Cituji guessLOVE: Telebanking má prý 6 číslic a Bezpečnostní kód 8 číslic... a hold potřebuju jak Telebanking tak Bezpečnostní kód..
takže to, co jsem tam zadávala byl bezpečnostní kód, protože jsem zadávala sedmou číslici...
Cituji guessLOVE: A pro nový vygenerovaný bezpečnostní kód jsem si musela zajít z toho důvodu, že jsem ten předchozí (úplně první při zřizování) ztratila..
tak to je potom ale ěnco jiného, to je logické, že vše musí jít odznova jako při zařizování a musí se čekat na doručení........
Ale je fakt, že ten telebanking po ěm ymslím při tom hovoru taky chtěli......Takže nezbývá než počkat, než to dorazí....
Já když si to zablokovala, tak jsem si to po telefonu zase odblokovala, já v tom teda žádnou vědu nevidím...
Reaguji na petula88: Ono, věda by to taky nebyla, kdybych si pečlivě uložila ten první protokol pro první přihlášení, kde byla všechna hesla Jenže za hloupost se platí..
Nedalo mně to a zavolala jsem tam před chvílí znova a tam mně sdělili, že mi banka nic poštou nepošle, takže bych čekala zbytečně a že mi teda oni z té infolinky do 3 dnů zašlou všechny údaje znova... Souhlasila jsem totiž i s novým klientským číslem..
Teda řeknu Vám, že zmatek je okolo toho až až Lepší je si takovéto důležité papíry schovávat..
Reaguji na guessLOVE: No to je jasné, že schovávat Na to jsem přišla už několikrát. Takže na všechny lejstra z bank a pojišťoven, účty atd. mám vyhrazenou krabici a tam všechno uschovávám.
Reaguji na mrcošnice: Já si schovávám výpisy,smlouvy... ale tohle jediný jsem omylem prostě nejspíš vyhodila :-/
To je zase spousta nesmyslů tady.. Když si to zablokuje..já už asi 4x, tak stačí odblokovat po telefonu. Problém bude u přítele, jelikož nemá pořádek v papírech. Pokud by měl heslo a kódy, které musel použít, když si internetbanking zakládal u sebe, stačil by pro ověření jediný telefon. Pokud to vyhodil nebo není schopen dohledat, musí na pobočku pro nové bezpečnostní heslo a ostatní údaje, které jsou potřeba mu také ZNOVU pošlou poštou, tak jako už mu je jednou poslali.
Reaguji na Marianne.e:
Přesně tak,snůška nesmyslů tady.
Ten kdo má binec v papírech,bude mít problémy vždy se vším.
Jinak je to velmi jednoduché.Po telefonu se odblokuje internetbanking na základě klientského čísla,vybraných pozic z hesla pro telebanking (S24 se dělí na internetbanking a telebanking,přihlašovací údaje mají všichni!,heslo pro telebanking se používá i pro úplně první přihlášení do internetbankingu,proto je důležité i pro odblokování - prostě se ta služba nastaví na původní hodnotu hesla).Bezpečnostní kód je uveden na protokolu.
Pokud toto všechno máte,služba bude odblokována po telefonu.Pokud chybí heslo pro telebanking nebo bezp. kód,pošlou vás z telefonu na pobočku pro kód.
Pokud chybí heslo pro telebanking,pošle se poštou - musí ale být bezp.kód.Klient.číslo zůstane stejné,pokud si ho nepřejete změnit.
Největší blbost,která tu zazněla je to,že pokud se zablokuje internetbanking,není přístup k bankomatu.Proboha!Do bankomatu chodíš s platební kartou,která s internet.bank. nemá ani zbla společného!
Reaguji na smarny:
Kdo ho nutí generovat každý měsíc nového heslo?Leda,že by se pořád dokola zablokovával a do toho ještě ztrácel heslo,které mu nově vygenerují.
Pokud je takový bordelář,tak mu nepomůže přejít do jiné banky.
To fakt člověk žasne,co jsou lidi schopní vyprodukovat za nesmysly...
A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.