Cituji olivia27: Ale ať klidně mají, pro mě za mě....Jde o to, že ony z pozice prodavačky, která je oblečená v hadrech já nevím za kolik, si o sobě myslí bůh ví co a podle toho mají i chování k zákaznicím. Vážně pochybuji, že z tohoto platu by mohla být oblečená od hlavy až k patě každý den (pominuli velmi bohatého přítele). Já bych takovou prodavačku vyhodila na hodinu.
BLABLA už to neřeš nebo ještě s toho dostaneš záchvatné vážně je blbé řešit, mě to už nezajímá v životě musíme řešit i i né věci....
Zdraví prostě ten kdo vejde tečka. Je to slušnost, je to o vychování. Také jsem v našem obchodě prodávala a můžu Vám říct, že protože to bylo naše, tak jsme byli až přehnaně úslužní, ale těch namyšlených a tupých lidí, co nejenže neumí pozdravit, ale ani vodžvejknout "blbým" prodavačkám- toho času všem kromě mě s minimálně jednou vš- to jsem fakt zírala s čím se ty chuděry musí denně potýkat a už bych to nikdy nechtěla dělat ani zlatý prase
Cituji Dejnička: Zdraví prostě ten kdo vejde tečka. Je to slušnost, je to o vychování.
Neřekla bych, že jsem špatně vychovaná Přesto vidím rozdíl v běžném životě a v byznysu.
Cituji mishka999: Neřekla bych, že jsem špatně vychovaná Přesto vidím rozdíl v běžném životě a v byznysu.
tak tak
Cituji Dejnička: Zdraví prostě ten kdo vejde tečka. Je to slušnost, je to o vychování
Souhlasím. Nejsem tele, ale člověk.
Měla by pozdravit první prodavačka, ona do obchodu zákazníky vítá. Ale i přesto většinou zdravím dřív a kolikrát bez odpovědi.
Podle mě rozebírat jestli někdo na danou věc má, nebo nemá je vrcholně trapné.....jak pro koho, jak kdo na co má? Vždyť je to otázka priorit! Některé holky berou např. 20000, ušetří na něčem jiném a utratí velkou část výplaty za hadříky, nebo si ušetří na značkovou kabelku.....někdo bere třeba 40, ale rifle za 3000 jsou pro něj drahé a nekoupí si je.....
Kdybych pracovala v obchodě s hezkým oblečením mýho vkusu, jistě bych neodmítla oblíkat se tam s velkou slevou, navíc tak reprezentuji i obchod.....to už bychom rovnou mohli odbočit k tomu, že si někdo koupí značkovou věc se 70% slevou a je socka, že se v tom pak "nosí", přitom někdo jiný, kdo na to "opravdu má" za to dal mnohonásobně více....
Jinak nevím, jestli jsem moc ignorantská, ale nijak se s nějakými protivnými a neochotnými prodavačkami nesetkávám (obchody v Brně).....docela dobrý historky, co tu píšete
Nechávají si to pro sebe, znám to jejich, žádný vzorky nemáme, ...
To určitě!
Cituji millington: en do nich, nány jedny
Jojo!
Nevím,myslím si,že první zdraví kdo někam vejde..Já vždy pozdravím,nečekám jestli mi někdo odpoví.Je mi to jedno.Chci mít hezký den a nehodlám si ho zkazit tím jestli prodavačka blbě čumí.Hledím si svého.Pokud něco po ní potřebuji,tak se jdu slušne zeptat a poprosit.Skoro nikdy se mi nestává,že bych se setkala s neochotou.Pokud ano,dám to najevo....Myslím si,že v životě máme dost starostí a problémů,proč se zatěžovat tím jestli mě někdo pozdravil nebo ne.Samozřejmě jsou některé prodavačky čůzy,ale to i my,zákazníci.A ruku na srdce,pokud by z Vás někdo dělal v parfumérce,tak by si ten vzorek taky vzal.......
Cituji Aneza: A ruku na srdce,pokud by z Vás někdo dělal v parfumérce,tak by si ten vzorek taky vzal.......
