arrow
profile_image
noeud
od 17. 11. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Včera jsem chtěla reklamovat kabelku v Reserved . Prodavačka mi, řekla, že reklamaci nemůže přijmout, protože jsem ustřihla takový ten štítek zevnitř, kde se píše o způsobu čištění, kde bylo zboží vyrobeno atd. (Ustřihla jsem ho protože byl strašně velký a v tak malé kabelce mi vadil). Prý bez toho nemůže zjistit, zda se jedná o zboží na účtence. (Že je kabelka jejich značky bylo poznat dle nápisu na podšívce). Řekla jsem jí, že z zákonných podmínkách není že se zboží musí mít nějaký štítek. Pak po delším dohadování mi řekla, že se se mnou nebude hádat a vzala to.
Osobně pochybuji, že si firmy můžou diktovat podmínky pro reklamaci nad rámec zákona. Ale i tak se chci se zeptat, zda Reserved může být nějakým způsobem v právu při takovém jednání. Setkali jste se s tím v jiných obchodech?
Děkuji

arrow
profile_image
debbie
od 21. 2. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Správně ses nenechala odradit.
Samozřejmě na nic takového právo nemají.

arrow
profile_image
Étoile mojeid
od 2. 12. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

To by jim mohlo vadit, pokud bys chtěla kabelku vrátit. K reklamaci opravdu nic takového nepotřebuješ, nemusíš mít ani účtenku, stačí svědectví jiné osoby nebo výpis z karty. Prostě to zkoušela...

Je to normální pokud chceš zboží vrátit, ale u reklamací nevím no, každopádně si myslím, že jednají správně

arrow
profile_image
Sandyna_ mojeid
od 18. 3. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

moderátorka

Reaguji na Minnies: no nevím, slečna chce zboží reklamovat, ne vrátit, takže se dá předpokládat, že se zboží dál prodávat nebude.

Cituji Minnies: je to normální

musím říct, že jsem se s tímto nikdy nesetkala. Podle mě ustřižená cedulka není důvodem k tomu, aby Ti zboží na reklamaci nevzali. Mimochodem, kolikrát mi přijde, že ty cedulky jsou snad čím dál tím větší .
edit: aha, Minnies svůj příspěvek smazala, reagovala jsem na ten původní, že je tento postup normální

arrow
profile_image
onsall mojeid
od 6. 6. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Prodavačky ti nalézají věci aby jsi odešla a nereklamovala to samé pak zkoušejí u vrácení peněz.

Cituji Minnies: každopádně si myslím, že jednají správně

já taky vždyť jinak, než podle toho štítku nepoznají, jestli je to právě ta kabelka, kterou máš naúčtovanou..

arrow
profile_image
noeud
od 17. 11. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Cituji Sandyna_: kolikrát mi přijde, že ty cedulky jsou snad čím dál tím větší

Přesně tak, jsou kolikrát vidět pod oblečením nebo z něj dokonce trčí. Tak je logické, že je lidi ustřihnou.

Cituji onsall: Prodavačky ti nalézají věci aby jsi odešla a nereklamovala to samé pak zkoušejí u vrácení peněz.

Souhlasím. Asi jím to u hodně lidí i vyjde. Slečna prodavačka byla hodně přesvědčivá. V Mohito mi zase řeklajíná, že totálně zežmolkovaný kabát po pár nošeních za 1800,- je normální. Je to prý takový typ materiálu, který to dělá. (Myslím, že Reserved i Mohito provozuje stejná firma).

arrow
profile_image
zezyy
od 17. 5. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Reaguji na Étoile: Ahoj opravdu mi stačí k reklamaci výpis z karty, zrovna bych totiž potřebovala něco reklamovat, ale jak na potvoru tu jedinou účtenku nemůžu najít, ale platila jsem kartou, tak pokud by toto stačilo, tak bych byla moc ráda

arrow
profile_image
sarlotka1
od 31. 7. 2013
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Myslím, že to zkoušela. Kdyby byla v právu, nezvala by to za žádných okolností.

arrow
Neprodává v Bazaru

Cituji zezyy: opravdu mi stačí k reklamaci výpis z karty

Ano, výpis z karty stačí. Podle zákona dokonce stačí i pouhé svědectví. Ale určitě to budou nejdříve zkoušet, odmítat reklamaci apod. Možná by nebylo špatný vytisknout si s sebou výňatek ze zákona, kde se o tom píše. Žádná firma nemůže stanovit podmínky nad rámec zákona ve smyslu znevýhodnění zákazníka.

arrow
profile_image
Marjánka
od 27. 12. 2013
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Pokud máš jakýkoliv doklad o koupi zboží v jejich prodejně ( na což výpis plateb z katry stačí), tak jsou povinni ti přijmout reklamaci - pokud reklamaci uznají, tak kabelku musí buďto vyměnit, vrátit peníze nebo dát slevu , nebo bezplatně opravit( po vzájemné dohodě). Pokud bys ale chtěla zboží jen vrátit, tak ti to samozřejmě nikdo nevezme- chybí tam cedulka, která nějakým způsobem informuje zákazníka o výrobci a údržbě kabelky. ...

arrow
profile_image
noeud
od 17. 11. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Cituji Marjánka: Pokud bys ale chtěla zboží jen vrátit, tak ti to samozřejmě nikdo nevezme- chybí tam cedulka, která nějakým způsobem informuje zákazníka o výrobci a údržbě kabelky. ...

To je jasné, kdybych ho chtěla vrátit tak nesmí chybět ani papírová cedulka s cenou.

arrow
profile_image
jesica3
od 27. 7. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Prodavačka v Reserved se nezachovala správně a reklamaci ti bez nějakých řečí měla vzít k posouzení... pokud tvrdí,že musí dle štítku skontrolovat zda zboží souhlasí s účtenkou tak je to nesmysl...jsou i jiné možnosti, jak může ověřit zda se jedná o věc která je na účtence.

arrow
profile_image
Cindova
od 25. 8. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Cituji noeud: Osobně pochybuji, že si firmy můžou diktovat podmínky pro reklamaci nad rámec zákona.

Přesně tak nemůžou, vytiskni z netu zákon, přines ho prodavačce a řekni, kde je napsáno, že musíš mít štítek. Je to volovina.

Pokud nebude chtít komunikovat řekni, že chceš vědět její jméno kvůli telefonu na ČOI - s tímhle ti to vezme hnedka.

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
PŘEČTĚTE SI TAKÉ

Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy uzavřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené