Cituji mishka999: A proč by zdravili?
Přeci zdraví ten, kdo vchází do místnosti zdravím vždy první, vždyť jsem to já, kdo někam vchází..
Zanet96
Můžu mít otázku... proč necituješ a kopíruješ to? Mě to děsně ruší při čtení
Mishka999
Nevím,jestli už přestalo platit,kdo vchází,zdraví první.Já tedy zdravím všude jako první,je to slušnost.O tom,jestli jste fér to bylo myšleno-zákazníci někdy dávají najevo,že jste "jen" prodavačka.Prodavačka musí být úslužná,milá ale co v ostatních profesí?Když jdu na úřad,myslíš že tam jsou milí usměvaví zaměstnanci?A jsi třeba ty ve svém zaměstnání tak vstřícná,jak to chceš po prodavačkách?Já se bez obalu přiznám že ne.Taky mám svoje chvilky.U nás se balné platilo,jistě,v hodně obchodech se neplatí vůbec.Jen nemám ráda lidi-jsem zákazník a kdo je víc?
Cituji Leo: Můžu mít otázku... proč necituješ a kopíruješ to? Mě to děsně ruší při čtení
Ano,určitě otázku mít můžešVelice se Ti omlouvám Chtěla jsem i zdůraznit něco,co mi přišlo nepochopitelné,už to neudělám.
Je to i zvyk,tak se to musím odnaučit,hold občas deformace z povolání
Zanet96
Mně se neomlouvej, jen jsem si všimla, že vždycky texty, na které reaguješ, kopíruješ a pak je buď dáš kurzívou nebo tučně, mně je to jedno, jen mě zajímal důvod, když je tu možnost citace
Leo
V pohodě,mohla ses ozvat už dávno,aspoň bych tě nerušila a nejen TebeSchválnost to nebyla.
Cituji Zanet96: prodavačka je někdy zaměstnaná zákazníkem,což chápu,že mi první nepozdraví
To taky chápu Mluvím přeci jasně o situaci, kdy se s prodavačkou střetnu pohledem a ona ani nebékne. A když jdu platit, ona mi vyrve tu věc z ruky a jen vysloví cenu, tak to už je úplný vrchol.
Cituji Leo: Přeci zdraví ten, kdo vchází do místnosti zdravím vždy první, vždyť jsem to já, kdo někam vchází..
Obyčejně to tak samozřejmě platí, ale v obchodě to má být první prodavačka, neboli ten, kdo pracuje a chce vydělat na tom, kdo přijde.
Cituji Izu: A jsi třeba ty ve svém zaměstnání tak vstřícná,jak to chceš po prodavačkách?
Pracovala jsem v butiku, v sázkové kanceláři a všude se zákazníky. Ať jsem měla jakýkoli den, jakoukoli náladu, ať vešel jakýkoli zákazník, chovala jsem se ke všem stejně, protože to byla moje práce podávat dobrý zákaznický servis. Přijde mi to jako samozřejmost.
Cituji mishka999: Pracovala jsem v butiku, v sázkové kanceláři a všude se zákazníky. Ať jsem měla jakýkoli den, jakoukoli náladu, ať vešel jakýkoli zákazník, chovala jsem se ke všem stejně, protože to byla moje práce podávat dobrý zákaznický servis. Přijde mi to jako samozřejmost
Přesně tak
Cituji Izu: takže zřejmě je každý prostě nejlepší zaměstnanec
Každý asi ne, ale někteří už pochopili, že ten zákazník je tam proto, aby si zaměstnanec mohl vydělat. Když nebudou zákazníci, nebudou výplaty. Spokojený zákazník se vrací a ten úsměv či slušné a vstřícné jednání nikoho nezabije
Zanet96
Cituji Izu: Aha,takže zřejmě je každý prostě nejlepší zaměstnanec .No nic dámy,přeji krásný den.
Nene dámo,tak to neníJen také nechápu,proč by zákazník měl odnášet např.mou špatnou náladu.
nehledě na to,že mi něčím zákazník "štve" se dá dát najevo velmi slušně a příjemně,až samotnému zákazníkovi to dojde a zastydí se..Mohla jsem si o něm myslet co jsem chtěla a zanadávat potom.
Máš pravdu v tom,že často jsou zákaznice arogantní a jednají s prodavačkou jako s nějakým hadrem,takové ty rádoby dámičky.
Ale je prostě fakt,že vejdeš do obchodu a prodavačka se často podívá tak,že ji obtěžuješ jen tím,že Tě vidí.A zrovna v parfumce sem nepotkala krom pár výjimek ochotnou prodavačku.
Potom by taková slečna,paní..měla jít dělat něco jiného a ne být na místě někoho, od koho žádáš radua chceš se tam cítit dobře a ráda se vracet.
Holčinky,určitě jsem nemyslela to,abych dávala zákazníkovi najevo špatnou náladu,chci jen říct,že mám taky svoje chvilky,a když se podívám na chování některých zaměstnanců v jiné oblasti,přijde mi,že to berete normálně,ale běda,jestli je prodavačka špatně naladěná.S tím zdravením si myslím stále to,že kdo vchází,ten zdraví.
Izu
neboj,já kvetu na poště a v různých jiných institucích,tam jsou normální baby jagy a často,ale hold tu nepotřebuješ asi tak často a nevidíš jí tak často,jako prodavačky.
Cituji Izu: S tím zdravením si myslím stále to,že kdo vchází,ten zdraví.
No,tak to vidím taky.
Zanet 96
Jejda,tam kvetu taky, ale musím říct,že jsou tam docela fajn,akorát se chci zeptat,když tam pracuješ,proč je otevřeno tak málo přepážek?
A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.