panda08: Na pultech je pořád, pořád je v akci,

A není tak často v akci právě proto, že prodeje klesly?

Cituji Ifísek: Minimálně za promyšlení a zjištění dalších informací to podle mě stojí (ostatně, hledáme i větší kraviny,že)

Je škoda, že stejné množství informací neexistuje i k ostatním potravinám, někdy bych řekla, že i daleko horším a škodlivějším než nějaká asijská rybka.

arrow
profile_image
Ifísek
od 6. 11. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Cituji mishka999: Je škoda, že stejné množství informací neexistuje i k ostatním potravinám, někdy bych řekla, že i daleko horším a škodlivějším než nějaká asijská rybka.

to už je zas věc druhá a bohužel s tím asi těžko něco uděláme

arrow
POZOR
Prodejce je na
černé listině.
Nebyla hodnocena

Reaguji na bedrunela:
No tak jasně , že si musíme dávat pozor co kupujeme,ale zase by se to nemělo tak přehánět .. Ale když jdeš do obchodu u každé potraviny se zajímáš odkud byla dovezena, co s ní bylo provedeno než dorazila k nám? .. asi jsou dva tábory, jedni co mají pangase rádi a prostě ho kupují i přesto vše, a druzí viděli pár videí, něco v telce a hned říkají jak by to do huby nedali .. já tomu zas tolik nevěřim.

Cituji Rencorka: Ježíš, aby jste se neopupínkovali z Pangasiuse, každá jste ho v hubě aspoň jednou měla

Promin, ale za prvé tady nikdo nemá hubu a zdruhé nechápu, co tady někomu cpeš že jsme ho všichni někdy jedli? Já bych si to nekoupila už pro to, že je to nejlevnější ryba, prodávaná ve většině případech hluboce zmražená a navíc s rybou to nemá nic společného.....

arrow
0%
0    0
Nebyla hodnocena

Cituji sandraT: , prodávaná ve většině případech hluboce zmražená a navíc s rybou to nemá nic společného.....

Za prvé, mraženou rybu nežere ani prase, tak co od toho čekáš za chuť. A za druhé, to že nesmrdí a má jemnější chuť neznamená že to není ryba, tak klídek.

arrow
profile_image
Cherish
od 22. 9. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Cituji sandraT: a navíc s rybou to nemá nic společného.....

Ale pangasius ryba je

Cituji panda08: Ano, vždycky se najde spousta chytrálků, kteří když něco praskne, tak oni to věděli a bylo to jasné, ale u pangase sem nic takového nezpozorovala, naopak se téhle správě spíš lidi divili.

Mně stačí, co čtu tady.

Cituji panda08: Tenkrát nešlo jen o 1 email, objevovalo se to na mnoho stránkách, diskusích, prostě všude.

Domnívám se, že ten jeden email to vždycky celé rozjede. Až po něm se ty informace začnou objevovat všude v různých formách a podobách. Stejně tak jako s pangasem. Vím, že před pár lety, když jsme koupili prvního pangase, tak jsme se ani nemohli na internetu pořádně dohledat, co je to za rybu.

Cituji panda08: existuje.

Ano? Vážně? Stejné množství? Nesouhlasím.

Cituji panda08: A věř, že kdyby si někdo dal práci a napsal poplané zprávy(přikrášlené, stejně jako u pangase), tak se lidi taky začnou ptát, divit a budou nedůvěřiví.

To jsem ani nikdy nepopřela. Možná jsem něco podobného už i napsala. Říkám, dokud se nikde nic nepíše, tak jsou všichni v klidu a chutná jim.

Prostě mě tohle nerozháže, ať už je to mail nebo zpráva z TV Nova. A propo, nevěřím, že ostatní ryby jsou chované v modrých lagunách a každý večer jim jejich chovatelé čtou pohádky na dobrou noc

arrow
profile_image
piper mojeid
od 26. 9. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Cituji bakalářka: Já osobně si myslím, že je Pangas a Pangas (jako u všeho)

Souhlasim.

Cituji panda08: Myslím, že situace ohledně antiperspirantů je takový modelový příklad. Tenkrát nešlo jen o 1 email, objevovalo se to na mnoho stránkách, diskusích, prostě všude. To, že to není vědecky dokázané, tak to dnes nikdo neřeší a když se koukneš jen tady v diskusích o antiperspirantech, kolik holek tu ještě prosazuje, že z aluminia v antiperspirantu dostane dotyčná rakovinu, jaký je to hrozný sajrat! A kolik si jich to fakt myslí! S pangasem je to to samý.

Přesně... Někteří jsou těmito poplašnými zprávami strašně snadno ovlivnitelný. My dřív měli doma pangase celkem často (mamka kupovala), teď vůbec. To samé s antiperspiranty, vžycky mi nadává, že si to nemam kupovat, že to JE dokázaný, že mohou způsobovat rakovinu, nedá si to ani v jednom případě vysvětlit, přestože mam, myslim, dost dobrý argumenty. (Jen dodám, že moje mamka je jinak vzdělaná inteligentní žena, v tomhle ale dle mě naivní a takových lidí se stejným myšlením ohledně těchto poplašných zpráv je právě hodně.)

Cituji mishka999: A propo, nevěřím, že ostatní ryby jsou chované v modrých lagunách a každý večer jim jejich chovatelé čtou pohádky na dobrou noc

Cituji panda08: Ale myslím, ž kdyby třeba tv nova odvysílala, jak škodlivý je pangas, tak to má taky dost velký "úspěch". Možná srovnatlný s mailem.

Řadím to zhruba na stejnou úroveň

Cituji panda08: A mám na mysli hlavně obsahové info o potravinách(hlavně co do aditiv, nebo způsobu výroby)

Já musím říct, že mám u některých potravin opravdu někdy problém dohledat se nějakých pořádných informací. Dokonce se divím, že ještě stále na některých výrobcích nenajdu složení a nutriční hodnoty ani na obalu. Takže pro mne je těch informací málo. Pro někoho třeba dostatek. To už je spíš subjektivní.

Cituji panda08: le co teď vzpomínám, nedávno ta aféra s mlékem v ČR třeba To byl taky dobrý boom jak lidi kontrolovali čísla na krabicích, kolikrát je to prošlé mléko převařené. Pak museli všude vysvětlovat, že je to fáma. Původ byl taky v mailu.

Taky dobrý

Cituji panda08: stejně si dam radši rybu z moře, která obsahuje rtuť na 100%, další těžké kovy a případně toxické látky

To bereš jako lepší variantu než pangase? Hmm zajímavý názor

Cituji panda08: než sladkovodní rybu chovanou v těch bahnitých břečkách

By možná sedělo i na českého kapra

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
PŘEČTĚTE SI TAKÉ

Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy uzavřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené