Nedávno jsem v jednom článku narazila na tuto metodu, jak zefektivnit svoji práci. Je to v podstatě o tom, že činnosti nezatěžují hlavu - hned se píší na papír, a pak se třídí do skupin podle náročnosti (a vytváří podúkoly) + každý večer se vše zanalyzuje a nakonec se podle toho zorganizuje následující den. Zajímalo by mě, zda to někdo používáte a jestli jste s tímto systémem spokojené/ni
Já vždycky, když si vzpomenu, že mám něco udělat, napíšu si to na papír. Nebo třeba večer vypíšu věci co potřebuju zařídit. Pak nejsem nervózní jestli jsem na něco náhodou nezapomněla.
Já to taky tak dělám. Jakmile mě něco napadne, že mám udělat/zařídit tak si to napíšu. Díky tomu se nestresuju a vyčistím si hlavu, protože už na to nemusím myslet. Navíc úkol rychleji splním, když ho vidím napsaný.
Cituji Myam: Já vždycky, když si vzpomenu, že mám něco udělat, napíšu si to na papír. Nebo třeba večer vypíšu věci co potřebuju zařídit. Pak nejsem nervózní jestli jsem na něco náhodou nezapomněla.
Taky to tak dělám - všechno si píšu do zápisníku a když je něco hotové tak to odškrtnu.
Taky se tomu říká myšlenková mapa. Člověk si vše hodí na papír, setřídí podle důležitosti a pak už jen plní sebou zadané úkoly v daný čas. Je to fajna funguje to tak dokonce i při hodnocení finančního rozpočtu. Kvůli blbé paměti to tak dělám pořád a můžu říct, že je tak krásná odměna, když si můžete přeškrtnout další úkol
A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.