Ahoj, byla jsem na ukázkové hodině na Karlově náměstí a poté na Národní třídě. Poprve jsem byla naprosto odrazena. Vyučovala slovenka, která mluvila velmi pomalu anglicky a neviděla jsem žádnou přidanou hodnotu. Poté jsem zavítala na Národní třídu, kde se škola zdála být na větší úrovni. Předplatila jsem si tedy 1 stage. Poté jsem na kurz zavítala pouze jednou, protože ti vyučující nedal prostor, abych se vyjádřila jinak, než jak píše kniha. To znamená, že všichni se učí knihu přeříkávat. Pro mě absolutně nemyslitelné. Lidi neumějí sami tvořit věty, pouze opakují a nad angličtinou nepřemýšlejí.... pro mě tedy ztráta času.
Můžu ti doporučit anglickou školu Lite, kde se učí angličtina hrou a formou dialogů. Nevýhoda je, že kurz je 3x týdně 3 hodiny a tomu odpovídá i cena. Bohužel kvůli změně zaměstnání již nestíhám na kurz docházet a mám přerušeno a ráda bych kurz odprodala někomu, kdo na tom bude časově lépe. V případě dotazů jsem k dispozici
ahoj, tak ja som chodila na anglinu, ktorú vyučovali touto metódou dost dlho, na SR. Veľa záleží od lektora, ak sám má problémy s jazykom a je strašne pomalý, taký uspávač hadov, tak to nemá zmysel. Najlepšie boli hodiny s lektorom, ktorý bol native angličan, nevedel ani ceknúť po slovensky. No a čo sa metódy týka, mne to pomohlo, lebo ja som sa vždy bála hovoriť, a pri tvorení viet som vždy rozmýšlala v slovenčine i v maďarčine a tam je úplne iný slovosled, tak som ani netvorila tie vety správne.prešla som stage 5až 10, som myslela, že to dokončím, teda až po 12, ale v tých posl. dvoch stageoch sú už totálne kraviny, skrátka som už nevidela zmysel ďalej to ťahať, úplne odveci aj vety aj učivo.
na začiatku to bolo dobré, 1stage za 1trimester, ale od 7-8sa to začalo, mala som taký pocit, že tá jazykovka už len che vytiahnuť čo najviac penazí od ľudí, lebo 1stage rozpísali na 2trimestre, tak to boli už potom nekresťanské peniaze za tú anglinu, nepáčilo sa nám to, lebo to už sme opakovali do aleluja, už sme všetci dostali syndróm papagájovania, a keď sme išli za riaditeľom sa spýtať, že to prečo robia tak, keď by sme stíhali aj rychlejšie tempo, tak nás odbil, že sledujú naše schopnosti a prispôsobia to nám Jasne, že to boli len keci. Tak som to potom nechala.
Ale si myslím, že tomu to pomôže, kto pomalšie tvorí vety a bojí sa rozprávať a práve preto je to na takom princípe, že od "študenta" sa čaká takmer doslovná odpoveď podľa knižky, aby sa naučil správne a rýchlo tvoriť vety, bez rozmýšľania. Po čase už aj mne to išlo automaticky, ani som nevedela ako.. V tých vyšších leveloch by som si už však povolila možný odstup od tej knižky, predsalen už sú tam študenti viac pokročilí.
Skús ešte sa pozrieť na Direct method for English, vychádza to tiež z Callanovej metódy, vyzerá to byť ešte lepšie a účinnejšie. Je to novší spôsob výučby angliny.
V jazyce je důležitý dril, já ve svých úvodních 15 hodinách driluju krátké věty, ale dělám to poměrně dost rychle a opravdu do´úmoru. Cílem je vybavit člověka jakousi "municí", aby pak nad krátkými pasážemi nepřemýšlel a mohl začít konverzovat. Výsledky jsou vynikající, ale následná konverzace 60 hodin je nutná. Stejně jako 40 hodin poslechů, kdy chci, aby si adept sedl k počítači a napsal, co v rozhovoru slyší, doslova, kdy mu nějaké slovo chybí, udělá mezeru, příště u ho uslyší. Na porozumění je nutný poslech, na četbu četba, na psaní psaní a na konverzaci konverzace. Ten kdo si čte, nebude umět moc konverzovat a obráceně. Ale nadrilovat základ je výborné. Už Schliemann se naučil 26 jazyků jen učením se zpaměti a konverzací.
A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.