Při reklamaci v intersportu je na reklamačním papíře napsáno, že zákazník se domluvil, že se bude informovat sám. Za každý den kdy si věc nevyzvedne si účtují 20,-. Můžou si toto dovolit, není ze zákona určeno, že musí zákazníka informovat oni do 30 dnů?

arrow
profile_image
smarny mojeid
od 28. 6. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Cituji luftrohra: Můžou si toto dovolit, není ze zákona určeno, že musí zákazníka informovat oni do 30 dnů?

Podle mého zákon říká, že povinnost prodejce je vyřídit reklamaci do 30 dnů, ale o vyrozumění se podle mého tam nic nepíše a prostě si tam sama zavoláš nebo zajedeš. Ten telenom přece skoro nic nestojí a přece není tak těžké to vytočit a zeptat se ne?

Cituji luftrohra: Při reklamaci v intersportu je na reklamačním papíře napsáno, že zákazník se domluvil, že se bude informovat sám.

Navíc, podepsala jsi to, takže jsi k tomu závazaná se sama informovat. Já bych tohle neřešila a hlavně, ještě jsem u nikoho neslyšela, že by mu obchod sám od sebe volal, že je reklamace vyřízená tehdy a tehdy, ale vždycky to bylo na zákazníkovi, aby si to hlídal.

arrow
profile_image
lulamae mojeid
od 23. 10. 2008
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

moderátorka

Cituji smarny: ještě jsem u nikoho neslyšela, že by mu obchod sám od sebe volal, že je reklamace vyřízená tehdy a tehdy, ale vždycky to bylo na zákazníkovi, aby si to hlídal.

Niektoré shopy to majú ako službu navyše zákazníkovi (edit. tzn je to výnimka, nie povinnosť či pravidlo).

Napr. Alza (visí mi tam reklamácia), čo 5 dní posielajú email, že sa ospravedlňujú, že to tak dlho trvá, a nech mám strpenie. Akonáhle uplynie ale zákonných 30 dní, idem si po to, email-neemail.

arrow
profile_image
smarny mojeid
od 28. 6. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Cituji lulamae: Napr. Alza (visí mi tam reklamácia), čo 5 dní posielajú email, že sa ospravedlňujú, že to tak dlho trvá, a nech mám strpenie.

Tak Alzáky znám, oni vychází vstříc zákazníkům, ty mám ráda hodně. Ale zbytek je prostě o tom, co si kdo dá do reklamačních podmínek no.

Děkuji byla jsem zvyklá, že mi reklamaci vyřídí hned. Když už něco posuzovali, tak mě informovali oni :)

arrow
profile_image
cutie7
od 24. 1. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Cituji smarny: ještě jsem u nikoho neslyšela, že by mu obchod sám od sebe volal, že je reklamace vyřízená

ale ano.... mne sa este nestalo, zeby mi nevolali.... pokial mi to posielali na posudenie....a bola lehota 30 dni, vzdy mi zavolali tak cca do 2-3 tyzdnov

Reaguji na cutie7: přesně, proto jsem si myslela, že je to jejich povinnost, nějak mě nenapadlo, že v dnešní době by dělali něco navíc, když ještě vidím, jak jsou někde co se týká reklamací "ochotní"

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
PŘEČTĚTE SI TAKÉ

Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy otevřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené