Zdravím všechny,
v pondělí mě čeká výběrové řízení na pozici Konzultanta značkové prodejny O2, které se bude konat formou tzv. Assessment centra (AC).
Chtěla bych se zeptat, zda-li má někdo zkušenosti s AC u tohoto operátora - jak to probíhá, jaké úkoly jste museli řešit apod, případně i jaké máte zkušenosti s prací u o2.
Děkuji všem za reakce
Když jsem se hlásila na outbound tak výběrové řízení probíhalo způsobem, že jsme se všichni navzájem představili a řekli něco málo o sobě. Potom nastala část, kdy si vyzkoušeli, jak umíme pracovat v týmu, takže jsme se rozdělili do dvou skupin a každá si nastudovala určitý produkt z O´všemu a dohodli jsme se na tom jak jej budeme prezentovat, potom supervisoři, kteří VŘ řídili vybrali z každé skupiny jednoho, kdo jim to odprezentoval. Další částí bylo zvládáni stresu, kdy jsme za hluku hudby vyplňovali tzv. test - kroužkování určitých obrazců na papíře. Třetí a nejdůležitější částí byl prodej po telefonu, kdy jsme se po jednotlivcích odebírali na sál a po telefonu se spojili s vedoucími VŘ a prodávali vylosované produkty (prodávala jsem např. kávovar). Pro některé to byla poslední část, protože potom ty, kteří nevyhověli požadavkům opustili VŘ. Jinak ti, co zůstali museli ještě na osobní pohovor do kanceláře s vedoucími, kde se pokládali takové ty standardní otázky typu: "Proč u nás chcete pracovat?" "Jaká je vaše nehorší povahová vlastnost?" atd. Většina, co absolvovala osobní pohovor byla ještě ten den přijata a informována po telefonu.
A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.