ahoj holky,na ulici mě zastavil chlap a vnutil mi o2 pohoda-hlasový tarif..na dva měsíce bez závazku..ještě neuběhl ani měsíc a já jsem to chtěla zrušit..nikomu jsme z te karty nevolala..měla jsem totiž i tím pádem jiné číslo..tak jsem zašla do o2 tady v prostějově a s paní se poradila že to chci zrušit..tak jsme sepsali žádost o zrušení smlouvy..a do 14 dnů by to mělo být zrušené..jsem nesmírně šťastná!
Přitom jsem volala tomu chlapovi a ten mi řekl že nejmíň měsíc to musím používat a co nejvíc telefonovat jinak že budu platit pokutu....máte s tím stejný problém?
Vsadím se, že Ti to řekl, jen aby měl provizi za aktivaci SIM karty. Aktivovala jsi jí nebo ne? Podepisovala jsi mu na té ulici něco?
Pokud jsi sepsala smlouvu, tak O2 pak chtějí za deaktivaci smlouvy poplatek.
taky si to myslím...nevěřila jsem mu a hned dneska jsem šla do té prodejny kde jsme to s paní zrušly..ano podepsala jsem mu to...jenomže máš právo do 14 dnů odstoupit od smlouvy bez udání důvodu já jsem to uzavřela 14.6.2012 a dneska to bylo 20.6 co jsem podala tu žádost o zrušení...a nic jsem tam neplatila nebudu přece nic řešit po telefonu
To jsou kecy. Pokud sepíšeš smlouvu kdekoliv jinde než na pobočce máš možnost odstoupit od smlouvy do 14 dnů podáním písemné žádosti na pobočce nebo sama přes poštu a nesmí se ti ani nic naúčtovat. Toto je zákonem stanovené, takže se nenech nikdy odbýt. Co se týká tarifu O2 Pohoda, tak tam měl D2D prodejce výjmečně pravdu - první dva měsíce jsou na zkoušku a během nich můžeš tarif bez jakékoliv sankce zrušit. Ten prodejce chtěl jen aby se mu započítala provize. Externí firmy mají totiž většinou stanovené, že pokud zákazník službu využívá déle, jak měsíc (u každe firmy je to jinak) tak až tehdy se jim započítají uzavřené smlouvy do provizí
Zrušit to půjde, bez problému, jen Ti možná přijde faktura na poměrnou část paušálu +aktivaci. Ale nic dalšího.
Ano mám! Je to strašné, přistoupila jsem na to a cca po měsíci šla zrušit na prodejnu.... Ale paní mi to začala vnucovat a asi šestkrát jsem jí řekla, že to chci zrušit... nakonec jsem se tam vytočila, že jsem odešla... Takže tam musím podruhé a vůbec se mi tam nechce, strašný přístup!
Reaguji na DianaCh: a také ti to vnutili na ulici? já jen doufám že se opravdu zruší...ale věřím té paní..dokonce mi řekla ať nic na ulici příště nepodepisuji...
Ať mi příště zkusí někdo něco nabídnout..pošlu je s tím někam!
pomohl mi to zrušit jeden pán přes email-O2 guru..jsem mu moc vděčná..protože mi ušetřil spoustu nervů a lítání..navíc mi to zrušil bezplatně a taky resetoval fakturu která mi přišla asi tak na 150 kč..kdo by chtěl kontakt a´t napíše
TReaguji na Nrinka: Tak já bych byla za kontakt moc vděčná, páč mám úplně stejný problém. A chápu dobře, že jsi to byla řešit na prodejně a pak jsi to ještě řešila přes tohoto pána?
Reaguji na Nrinka: tak já to nakonec vyřešila tak, že jsem zašla na pobočku O2 a zrušili mi to slečna mi ještě řekla, ať na ulici nic nepodepisuju Tak doufám, že když mám papír o tom, že jsem to zrušila tak už po mě nic chtít nebudou
A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.