Prosím o radu:
Prodala jsem zboží, penízky mi přišly na účet, poté jsem balíček dotyčné odeslala. Dnes je tomu 5pracovní den a zboží dotyčné stále nedošlo. Jak mám prosím postupovat? Mám vrátit peníze hned? Nebo až vyřeším na poště na základě podacího lístku reklamaci, až po vrácení peněz? Moc děkuji za pomoc
Cituji Scooby: Scooby
Děkuji za reakci Také se mi moc nezdá, že by zboží nedošlo, i když stát se může cokoliv. Prosím a jak dlouho trvá vyřízení reklamace? Oni na té poště zjistí, jestli to zboží dotyčná převzala či nikoliv, že? Takže takhle bych měla důkaz, a pokud mi to neuznají, tzn. že zboží má doma?
já bych navrhovala nejlépe zajít na poštu s podacím lístkem a zjistit, kde se to zboží vlastně nachází. Některé typy zásilek se dají sledovat i online na stránkách České Pošty, tak to můžeš zkusit zjistit i sama. Pak až se zásilka najde, tak bych kontaktovala zákazníka a zeptala se, jestli v takové mimořádné situaci o zásilku ještě stojí
Já právě dneska na poště byla, ale paní mi řekla, že to nezjistí, že nejdřív se musí zajít zeptat ta dotyčná, jestli tam někde na její poště zboží neleží, a pokud ani tam nebude, tak pak že mám přijít a vypsat reklamaci.
Reaguji na milaja:
To vůbec nemáš řešit ty, jestli jsi to posílala doporučeně, tak na to mají 14 dní. Pošli jí podací číslo, ať si dojde na svojí poštu. Balíček by ti přišel zpět, kdyby si ho nevyzvedla ani po 14ti dnech, pak jí teprve můžeš vrátit peníze nebo jí to znova poslat, to už je na tobě.Pět dní je u české pošty uplně normální, o prázdninách chodí brigádnici a ty lístky nosí několik dní u sebe.
Reaguji na milaja:
Zadej si sem svoje podací číslo a uvidíš, kde balíček je
http://ceskaposta.cz/cz/nastroje/sledovani-zasilky .php
Třeba je to jen nějaká splašená osoba nebo podvodnice. U mě si kolikrát lidi zakoupí zboží na aukru, napíšou mi x mejlů během dvou dnů, kam mají poslat peníze a kdy to odesílám i když je to všechno v info a ve finále mi už dvakrát přišla zásilka zpět, protože se něobtěžovali zajít na poštu. Každopádně měli smůlu, na balíku je to napsáný i pošta mi to potvrdila. Někteří lidi plaší zbytečně, asi nemají co dělat...
Tak jsem podací číslo vložila do sledování zásilek a napsalo mi to: Zásilka tohoto podacího čísla není v evidenci.
Jinak moc děkuji všem za rady, počkám tedy jak se to vyvine...
Reaguji na milaja: Pokud není v evidenci, tak to znamená, že ho na tvojí poště ještě vůbec nedali do systému a nikam ho neodeslali nebo taky může být na přepravě a není zapsané...Normálně ti to vypíše, podáno kde a na jaké poště...Kde to překládají a případně na jakou poštu to uložili. Taky kdyby si to vyzvedla, tak to zmizne ze systému. Kdy přesně jsi to odesílala a v kolik hodin? Splést číslo jsi si nemohla ne? Máš to vytištěné z počítače, není to psané rukou ne? Pošli jí to podací číslo, stejně si to musí vyřídit ona...
Záleži jak si to odeslala, zda jako zasilku, či balík - ten většinou začína BX,ale i BA... pokud je to zásilka, tak většinou začíná U.. Tak tu tam nenajdeš. Na teto strance lze sledovat jen balík a je tam info od toho, co ty předáš balíček poště, až po uložení.
Napiš dotyčné zprávu s číslem zásilky a at se jde zeptat na poštu. Třeba ji jen nedali lístek do kaslíku.
Reaguji na avanta: milaja píše, že jí balíček odeslala, tak by to měl být balíček..A lístek nepotřebuješ, nahlásíš číslo. To se dá poslat i emailem.
Reaguji na Pajule007: KDyby to byl balíček, tak tam bude zapsáno už jen to, kdy to zakladatelka dala na poštu. Takže klasika - balik vložen na tý a tý poště, pak je tam, že je přepraprovan k poště příjemce, pak je doručován a nakonec je uložen...
Pokud je tam, že číslo neexistuje, tak je to dle mého jen zásilka a ta se tam nenajde... Asi před půl rokem jsem řešila to samý. Měla jsem podací číslo a nic. Volám na infolinku pošty a tam mi sdělili, že bohužel tato stránka je jen pro balíky
Reaguji na tyweee: Mě se zase stalo, že mě paní poslala naskenovaný lístek, co mi ona poslala balíček ale v pc to vůbec nebylo. Byla tam vedoucí pošty, tak na ně hrozně řvala , že nepůjdou domů, dokud zásilky nenajdou. Druhý den mi z pošty volali, balík měli ale číslo uplně jiný. Ta paní, co jsem to od ní kupovala na aukru posílala ten den víc balíků a oni si tam patrně ty lístky chybně vložili a lepítko s mým číslem dala na uplně jinej balík...Aspoň tak si to vysvětlovala ta vedoucí pošty..
Reaguji na avanta: Jo jasně reklamace je něco jiného. Ale napřed se na ten balíček může jen zeptat a na to jim stačí jen to číslo..
A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.