Klidně se přiznám, že ano
Neteř používá kosmetiku LRP, vždy při zakoupení nějakého produktu dostane v lékárně tolik vzorečků, od jednoho druhu třeba 10 ks, že to dohromady hodí větší množství, než by si zakoupila originál drahé balení
Taky se musím přidat protože chování některých slečen a paní prodávajících mě neskutečně štve, takže:
1) pozdrav: Snad bych už opominula to, kdo první pozdraví, ani mi nevadí, že to jsem první já (což většinou jsem, protože já zdravím automaticky sotva překročím práh), ale nadzvedává mě to, že mnohé prodavačky nejen že mi na pozdrav neodpoví, ale mnohdy ani nezvednou oči anebo je zvednou a jejich mimika opravdu jasně prozrazuje "jéžiš zase tu někdo otravuje". Tohle mě opravdu neskutečně nadzvedává, protože vždy platilo a platí "Náš zákazník náš pán". Nebýt zákazníků, tak ta prodavačka "nemá ani na chleba". A to že má špatnou náladu je čistě její věc, ikdyby jí předtím seřvalo 10 arogantních a nevychovaných zákázníků, nemá právo a je to nevychované a neprofesionální, aby si to vylévala na mě.
2) nadřazenost: S tímhle se setkávám hodně v dražších nebo tzv. luxusnějších obchodech (a tím nemyslím nějakého Versace, ale cokoliv dražšího než Zaru apod.). Prodávající podle vzhledu posoudí, jak jsem pro ni lukrativní a podle toho se ke mě chová. Jelikož jsem hodně malá a ještě mám takový "dětský obličejík", vypadám hodně mladě (a to mladá sem, takže abych to vyjádřila lépe, vypadám prostě jako "náctiletá holčička"). K tomu se přidává to, že se oblékám sportovně (nikoliv nevkusně) - čili tenisky, rifle a tričko. Z toho prodavačka usoudí, že jsem nějaká puberťačka co tam zabloudila a podle toho se i ke mě chová. Přestože vidím, že k předchozí postarší zákaznici v kostýmku a podpatkách téměř ruce líbá, mě odsekává, je neochotná a nedokáže (= nechce) poradit (když chci radu tak ze mě vpodstatě udělá blba).
A k těm vzorečkům - jistě každý má na něj nárok i prodavačka, já jí ten vzoreček neberu, ať si ho také vezme. Když to ale dělají tak, že si vpodstatě všechny vzorečky rozeberou (a některé to ani nemají pro sebe, ale pak to prodávají s výdělkem na Aukru) a pro zákáníky nemají nic, je to tedy sprosté. Já být nadřízená těchto dam, tak to jednoduše kontroluju - že je pořád dostatek vzorečků a že nezmizí všechny druhý den potom, co přišly apod.
K tomu zdravení mám názor ten, že nejde snad prodavačky a další profese, které se snaží na zákaznikovi co nejvíce utržit srovnávat s prosefesmi na úřadě, bance a podobně. Na úřady člověk chodit musí, ale do určitých obchodů a podniků jde mnoho lidí i díky příjemnému personálu a někteří si potrpí, aby ho prodavačka pozdravila jako první.
Sama jsem pracovala brigádně 2 roky v restauraci jako servírka a přirozeně jsem jako první zdravila. Vždyt si holky všimněte, jak v mnoha restauracích a podobných podnicích číšníci či číšník stojí ve dveřích jen proto, ayb hosta mohl přivítat jako první a vybrat mu místo. Od té slušnosti se pak odvíjí spropitné a další návštěva hosta...
Cituji borůvka2: číšník stojí ve dveřích jen proto, ayb hosta mohl přivítat jako první a vybrat mu místo
Tak tak. Myslím, že to je opravdu o tom, že čím úslužnější jsou v obchodech či restauracích, tím radši tam půjdu příště znovu. Prostě chci mít pocit, že tam jsou kvůli mě. A s těmi vzorečky si myslím, že je jasné, že když tam dělají, že mají tu možnost si i vzít, na druhou stranu, pokud si je rozeberou všechny a pak se tváří děsně otráveně, když zákazník požaduje vzorek, tak to se mi nelíbí. Ale je fakt, že já zatím vzorečky dostala, i když ne vždy s nadšením mi je prodavačky dávaly.
To mně se stalo v jedné lékárně v Brně, že jsem chtěla vzorečky šampónů LRP a paní mi řekla, že žádné nemají. Když jsem se tedy na místě rozhodla, že ,,střelím" a vybrala jsem si na místě šampón, poté zaplatila, tak paní čirou náhodou objevila vzorky... Zajímavé, že??
Oproti tomu v lékárně na Budějovické v Praze (naproti Bille) byla paní celá smutná, že zrovna vzorek krému, který jsem chtěla nemá, tak mi dala asi 10 jiných
A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.