1. . .567891011. . .1617

Cituji mishka999: A proč by zdravili?

Přeci zdraví ten, kdo vchází do místnosti zdravím vždy první, vždyť jsem to já, kdo někam vchází..

Zanet96
Můžu mít otázku... proč necituješ a kopíruješ to? Mě to děsně ruší při čtení

arrow
profile_image
Izu
od 24. 2. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Mishka999
Nevím,jestli už přestalo platit,kdo vchází,zdraví první.Já tedy zdravím všude jako první,je to slušnost.O tom,jestli jste fér to bylo myšleno-zákazníci někdy dávají najevo,že jste "jen" prodavačka.Prodavačka musí být úslužná,milá ale co v ostatních profesí?Když jdu na úřad,myslíš že tam jsou milí usměvaví zaměstnanci?A jsi třeba ty ve svém zaměstnání tak vstřícná,jak to chceš po prodavačkách?Já se bez obalu přiznám že ne.Taky mám svoje chvilky.U nás se balné platilo,jistě,v hodně obchodech se neplatí vůbec.Jen nemám ráda lidi-jsem zákazník a kdo je víc?

arrow
profile_image
Zanet96
od 26. 2. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Cituji Leo: Můžu mít otázku... proč necituješ a kopíruješ to? Mě to děsně ruší při čtení

Ano,určitě otázku mít můžešVelice se Ti omlouvám Chtěla jsem i zdůraznit něco,co mi přišlo nepochopitelné,už to neudělám.
Je to i zvyk,tak se to musím odnaučit,hold občas deformace z povolání

Zanet96
Mně se neomlouvej, jen jsem si všimla, že vždycky texty, na které reaguješ, kopíruješ a pak je buď dáš kurzívou nebo tučně, mně je to jedno, jen mě zajímal důvod, když je tu možnost citace

arrow
profile_image
Zanet96
od 26. 2. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Leo
V pohodě,mohla ses ozvat už dávno,aspoň bych tě nerušila a nejen TebeSchválnost to nebyla.

Cituji Zanet96: prodavačka je někdy zaměstnaná zákazníkem,což chápu,že mi první nepozdraví

To taky chápu Mluvím přeci jasně o situaci, kdy se s prodavačkou střetnu pohledem a ona ani nebékne. A když jdu platit, ona mi vyrve tu věc z ruky a jen vysloví cenu, tak to už je úplný vrchol.

Cituji Leo: Přeci zdraví ten, kdo vchází do místnosti zdravím vždy první, vždyť jsem to já, kdo někam vchází..

Obyčejně to tak samozřejmě platí, ale v obchodě to má být první prodavačka, neboli ten, kdo pracuje a chce vydělat na tom, kdo přijde.

Cituji Izu: A jsi třeba ty ve svém zaměstnání tak vstřícná,jak to chceš po prodavačkách?

Pracovala jsem v butiku, v sázkové kanceláři a všude se zákazníky. Ať jsem měla jakýkoli den, jakoukoli náladu, ať vešel jakýkoli zákazník, chovala jsem se ke všem stejně, protože to byla moje práce podávat dobrý zákaznický servis. Přijde mi to jako samozřejmost.

arrow
profile_image
Zanet96
od 26. 2. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Cituji mishka999: Pracovala jsem v butiku, v sázkové kanceláři a všude se zákazníky. Ať jsem měla jakýkoli den, jakoukoli náladu, ať vešel jakýkoli zákazník, chovala jsem se ke všem stejně, protože to byla moje práce podávat dobrý zákaznický servis. Přijde mi to jako samozřejmost

Přesně tak

arrow
profile_image
Izu
od 24. 2. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Aha,takže zřejmě je každý prostě nejlepší zaměstnanec .No nic dámy,přeji krásný den.

Cituji Izu: takže zřejmě je každý prostě nejlepší zaměstnanec

Každý asi ne, ale někteří už pochopili, že ten zákazník je tam proto, aby si zaměstnanec mohl vydělat. Když nebudou zákazníci, nebudou výplaty. Spokojený zákazník se vrací a ten úsměv či slušné a vstřícné jednání nikoho nezabije

arrow
profile_image
Zanet96
od 26. 2. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Zanet96

Cituji Izu: Aha,takže zřejmě je každý prostě nejlepší zaměstnanec .No nic dámy,přeji krásný den.

Nene dámo,tak to neníJen také nechápu,proč by zákazník měl odnášet např.mou špatnou náladu.
nehledě na to,že mi něčím zákazník "štve" se dá dát najevo velmi slušně a příjemně,až samotnému zákazníkovi to dojde a zastydí se..Mohla jsem si o něm myslet co jsem chtěla a zanadávat potom.
Máš pravdu v tom,že často jsou zákaznice arogantní a jednají s prodavačkou jako s nějakým hadrem,takové ty rádoby dámičky.
Ale je prostě fakt,že vejdeš do obchodu a prodavačka se často podívá tak,že ji obtěžuješ jen tím,že Tě vidí.A zrovna v parfumce sem nepotkala krom pár výjimek ochotnou prodavačku.
Potom by taková slečna,paní..měla jít dělat něco jiného a ne být na místě někoho, od koho žádáš radua chceš se tam cítit dobře a ráda se vracet.

arrow
profile_image
Chudobka
od 6. 1. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Cituji Izu: takže zřejmě je každý prostě nejlepší zaměstnanec

Já tomu říkám profesionalita.

arrow
profile_image
Izu
od 24. 2. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Holčinky,určitě jsem nemyslela to,abych dávala zákazníkovi najevo špatnou náladu,chci jen říct,že mám taky svoje chvilky,a když se podívám na chování některých zaměstnanců v jiné oblasti,přijde mi,že to berete normálně,ale běda,jestli je prodavačka špatně naladěná.S tím zdravením si myslím stále to,že kdo vchází,ten zdraví.

arrow
profile_image
Zanet96
od 26. 2. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Izu
neboj,já kvetu na poště a v různých jiných institucích,tam jsou normální baby jagy a často,ale hold tu nepotřebuješ asi tak často a nevidíš jí tak často,jako prodavačky.

Cituji Izu: S tím zdravením si myslím stále to,že kdo vchází,ten zdraví.

No,tak to vidím taky.

arrow
profile_image
Izu
od 24. 2. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Zanet 96
Jejda,tam kvetu taky, ale musím říct,že jsou tam docela fajn,akorát se chci zeptat,když tam pracuješ,proč je otevřeno tak málo přepážek?

arrow
profile_image
Izu
od 24. 2. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Pardon,nepracuješ,já si to špatně přečetla

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
PŘEČTĚTE SI TAKÉ

Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy uzavřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené