Reaguji na Pajule007: At žije česká pošta - mě jednou nevydali zásilku. Měla jsem jich vic,ale z PC si to odepsali.
Takže mi balík ležel asi 14dnů na poště, než jsem se začala shánět.
Hlavně si myslím, že pro poštu o prázdninách 5 dní nic není, zvlášt jestli byl mezitím víkend. Jinak s doručováním pošty ze zahraničí, ať kupuji nebo posílám, problémy nemám. Jen u tý naší zlatý Český pošty.Asi si to víc hlídají, když je to do ciziny, jinak si to nedovedu vysvětlit.
Podací číslo jsem dotyčné poslala, ať se zeptá i na své poště, jinak podací číslo začíná písmenem R... byla to doporučená zásilka v bublinkové obálce a odeslané to bylo v pátek 20.8.2010 v odpoledních hodinách cca kolem 14.hod. Na poště mi bylo řečeno, že už by to dávno dotyčná měla mít doma. Pokud třeba nevyhodila podací lístek s letáčky nebo jej vůbec nedostala. Napsané to bylo všechno čitelně a ten den nepršelo, tak snad se to nějak vyjasní. Tolik problémů kvůli jedné zásilce
Reaguji na milaja:
Tak to na té strance nenajdeš.
Každopádně oni ani někdy ten lístek do schránky nedají. Něco jsem si objednávala od Rimmelu a čekala jsem 14 dní - než mi došlo druhé upozornění. A je to tak každou chvíli.
Přítel jim chtěl už rozbít hubu, jelikož čekal na něco důležitého a nakonec si musel nechat poslat číslo zásilky
Reaguji na iryska: škoda, že nefunguje nějaka podobná instituce. Nemyslí PPL a podobný,ale jako jdeš do budovy pošty, kde si koupíš známky, atd.
Tak škoda, že není na výběr.
Pokud to jde, tak jako dodavatele si vybírám jiného - ale třeba na Aukru to moc nejde.
Mě přijde, že pošta si moc lidi nevází, furt něco. Chápu, že jsou to jen lidi. Ale kolikrát si jdu něco vyzvednout a slyším tam poštačky na přepážce, že oni na tohle nebyli školení. což se mi taky stalo, kdy jsem kupovala mobil na splátky přes multiservis. A když jsem došla na poštu, tak mi paní řekla, že oni nemají proškolení na tohle.... Firma poslala prostě smlouvy a ty měla semnou vyplnit.
Navíc tenkrát to došlo tak deb.ilně, že nejdřív došel mobil a ten mi bez dane smlouvy na půjčku nemohli vydat. Mobil se měl vrátit snad do pěti dnů a smlouvy došli někdy po jeho odeslaní. Tenkrát jsem si tedy pro ty nový smlouvy musela dojet... Prostě paráda(
Mohlo se taky klidně stát, že ten balík převzal místo adresáta třeba soused. Mně už dvě doporučený psaní přinesli sousedi, že jim to pošťačka dala. Jako super, ušetřila mi cestu na poštu, ale kdybych v tom měla cennější zboží a sousedi byli lumpové (jakože naštěstí nejsou), tak jsem bez balíčků a v háji... jinak naštěstí s poštou žádný trable nemám, ale to, že doporučenou zásilku dají někomu úplně jinýmu, to mě teda docela udivuje.
Bohužel se mi to taky letos stalo, ztracená doporučená bublinová obálka tady pro slečnu z Omlázka.
Nic nedošlo, byla i na své poště, já jsem pak zadala reklamaci na své poště, podle mě mi tedy řekli, že na vyřízení mají měsíc. Za doporučenou zásilku dávají náhradu 500,- Kč.
Když to pošta uznala, poslala jsem slečně peníze zpátky.
A opravdu - doporučenou zásilku přes web České pošty sledovat nelze - výbornný, polovičatý systém, nechápu.
Reaguji na milaja: Jak to nakonec dopadlo? Mě se teď stalo to samé. Už je to pátý pracovní den a zásilka mi nedošla a posílali ji ve středu ráno.
Reaguji na aurecon:
Zatím čekám na vyjádření, dotyčná byla nemocná, takže na poštu teprve půjde, ale volala tam, a možná tam zásilka je, ale raději se nebudu těšit předčasně... budu informovat, jak to nakonec dopadne
Aurecon napiš prodávající, ať ti pošle podací číslo, a zkus si na poštu zavolat nebo dojít osobně, jestli se tam balíček někde netoulá...snad ti to taky dobře dopadne.. držím palušky
Mi se teď stalo, že jsem posílala balík a také nedošel. Posílala jsem jej 12. 10. takže už je to dost dlouho. Paní na mé poště říkala, že balíček došel na poštu od slečny. Slečna, ale nic nedostala a když se byla ptát na poště tak tam nic nemají. Byla jsem včera tedy se ptát na reklamaci, popří. ať se na to ještě pořádně podívají - dala jsem podací lístek paní vedoucí a ona odešla a už se nevracela.. Když jsem ostatním pracovníkům popisovala jak vypadala tak přisvědčili že to byla ona, ale ona jim neotvírala kancl a nic se nedělo.. Čekaly sme teda 2h a ona stále nic.. Nevím jestli byla naštvaná kvůli něčeho nebo co, každopádně jsem psala mejla na Českou poštu co s tím teď.. ale asi mi neodpoví dřív jak v sobotu nebo pondělí, kdoví. Máte s neativní reklamací někdo zkušenost? Slečně jsem psala, že pokud se to nevyřeší tak ji penízky pošlu zpět, a je mi to strašně blbé.. Todle se mi ještě nestalo, navíc balíčky všechny co jsem vždy posílala dobře došly tak vůbec nevím, kde se stala chyba =(
A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.