Balík na poště leží 15 dní, ale eshopy většinu posílají obchodní balík na 7dní. Kdykoliv si něco objednávám z eshopu, uvádim tam i své tel.číslo a pak mi přijde sms, že mi bude balík doručován, atd., a výzvu mi tim pádem už samozřejmě nedávají. Jestli se to v tvém případě takhle nestalo, tak to je selhání na straně pošty a také tvé, ale určitě ne eshopu, který svou povinnost splnil.
no, tak na co jsem se ptala mi odpověděly tak dvě tři z vás... těm díky za radu. O tom, že je chyba na straně eshopu jsem neřekla ani slovo a svou chybu jsem uznala, takže těm ostatním, co jenom zopakovaly, co jsem už sama řekla, těm díky za rekapitulaci.
Bohužel právo požadovat poštovné mají.
To, že pošta nedává výzvy do schránky, je normální. Pošta je líná nejen před Vánoci. Nezazvoní a pak mají tu drzost napsat, že jsem nebyla zastižena, i když jsem byla celý den doma. Jednou jsem čekala na balíček, pošta byla u nás v ulici, ale nikdo nezvonil. Tak jsem si zavolala vedoucí doručovatelů, jestli by mi to laskavě doručili, když jsem si našla na internetu, že to mají rozvážet, a najednou to šlo. Jindy mi hodili výzvu, ale já je ještě zastihla. Když jsem si o balíček řekla, tak z nich vypadlo, že ho u sebe nemají. Je pro ně prostě jednodušší to sebou ani nevozit. Jsem na to ale zvyklá, takže když vím, že mi něco má přijít, tak si na poštu zavolám a ověřím, jestli tam něco nemám. Na poště to bývá uloženo nejméně 7 dnů.
Cituji Blanchet: Kdykoliv si něco objednávám z eshopu, uvádim tam i své tel.číslo a pak mi přijde sms, že mi bude balík doručován,
Číslo musíš uvádět vždycky, ale většina e-shopů to číslo poště neposkytne.
Reaguji na Teresita: Souhlasím, mně mi minule měl přijít balíček a v domě kde bydlím už asi 10 let a chodí mi tam pravidelně pošta bydlela slečna taky se jménem Kristýna. Po odstěhování si na poště zařídila, aby její pošta chodila na novou adresu. Chodí u nás furt stejná pošťačka už několik let, ví moc dobře že mi každých 14 dní chodí nějaký balíček a stejně to nesla na tu druhou adresu. Slečna řekla, že není její, aniž by řekla že ví komu patří a balíček byl odeslán zpět a to se 2x opakovalo. Takže vždy není chyba na straně objednávajícího.
Cituji Kokinecka: To mě se zase stalo, že jsem byla nemocná a celý den jsem byla doma a odpo. jsem ve schránce našla výzvu a nikdo ani nezazvonil.
Tohle se mi stává pravidelně!
Reaguji na NetaNeta: Příště si zajdi radši do kamennýho obchodu, nebo si nech zboží poslat přes PPL, UPC atd. ty ti zavolaj sice je to dražší ale když ti čp nevyhovuje tak doporučuji toto
Když si něco objednám, tak čekám na pošťáka nebo na lísteček ve schránce, kdyby mi ho tam nehodili, tak by mne teda ani nenapadlo se jít ptát na poštu U každého e-shopu je jiná dodací lhůta, někdy to nemají na skladě.. a sms ani mail, že balíček odeslali mi nikdy nikdo neposlal, takže chápu, že ses prostě nestarala a čekala..
Ale to, že musíš zaplatit poštovný, je skoro u všech napsaný v obch. podmínkách, no..
Ono to s těma balíkama je jinak než s dopisama.
Balíky většinou vozí autem nějakej chlápek a zvoní pokud nic tak nechává lísteček (v tom lepším případě)
Klasická doručovatelka balíky s sebou na pochůzku nenosí, protože to by musela mít asi 4 vozíčky! Ale neměla by dávat do schránek výzvu (když vlastně nezazvoní ani nemá balík u sebe) Doručovatelka akroát donáší opakovanou výzvu když si někdo balíček nevyzvedne! U obchodních balíků asi žádná opakovaná výzva není, protože je balík na poště kratší dobu než nějaký jiný druh balíku.
Cituji Fantastique: Byla-li smlouva uzavřena při použití prostředků komunikace na dálku, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit bez uvedení důvodu a bez jakékoliv sankce do 14 dnů od převzetí plnění.
Slečna ovšem zboží nepřevzala takže počtovné musí uhradit................ono se opravdu při nákupu vyplatí myslet,pak by odpadlo otravování v obchodech s vracením zboží a vymyšlené reklamace.
Nedivím se,že tady se obchodníci brání,když zákazník se jen snaží je oje...b.at...na západ od našich hranic funguje vrácení jakéhokoliv zboží,tam to nikdo nezneužívá - tedy než tam začnou jezdit otravné Češky a vracet nejlépe i toaletní papír z důvodů,že škrábe.
Kdybych měla spočítat kolik padlo peněz na to, když mi lidi nevyzvedli balíky a já ztratila na poštovným tak je to aspon deset tisíc korun, který holt už neuvidím, naštěstí jsem zjistila, že mám právo to po nich chtít, tak jsem to šupla do obchodních podmínek jako pokutu a jelikož objednáním zboží souhlasí s obchodními podmínkami musí je dodržet, takže pokud tam mají, že musíš uhradit poštovné, tak ho uhrad než se dostaneš do malérů.
Já se tomu e-shopu například vůbec nedivím že ty peníze chce,ono poslat balík na dobírku není zadarmo a pokud posílali dvakrát,tak je chápu.Z vlastní zkušenosti rozumím té paní se kterou si to řešila že je nepříjemná,já před třemi týdny tady na bazaru prodávala kabelku,nechala sem se ukecat na dobírku,ikdyž sem zásadně proti,že si ji paní hned druhý den vyzvedne....to bylo úterý...pak psala že nestíhá,vyzvedne v sobotu...pak další sobotu...balík se samozřejmě vrátil,zbytečně sem za něj dala 125,- za poštu...momentálně se s paní hádám ať zaplatí poštovné-nejde mi o peníze,ale pouze o princip,je to její vina.No asi takhle-pochybuju že něco uvidím,paní se projevila jako pěkná slepice.... Ten eshop v mnoha případech dopadá asi stejně....
Cituji Erinka: Číslo musíš uvádět vždycky, ale většina e-shopů to číslo poště neposkytne.
Fakt? Tak mně vždycky přijde od pošty několik sms: že mi bude doručován, že mě nezastihli, tak ho mám uložený tam a tam, kdy mi končí úložní lhůta,...
Cituji Kokinecka: Klasická doručovatelka balíky s sebou na pochůzku nenosí,
Jojo, to je pravda..větší balíčky se nechávají rovnou na ukládací poště...
Tak když si objednáš balíček na souseda a on si ho šel vyzvednout, tak by se asi řešilo, jak se to stalo..
A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.